نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 4:40 ق.ظ

از کلینیک نوآوری تا شتاب دهنده‌ها

 دنیای ما غرق در نوآوری و نیز همزمان جنگ با نوآوری است. این واقعیتی است که همه باید به آن توجه داشته باشند از نوآورانی که در دنیای تصورات خود غرق در خوش بینی هستند تا افرادی که آن ایده‌ها را جستجو می‌کنند. باید این پرسش را در ذهن داشد که آیا ایده شما اتفاق بزرگ بعدی در تجارت است؟ و آیا این اتفاق اگر حتی قرار است در محدوده ای کوچک عملی شود با چه خطرات و آسیب هایی ممکن است مواچه شود ؟

قاعدتا هر ایده پردازی  به دنبال پشتیبانی برای ایده خود برای تجاری‌سازی آن است . پرسش اصلی این است که  این پشتیبانی ها  چگونه می‌توانند به بهترین شکل از  ایده این شخص انجام شوند ؟  

  • پیشرفت از ایده فنی تا موفقیت تجاری چگونه شکل می گیرد ؟
  • حمایت های مورد نیاز برای این مسیر تکوین ایده تا اجرا چه هستند ؟
  • مهمترین نوع ارتباطات و منابع در این مسیر چه هستند ؟

بنظر می رسد پاسخ به این پرسشها نیاز به کلینیک پیشرفت نوآوری داشته باشد تا که ایده پردازان را با جنبه های اقتصادی و قانونی و حقوقی آشنا ساخته و آنها را در مسیر درست قرار دهند .

کلینیک ها برای تبدیل ایده به یک طرح اجرایی یک مشاوره کارآفرینی و حقوقی را برای جذب  سرمایه‌گذاری‌ و حفظ و کنترل مالکیت معنوی ایده که از راه‌اندازی، مدیریت و شکل دهی کسب‌ و کار  ناشی می‌شوند، ارائه می‌دهد.

کلینیک کارآفرینی و نوآوری معمولاً صاحب ایده را آماده می سازد تا قبل از اینکه وارد جریان اجرایی شوند آموزش می دهد تا طرح و ایده خود را با شناخت جنبه هایی که ذکرشان رفت بتواند در یک رویکرد صحیح دنبال نماید تا در مرحله بعدی وارد مذاکره با یک موسسه شتاب دهنده شود .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *