نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 12:30 ق.ظ

تقویت انعطاف پذیری فرآیند تولید از طریق رویکرد استراتژیک برون سپاری در انگلستان

ارسال شده در 17 ژانویه 2022 توسط The Manufacturer

شاخص تاب آوری یک بررسی جامع در مورد وضعیت انعطاف پذیری کسب و کار تولیدی انگلستان است. این تحقیق که توسط RS Components انجام شده است، از 20 سال مجموعه داده‌های آگاهانه استفاده می‌کند تا بررسی کند که صنایع بریتانیا چقدر انعطاف‌پذیر هستند و در کجا می‌توان پیشرفت‌هایی برای ایجاد امنیت تجاری و موفقیت انجام داد.

شاخص تاب آوری: فرآیند دومین مورد از مجموعه سه گزارش است که موضوع تاب آوری صنعتی را باز می کند. در اینجا، ریچارد جفرز، مدیر راه حل های تعمیر و نگهداری در RS Components برخی از یافته های خود را به اشتراک می گذارد که نشان می دهد چگونه یک رویکرد استراتژیک برای برون سپاری می تواند به تقویت انعطاف پذیری فرآیند در سراسر تولید کمک کند.

برون سپاری بخشی از مجموعه اقداماتی است که به محافظت از شرکت ها کمک می کند، آنها را تشویق می کند تا متفاوت فکر کنند و عمل کنند و فرهنگ بهبود مستمر را ایجاد کند که پایه ای برای بهبود فرآیند، ثبات و تحول آینده خواهد بود.

در مورد برون سپاری متفاوت فکر کنید

استراتژی های برون سپاری باید بر روی مزایایی که می توان به دست آورد، در کنار صرفه جویی در هزینه بالقوه تمرکز کرد. به عنوان مثال، برون سپاری می تواند کیفیت و نوآوری را افزایش دهد یا فرآیندها را کارآمدتر کند. یک مثال خوب می تواند برون سپاری کنترل موجودی یک سایت برای تامین کارشناسان باشد.

شرکت ها باید به دقت بررسی کنند که آیا تصمیمات برون سپاری می تواند ظرفیت داخلی کافی را برای کمک به سازمان در تمرکز بر شایستگی های اصلی آزاد کند یا امکان تطبیق یا تحولات سریعتر را فراهم کند.

موقعیت پیش‌فرض پذیرش فرآیندها در داخل برای افزایش کارایی هزینه‌ها باید به طور مداوم به چالش کشیده شود و مزایای کلی رویکرد برون سپاری استراتژیک به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

هنگام بررسی فرآیندها، مهندسان ارشد باید سؤالاتی در مورد چرایی انجام کاری که انجام می دهند بپرسند و همچنین مزایای کلی نگهداری آن را در داخل تعیین کنند. برون سپاری به یک تامین کننده خبره می تواند پاسخ خوبی باشد.

طیف وسیعی از پشتیبانی برون سپاری استراتژیک RS Components می تواند به ارائه نتایج ملموس مرتبط با انعطاف پذیری در طیف گسترده ای از زیرساخت ها و مناطق عملیاتی کمک کند. آنها شامل موجودی، راه حل های تدارکات و تعمیر و نگهداری، پشتیبانی فنی، مدیریت روابط تامین کننده، طیف وسیع محصولات، PPE و محصولات ایمنی، مشارکت تامین کنندگان برای آموزش، و برنامه های آموزشی است که می تواند به ایجاد تفاوت کمک کند.

برون سپاری به تامین کنندگان خبره باید به عنوان یک ابزار استراتژیک مهم در نظر گرفته شود که مهندسان ارشد می توانند به نفع خود استفاده کنند. ثابت شده است که مشارکت‌های برون‌سپاری موفق، مهندسان ارشد را آزاد می‌کند تا بر شایستگی‌های اصلی تمرکز کنند و آنها را قادر می‌سازد تا برای افزودن ارزش بیشتر برای بهبود عملیات و بهره‌وری تلاش کنند.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *