نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 7:10 ق.ظ

ایجاد موتورهای نوآوری برای تقویت نوآوری در آموزش عالی

اخبار 18/11/2021

مؤسسه نوآوری و فناوری اروپا (EIT) فراخوان جدید EIT HEI Initiative را برای ارائه پیشنهادات برای حمایت از حداکثر 40 کنسرسیوم از مؤسسات آموزش عالی (HEI) و سازمان های غیر دانشگاهی با حداکثر 1.2 میلیون یورو اعلام کرد. با حمایت انجمن EIT، بزرگترین اکوسیستم نوآوری اروپا، HEI فعالیت هایی را طراحی خواهد کرد که ظرفیت کارآفرینی و نوآوری آنها را در همه سطوح بهبود می بخشد و به موتورهای نوآوری تبدیل می شود.

    ماریا گابریل، کمیسر اروپا برای نوآوری، تحقیقات، فرهنگ، آموزش و جوانان گفت: «موسسات آموزش عالی در قلب نوآوری و اکوسیستم های صنعتی اروپا قرار دارند. حمایت اضافی ارائه شده توسط انجمن EIT برای تقویت ظرفیت نوآوری مؤسسات آموزش عالی در سراسر اروپا کاملاً با اولویت های کمیسیون مطابقت دارد. من مشتاقانه منتظر دیدن این اولویت‌ها به اقدامات مشخصی هستم که به دستیابی به اهداف ما در حمایت از نسل بعدی کارآفرینان و نوآوران کمک می‌کند و چالش‌های جهانی را به فرصت‌هایی برای آینده تبدیل می‌کنند.”

    Gioia Ghezzi، رئیس هیئت مدیره EIT افزود: «در طول دوران بهبودی پس از کرونا اروپا، مهم‌تر از هر زمان دیگری این است که مؤسسات آموزش عالی ما نقش قوی‌تری در کمک به دانشجویان خود برای تبدیل شدن به مبتکر و تبدیل تحقیقات به راه‌حل‌های واقعی ایفا کنند. تقویت ظرفیت نوآوری در آموزش عالی یک اولویت کلیدی برای EIT است و ما در حال حاضر با صدها HEI از طریق انجمن های دانش و نوآوری خود کار می کنیم. بنابراین طبیعی است که ما بزرگترین اکوسیستم نوآوری اروپا را برای ایجاد تأثیر سیستماتیک، بهبود ظرفیت کارآفرینی و نوآوری HEI بسیج کنیم. این فراخوان جدید تعداد دانشگاه‌های مورد حمایت ما را افزایش می‌دهد و به ما در ارائه نوآوری‌های مورد نیاز برای آینده‌ای پایدارتر کمک می‌کند.

طرح آزمایشی EIT HEI مبتنی بر موفقیت اولین فراخوان خود است که در اوایل سال جاری راه اندازی شد و نزدیک به 750 سازمان از سراسر اروپا برای پشتیبانی درخواست دادند. در نتیجه، آزمایشی به 24 پروژه شامل 142 HEI و 155 سازمان غیر آکادمیک (شرکت ها، مراکز تحقیقاتی، مقامات دولتی و انجمن ها) مجموعاً 28.8 میلیون یورو کمک مالی، راهنمایی و دسترسی به اکوسیستم نوآوری EIT اهدا کرد.

برای فراخوان جدید پیشنهادات، می توانند بر چندین موضوع متمرکز شوند، از جمله:

  • تقویت تعامل و تغییر نهادی؛
  • تقویت مشارکت بین آموزش عالی، سازمان های تجاری و تحقیقاتی؛
  • توسعه نوآوری و خدمات پشتیبانی کسب و کار؛
  • ارتقای کیفیت آموزش کارآفرینی؛
  • ایجاد و انتشار دانش
https://eit.europa.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *