نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 5:03 ق.ظ

تولید کننده اتوبوس Mellor برنامه هایی را برای تاسیسات تولید اسکاربرو فاش می کند

3 نوامبر 2021

تولیدکننده اتوبوس بریتانیا، Mellor، برنامه‌های خود را برای یک بخش تولید جدید مبتنی بر اسکاربرو به عنوان بخشی از جاه‌طلبی‌های هیجان‌انگیز خود برای تغییر موقعیت کسب‌وکار از سال 2022 فاش کرده است. Mellor (Scarborough) از پایگاه فعلی تولید ملور شرکت در Rochdale پشتیبانی می‌کند و در عین حال ظرفیت را افزایش می‌دهد و قابلیت‌های فن‌آوری قابل توجهی را اضافه می‌کند.

با مجوز برنامه ریزی در دست اجرا، ملور (Scarborough) یک عنصر جدایی ناپذیر از جابجایی گسترده تر Promech Technologies – هر دو شرکت بخشی از گروه Woodall Nicholson از برندهای تولیدی بریتانیا هستند – و انتقال آن به یک هدف مکان جدید، 54000 فوت مربع- را تشکیل خواهد داد. ساخت و ساز، تحقیق و توسعه، و توسعه اداری از بخشهای جدید هستند. انتظار می رود که تاسیسات جدید ساخته شده در اسکاربورو در سه ماهه سوم سال 2022 تکمیل شود.

حدود 50 کارمند بسیار ماهر و با تجربه از محل موجود Promech در همان نزدیکی، با انتظار ایجاد 30-50 فرصت شغلی جدید، نقل مکان خواهند کرد. مشارکت با مدارس و کالج‌های محلی برای ترویج یادگیری STEM در بین جوانان، یک مرکز برتری برای استعدادهای آینده در کسب‌وکار ایجاد می‌کند.

Mellor (Scarborough) مجهز به تجهیزات پیشرفته ای برای تسهیل مهندسی طراحی، تبدیل شاسی و همسان سازی خواهد بود. Mellor همچنین اعلام کرده است که نرم افزار طراحی خود را به آخرین پلتفرم 3DEXPERIENCE از ارائه دهنده فناوری جهانی Dassault Systèmes ارتقا خواهد داد. این ارتقا قابلیت طراحی Mellor را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و آن را در خط مقدم نوآوری خودرو و پیشرانه قرار می‌دهد و Mellor را قادر می‌سازد تا محصولات متناسب با اندازه و هزینه را توسعه دهد.

مارک کلیست، مدیر بخش اتوبوس ملور، می‌گوید: «این یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که ملور تاکنون انجام داده است، سرمایه‌گذاری که بر تعهد ما به مشتریان بریتانیا تأکید می‌کند و نشان‌دهنده برنامه‌های بلندمدت ما برای تغییر موقعیت کسب‌وکار از سال 2022 است. ترکیبی از نرم افزار جدید 3DEXPERIENCE و نیروی کار بسیار ماهر ما یک پیشنهاد فوق العاده با امکانات بی حد برای توسعه محصولات جدید هیجان انگیز و افزایش قابل توجهی قابلیت تبدیل شاسی ما ارائه می دهد.

“با تغییر صنعت اتوبوس به سمت شتاب جمع آوری آلایندگی صفر، سایت جدید Promech Technologies را نیز در خود جای می دهد که نقش موثری در معرفی مدل های آینده Mellor ایفا خواهد کرد. جان رندرسون، مدیر ارشد فناوری در Promech Technologies، می‌گوید: در حال حاضر در توسعه فناوری‌ها برای همه برندهای خودروی Woodall Nicholson نقش اساسی دارد. امکانات جدید اسکاربورو همزیستی حتی بیشتر بین Mellor به عنوان یک برند بریتانیایی و Promech به عنوان ارائه‌دهنده فناوری آن، به‌ویژه در مورد پیشرانه‌های پیل سوختی الکتریکی و هیدروژنی و ادغام این دو فناوری ایجاد خواهد کرد.

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *