نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 1:30 ق.ظ

پیش بینی های تولید برای سال 2022

ارسال شده در 10 دسامبر 2021 توسط The Manufacturer

ما به سرعت در حال نزدیک شدن به پایان سالی هستیم که بدون شک یک سال چالش برانگیز بوده است، که شاهد چالش های متعددی از مسائل مختلف بوده و انعطاف پذیری، چابکی و استحکام تولید بریتانیا را آزمایش کرده است. علیرغم واکنش ثابت و در بسیاری از موارد الهام‌بخش این بخش، با نزدیک شدن به سال جدید، عدم اطمینان همچنان وجود دارد. در اینجا، نوین پونیان، مدیرعامل iBASEt، برخی از پیش‌بینی‌های تولید را برای سال 2022 ارائه می‌کند.

پیش بینی شماره 1

تولیدکنندگان ابتکارات دیجیتال را افزایش خواهند داد زیرا کار از راه دور به یک امر عادی تبدیل می شود.

 در حالی که برخی از تولیدکنندگان در ابتدا کار از راه دور را واکنشی کوتاه مدت به همه‌گیری می‌دانستند، امسال این تغییر دائمی‌تر خواهد شد. یافتن راهی برای موفقیت ساختارهای نیروی کار پراکنده، و نادیده گرفتن خطر اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی بیشتر که در کوتاه‌مدت مجدداً اعمال می‌شوند، غیرممکن است. تعداد فزاینده‌ای از تولیدکنندگان روی راه‌حل‌های جدید سرمایه‌گذاری خواهند کرد تا در سال 2022 به این روش کار کنند.

در یک سال و نیم گذشته اطمینان از اینکه پرسنل مناسب برای انجام وظایف خاص در محل حضور دارند، بسیار دشوار بوده است. برای مثال، محدودیت‌های سفر توسط دولت به دلیل همه‌گیری، عوارض عدم تامین پرسنل مناسب در محل در صورت نیاز را برجسته کرده است، که به طور بالقوه بر هزینه‌ها و نتایج عملکرد از راه‌اندازی اولیه تا عملیات در حال انجام تأثیر می‌گذارد. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ها شروع به نظارت بر دارایی‌های خود از راه دور کردند و در عین حال سطح مشخصی از کارکنان خود را برای پشتیبانی حفظ کردند.

عملیات اول از راه دور به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از نیروی کار بومی‌شده و کمتر ماهر استفاده کنند که می‌تواند دامنه وسیع‌تری از وظایف را تحت هدایت از راه دور متخصصان آموزش دیده انجام دهد و به رفع کمبود شدید نیروی کار که تولیدکنندگان و بسیاری از سازمان‌های دیگر با آن مواجه هستند، کمک کند. اجرای عملیات طراحی شده از راه دور می تواند به طور قابل توجهی خطرات ایمنی را برای نیروهای کار عملیاتی در بسیاری از صنایع سنگین مختلف کاهش دهد.

پیش بینی شماره 2

استفاده از ابر دسترسی گسترده به تجزیه و تحلیل را باز می کند – انقلابی در پشتیبانی تصمیم گیری هوشمندانه توسط تولید کنندگان ایجاد می کند.2022 سالی خواهد بود که تولیدکنندگان شروع به آزادسازی قدرت کامل تجزیه و تحلیل خواهند کرد. تا به امروز، برخی از آنالیز برای بازرسی کیفیت و موارد استفاده امنیتی استفاده می‌کنند، اما به طور فزاینده‌ای در زمینه‌های کلیدی عملیات، مانند عملکرد کلی تولید، تجربه مشتری، قابلیت ردیابی محصول و برنامه‌های ایمنی استفاده می‌شود.

تحقیقات اخیر تأیید کرده است که تقریباً یک چهارم تولیدکنندگان روی فضای ابری وارد و با عملیات‌های کلیدی و برنامه‌های تحلیلی برای بهره‌گیری کامل از مزایای زیرساخت ابری میزبانی‌شده مهاجرت کرده‌اند. با این حال، برای اینکه انقلاب تحلیلی واقعاً به راه بیفتد، نیاز به پرش بیشتر به فضای ابری است.

پیش بینی شماره 3

تلاش برای تبدیل شدن به یک شرکت “اول دیجیتال” پذیرش بیشتر ابر را به همراه خواهد داشت.

ابر با همه جابه‌جایی‌هایش همچنان نقش بزرگ‌تر و حتی غالب‌تری را ایفا می‌کند، زیرا تولیدکنندگان به سمت اقتصاد دیجیتال محور می‌روند. فعال‌سازی دیجیتال اکنون یک ابزار دائمی و در عین حال پویا در دنیای ما است، به‌ویژه در صنعت و تولید که در آن از بسیاری جهات به ایجاد تحول در صنعت 4.0 کمک می‌کند. این تحول می‌تواند هزینه‌های مرکز داده را کاهش دهد، یکپارچه‌سازی سیستم‌ها را تسهیل کند و رویکرد مقرون‌به‌صرفه‌ای برای مقیاس‌سازی منابع و نیازهای زیرساخت ارائه دهد. زمانی که برخی یا تمام نیروی کار یک شرکت از راه دور کار می کنند و از مشتریانی که از هر جایی کار می کنند پشتیبانی می کنند، اهمیت میزبانی نرم افزار شما به صورت محلی در یک مرکز داده شرکتی اهمیت کمتری دارد.

تمایل به تبدیل شدن به یک شرکت «اول دیجیتال» به طور فزاینده‌ای توسط تولیدکنندگان کوچک‌تری دنبال می‌شود که قبلاً ممکن بود سیستم‌های مدیریت عملیات قوی را به عنوان بخشی از استراتژی صنعت 4.0 در نظر نگرفته باشند. پیشرفت‌های جدید صرفه‌جویی در هزینه‌ها اتفاق می‌افتد که هزینه ورودی چنین برنامه‌هایی را کاهش داده و به تسریع پذیرش کمک می‌کند.

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *