نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 5:30 ق.ظ

ماشین‌های پیشرفته فروش، بازیافت را تشویق می‌کنند

ریک لینگل | 11 اوت 2021

اگر بازیافت ظروف نوشیدنی پلاستیکی، شیشه‌ای و فلزی در سوپرمارکت‌ها به راحتی انجام شود، چه می‌شود؟ و اگر استفاده از ماشین بازیافت بسیار آسان و دارای اجزای پیشرفته بوده و بیشتر شبیه یک دستگاه بزرگ و جذاب باشد، چه؟

چه کسی می‌دانست بازیافت می‌تواند به این سادگی و بسیار زیبا به نظر برسد؟

باید مردم را به هر روشی ترغیب به بازیافت بیشتر کرد. چنین راه حل ظریفی توسط Olyns، پیشرو در راه حل‌های بازیافت مبتنی بر فناوری، طراحی شده است، که از راه اندازی ماشین جمع آوری بطری جدید خود که برای مکان‌های سرپوشیده و پر رفت و آمد طراحی شده است. برای افزایش بازیافت پلاستیک‌ها، این راه حل خلاقانه راهی مناسب را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند تا بطری‌ها را با دریافت پاداش از طریق یک برنامه تلفن همراه دریافت کنند. این روش همچنین به حذف موانع جمع آوری و حمل مواد قابل بازیافت کمک می‌کند.

فیلیپ استنگر، مدیرعامل Olyns می‌گوید: «کمبود میزان بازیافت پلاستیک یک فوریت جهانی است. در Olyns، ما در حال پاسخگویی به تقاضای مهم برای پلاستیک بازیافتی هستیم که در غیر این صورت به محل دفن زباله و اقیانوس‌های ما ختم می‌شود. ما یک زیرساخت مناسب و مفید را برای مصرف کنندگان برای بازیافت ارائه می‌دهیم، به کارگران شرکت‌های سازنده قدرت می‌دهیم تا تأثیر مثبتی بر محیط ما داشته باشند و به مارک‌ها کمک می‌کنیم تا مخاطبان خود را در پلتفرم رسانه پایدار ما هدف قرار دهند.»

در اوایل سال جاری، پپسیکو با Olyns همکاری کرد تا برنامه آزمایشی را در یک فروشگاه Safeway تولید کند که تا به امروز به جمع آوری نزدیک به 1000 ظرف در روز یا حدود 30 مشتری در روز رسیده است. دستگاه‌های اضافی Olyns در فروشگاه‌های Safeway در Milpitas و Santa Clara راه اندازی شده است.

تیم کری، معاون رئیس پایداری PepsiCo Beverages آمریکای شمالی گفت: «ما درک می‌کنیم که در مورد بازیافت چالش‌ها و سردرگمی‌هایی وجود دارد. شرکت ما متعهد به اقدام است، اما ما می‌دانیم که هیچ رویکرد واحدی وجود ندارد که در همه جا کار کند و پیشرفت پایدار مستلزم همکاری در صنایع است. ما مفتخریم که با Olyns همکاری می‌کنیم تا بازیافت را برای مصرف کنندگان در دسترس قرار دهیم و سهم خود را برای ادامه حمایت یک سیستم حلقه بسته که در آن بسته بندی هرگز ضایع نمی‌شود.»

یک چیز قطعی است: این روش بازیافت ظروف سفت و سخت را به روشی منحصر به فرد و حتی لذت بخش تشویق می‌کند و این به تنهایی ممکن است تحولات بیشتری را برای افزایش بازیافت تحریک کند.

https://www.designnews.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *