نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 8:32 ق.ظ

تحول بخش‌ها و صنایع فرهنگی و خلاق اروپا با موسسه اروپایی نوآوری و فناوری

26/10/2021

موسسه اروپایی نوآوری و فناوری (EIT) فراخوان خود را برای ایجاد یک مشارکت نوآوری پایدار جدید برای تقویت بخش‌ها و صنایع فرهنگی و خلاق اروپا (CCSI) باز می‌کند.

فراخوان پیشنهادات، از کنسرسیومی از سازمان‌ها و رهبران صنعت CCSI و بخش‌هایی دعوت می‌کند که آموزش، پژوهش و کسب‌وکار را گرد هم می‌آورند تا چشم‌انداز و استراتژی خود را برای فرهنگ و خلاقیت، جامعه دانش و نوآوری جدید (KIC) که منجر به رقابت و پایداری می‌شود، ارائه دهند. توسعه CCSI اروپا با امکان استفاده از منابع مالی بیشتر از بخش خصوصی و دولتی، تقریباً 300 میلیون یورو بودجه تحت Horizon Europe برای دو انجمن دانش و نوآوری جدید EIT در دسترس است که در طول دوره بودجه اتحادیه اروپا 2021-2027 راه اندازی می‌شوند.

فرهنگ روح اروپاست. صنایع فرهنگی و خلاق اروپایی این قدرت را دارند که زندگی را بهبود بخشند، جوامع را متحول کنند، شغل و رشد ایجاد کنند، و تأثیراتی را در سایر بخش‌ها ایجاد کنند و اطمینان حاصل کنند که اروپا به نیروگاه نوآوری در جهان تبدیل می‌شود. چشم انداز ما در واقع این است که پایه‌های یک اکوسیستم نوآوری اروپایی را بر اساس فرهنگ و خلاقیت ایجاد کنیم. این مشارکت جدید EIT به تقویت این فرایند کمک خواهد کرد. همچنین از خلاقیت در سراسر اروپا حمایت می‌کند و مهارت‌ها و دانش را به نوآوری‌های پیشرفته تبدیل می‌کند.

با پوشش کل مسیر نوآوری، از دانشجو تا کارآفرین، از ایده تا محصول، و آزمایشگاه به بازار، EIT توانسته است بیش از 100000 دانشجو را آموزش دهد، 1400 محصول را در بازار عرضه کند و از 3800 کسب و کار جدید حمایت کند. 3.9 میلیارد یورو از منابع خارجی جذب کرده است. از طریق مدل نوآوری اثبات شده EIT، هشت KIC قبلاً تأسیس شده است و اکنون این مؤسسه رقابتی را برای تشکیل نهمین KIC، فرهنگ و خلاقیت EIT راه اندازی می‌کند. مشارکت جدید به تسریع بهبود CCSI و باز کردن فرصت‌های اقتصادی استفاده نشده در زمینه‌های خلاقانه مانند معماری، میراث فرهنگی، طراحی، مد، فیلم، موسیقی، انتشارات، هنرهای نمایشی و بازی‌های ویدیویی کمک می‌کند. از طریق نوآوری‌ها و مشارکت‌های موفق از طرف اشخاص ثالث، انتظار می‌رود که این مشارکت در طول زمان فراتر از دوره پشتیبانی شده توسط بودجه EIT، از نظر مالی پایدار شود.

 تنها با سرمایه گذاری در نوآوری و کارآفرینی است که می‌توانیم جوامع انعطاف پذیر، رقابتی و فراگیر بسازیم. فرهنگ و خلاقیت EIT باید از میل شدید به انجام کارها به گونه‌ای متفاوت، با افراد و سازمان‌های بسیار خلاق و جاه طلب از CCSI که آماده آزمایش و به چالش کشیدن وضعیت موجود هستند، زاده شود. فرهنگ و خلاقیت EIT به یک اکوسیستم خودپایدار تبدیل خواهد شد که توانایی EIT را برای تقویت ظرفیت نوآوری اروپا ارائه و ارتقا خواهد داد.

https://eit.europa.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *