نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 7:44 ب.ظ

BMW قصد دارد با CE 04 بازار اسکوترهای ایالات متحده را دردست بگیرد

روبرتو بالدوین  17 نوامبر 2021

در دو سال گذشته اتفاق عجیبی افتاده است. پس از سال‌ها کاهش، فروش موتورسیکلت و اسکوتر بحالت عادی بازگشته است. این خبر خوبی برای بخش موتور BMW و جدیدترین اسکوتر برقی آن، CE 04 است.

این دوچرخ یکپارچه سازی با سیستم عامل آینده نگر که این هفته در لس آنجلس در رویدادی پیش از نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش گذاشته شد، سوار بر موجی از رنسانس دو چرخ ها خواهد بود که می تواند به استقبال بیشتر اسکوترهای برقی کمک کند.

ترودی هاردی، نایب رئیس BMW Motorrad آمریکا معتقد است که این خودروی الکتریکی دو چرخ می‌تواند به عنوان چیزی بیش از یک دوچرخه با ظاهر جذاب به وجود بیاید. “من فکر می کنم آنچه در مورد داشتن یک اسکوتر در این دسته جالب است این است که فکر می کنم شروع به حل برخی از چالش های حمل و نقل خواهد کرد.”

CE 04 که قرار است در اوایل سال 2022 وارد نمایشگاهها شود، از 11795 دلار شروع خواهد شد. مانند همه چیزهای BMW، قیمت بالایی دارد. با این حال، برای مجموعه ویژگی ها و این واقعیت که آن الکتریکی است، ممکن است در واقع یک معامله خوب باشد.

این اسکوتر دو نفره خواهد بود، 42 اسب بخار قدرت و 45 پوند فوت گشتاور دارد. بسته باتری با ظرفیت 8.9 کیلووات ساعت برای ارائه 80 مایل برد هدف گذاری شده است و از شارژ سطح 2 تا 6.9 کیلووات پشتیبانی می کند.

بعلاوه دارای صفحه نمایش بزرگ 10.25 اینچی TFT است که در صورت جفت شدن با اپلیکیشن BMW Motorrad، ناوبری گام به گام را ارائه می دهد و می تواند داده های سوارکار را ردیابی کند، مانند میزان خم شدن شما در پیچ ها، و همچنین اطلاعات معمولی موتورسیکلت. با این حال، این یک اسکوتر برقی در دنیایی است که هارلی دیویدسون لایو وایر وجود دارد و موتورسیکلت زیرو همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

هاردی معتقد است که برای BMW این یک استراتژی هوشمندانه است، “این افراد جدیدی را وارد این برند می کند که ممکن است موتورسیکلت را در نظر نگیرند، اما این را راه حلی دوستانه می دانند.”

اولین ورود این سازنده دوچرخه به بازار ایالات متحده با برق C-Evolution بود. این در اصل یک برنامه آزمایشی بود. هاردی به TechCrunch گفت: “این واقعاً برای آزمایش کمی آب بود. این اولین تلاش ما است که واقعاً وارد بازار برق رسانی می شویم.”

اگرچه هاردی از اینکه مردم تمایل دارند اسکوترها را چیزی کمتر از آنچه هستند تعمیم دهند عصبی است. منظور از مشتریان جدید نیز کسانی است که به طور کلی با موتورسیکلت و اسکوتر آشنا شده اند. احتمالاً مشتریانی وجود دارند که در حال حاضر دوچرخه‌های برقی سوار می‌شوند که به سراغ یک اسکوتر برقی مانند CE 04 می‌روند و کاملاً نمی‌دانند که قدرتمندتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. به راحتی می توان اسکوترها را کنار گذاشت و چیزی را دید که قدرت کمتری دارد، اما واقعیت این است که گشتاور EV که ماشین های الکتریکی را بسیار هیجان انگیز می کند، در این اسکوتر نیز وجود دارد.

https://finance.yahoo.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *