نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 5:57 ب.ظ

ال جی از بزرگترین تلویزیون OLED خود رونمایی کرد

LG Unveils its Biggest OLED TV ever

گرانت کورین -04 ژانویه 2022 

به گفته مدیرعامل ویلیام (جو وان) چو، این شرکت می‌گوید که می‌خواهد «در یک سطح بسیار اساسی» چیزی را که «زندگی بهتر» محسوب می‌شود، تغییر دهد. بنابراین آنها در حال معرفی برخی از محصولات جدید هستند. در یک ویدیوی تولید شده توسط جان لجند، غول فناوری از سری محصولات خانه هوشمند، تلویزیون‌های OLED جدید و چندین ربات رونمایی کرد که می‌توانند در صورت نیاز به انسان کمک کنند.

ال‌جی از CES برای معرفی تلویزیون‌های OLED خط G2 خود استفاده کرد که اندازه آن‌ها از 42 اینچ (107 سانتی‌متر) تا مدل 97 اینچی (246 سانتی‌متری) است. تلویزیون‌های OLED از دیگر فناوری‌های صفحه‌نمایش متمایز هستند زیرا از یک دیود استفاده می‌کنند که با لایه نازکی از مواد آلی پوشانده شده است – این همان چیزی است که “O” مخفف آن است – تا به طور همزمان رنگ و نور روشن در هر پیکسل تولید کند. این شرکت می بالد که خط G2 دارای “روشن ترین و بهترین کیفیت تصویر تا کنون” در یکی از تلویزیون های خود است. مدل 97 اینچی بزرگترین تلویزیون OLED آن است. ال‌جی قیمت هر یک از این مدل‌های جدید را اعلام نکرده است، اما دیوید کاتزمایر، روزنامه‌نگار فناوری تخمین می‌زند که نسخه بزرگ‌تر احتمالاً حدود ۴۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

ال‌جی تلاش زیادی کرد تا به جایی برسد که این تلویزیون‌ها به طور یکپارچه در زندگی کاربران جا بیفتند. 

آیا می خواهید همان برنامه را با شخصی در مکان دیگری تماشا کنید؟ آنها یک برنامه برای آن دارند. آیا می خواهید از تلویزیون خود برای ورزش استفاده کنید؟ ال‌جی می‌گوید تلویزیون‌هایش می‌توانند به چندین روش به کاربران کمک کنند تا از جای خود بلند شوند و حرکت کنند، از جمله کلاس‌های رقص زنده، مربی‌گری تناسب اندام هوش مصنوعی و ادغام با Peloton. ظاهراً تلویزیون‌ها برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر ابر نیازی به سخت‌افزار اضافی (فرای یک کنترلر) ندارند. ال‌جی همچنین با شرکتی همکاری کرده است که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً از تلویزیون خود در قرار ملاقات‌های پزشکی از راه دور شرکت کنند.

ارائه LG بر ادغام یکپارچه از کار به کار و اتاق به اتاق تمرکز داشت. به گفته گرت بیویس، روزنامه‌نگار فناوری، در حالی که این اعلامیه‌ها در کل «هیجان‌انگیز» نبودند، اما نشان می‌دهد که شرکت‌های فناوری کالای مصرف‌کننده در فاصله قابل توجهی از نوع خانه‌های هوشمند کاملاً یکپارچه با کمک ربات قرار می‌گیرند.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *