نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 12:53 ق.ظ

شبکه اجتماعی مبتنی بر بلاکچین به اشتراک گذاری عکس

photos

7 ژانویه 2021توسط دیوید بردلی ، Inderscience

براساس تحقیق منتشر شده در مجله بین المللی مدیریت فناوری ، یک شبکه اجتماعی جدید به اشتراک گذاری عکس مبتنی بر بلاکچین می تواند صحت و اعتبار داده ها و همچنین جلوگیری از دستکاری داده ها را افزایش دهد.

بلاکچین فناوری است که به طور مشهور پایه ارزهای رمزپایه دیجیتالی را پشتیبانی می کند. اساساً ، بلاکچین به سادگی یک دفتر کل است ، یک ثبت دیجیتال از معاملات است. این فناوری یک سیستم باز است که به شخص ثالث قابل اعتماد احتیاج ندارد زیرا تمام معاملات در یک دفتر عمومی توزیع ناپذیر و بدون نیاز به مخزن مرکزی داده وارد می شوند و کاملاً غیرمتمرکز است.

جیانگ دوان ، لی کانگ و ژی چن از مرکز تحقیقات این فناوری در کشور چین در دانشگاه مالی و اقتصادی جنوب غربی در چنگدو ، نشان می دهد که برخی از مردم هنوز هم تمایلی ندارند برخی از فن آوری های شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی را به دلیل نگرانی در مورد حریم خصوصی استفاده کنند. آنها یک روش بلاکچین ایجاد کرده اند که بسیاری از این نگرانی ها را برطرف می کند.

با توجه به این که میلیاردها نفر در حال حاضر از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و در صورت بهبود امنیت و حفظ حریم خصوصی ، با حضور تعداد بیشتری ممکن است فشار آشکاری برای توسعه چنین فناوری وجود داشته باشد. در حال حاضر حدود 5 میلیارد حساب در شبکه های اجتماعی متمرکز شناخته شده وجود دارد که نشان دهنده اتصال بین بخش زیادی از جمعیت جهان است.

الگوریتم اجماع بلاکچین جدید این تیم از مبادلات سریع و مکرر پشتیبانی می کند و کارایی را به روشی که قبلاً امکان پذیر نبود بهبود می بخشد. علاوه بر این ، بسیار مقیاس پذیر است و بنابراین باید به خوبی از پس تعداد زیادی از کاربران بالقوه آنلاین برآید. این سیستم به کاربر این امکان را می دهد که مالکیت تصاویر خود را ادعا کرده و کنترل کند و به دلیل استفاده از آنها هزینه مالی می گیرد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *