نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 5:52 ق.ظ

مبارزه برای جاه طلبی اقلیمی استرالیا دوباره آغاز خواهد شد

نوشته آنتونی کوری

ملبورن، 20 دسامبر (رویترز) – در انتخابات عمومی استرالیا در سال 2022، انتظار چند هدف گیری سبز را دارید. اگرچه تلاش‌های قبلی برای مقابله با گرمایش زمین از سال 2007 تاکنون پنج نخست‌وزیر را ناکام گذاشته است و ممکن است به قیمت رای 2019 برای حزب کارگر مخالف تمام شود، اما رای‌هایی که در اوایل سال آینده داده می‌شود، به نامزدهای مستقل و آگاه از آب و هوا، نقش اصلی را ایجاد می کند .

حدود 20 نفر از کاندیداها که اکثراً زن هستند برای پارلمان فدرال نامزد می شوند. سایمون هولمز، سرمایه‌گذار انرژی پاک، گروه جمع‌آوری سرمایه، Climate 200، پشتیبانی مالی و لجستیکی ارائه می‌کند. اگر همه چیز برابر باشد، کسب چهار کرسی از 151 کرسی مجلس نمایندگان، آنها را به موقعیت برتری تبدیل می کند.

استرالیا تقریباً تمام آنچه را که برای تبدیل شدن به یک رهبر انتقال انرژی نیاز دارد، از جمله خورشید و باد برای جدایی از زغال سنگ و گاز مسئول 75 درصد از تامین برق کشور دارد. بزرگانی مانند اندرو فارست، میلیاردر معدن، برای اقدام فشار می آورند. علاوه بر این، خشکسالی شدید، آتش‌سوزی‌ها و سیل‌ها که همگی به دلیل تغییرات آب و هوایی تشدید شده‌اند، در سال‌های اخیر کشور را تحت تأثیر قرار داده‌اند.

همانطور که جاش فریدنبرگ، خزانه دار در جریان گفتگوی دسامبر با Breakingviews تاکید کرد، ائتلاف حاکم لیبرال-ملی ها کاهشی بیش از 20 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای را از سال 2005 نشان می دهد. با این حال، دولت بین سال 2013 و شروع همه‌گیری، بدون احتساب تغییرات کاربری زمین، افزایش 2 درصدی را مدیریت کرده است. انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از تولید سوخت های فسیلی 28 درصد رشد داشته است. دولت فعلی همچنین تعهد سال 2015 خود را برای کاهش 28 درصدی سطوح سال 2005 تا سال 2030 گسترش نداده است و برنامه صفر خالص 2050 ضعیف است. هدف حزب کارگر برای سال 2030 کاهش 43 درصدی است.

دولتی که به مستقل ها تکیه می کند باید برنامه های خود را تقویت کند. این نباید بحث برانگیز باشد: شورای بازرگانی استرالیا، که با هدف حزب کارگر در سال 2019 مخالفت کرد، خواهان کاهش 50 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2030 است و هیئت مدیره برای رهبری این موضوع فریاد می زنند. سیاست آب و هوایی قوی تر همچنین فرصت های رشد را تسریع می کند. شرکت مشاوره Beyond Net Zero تخمین می زند که این کشور می تواند 1.8 میلیون شغل مرتبط با آب و هوا ایجاد کند، که همچنین تخمین می زند که صادرات هیدروژن سبز، فولاد و موارد مشابه می تواند 333 میلیارد دلار استرالیا (239 میلیارد دلار) بازار صادراتی در سه دهه باشد که تقریباً سه برابر فسیل است. سوخت تولید می کند.

https://www.reuters.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *