نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

2 خرداد 1403 12:49 ق.ظ

در انگلستان تا سال 2025 کار خانگی تا پنج برابر بیشتر می شود.

remote work

8 ژانویه 2021اعتبار: دامنه عمومی CC0

طبق مطالعه شرکت مشاوره ای Deloitte ، انتظار می رود که کار در خانه در انگلیس تا سال 2025 پنج برابر شود و روند شدید همه گیری ویروس کرونا  آن را تشدید کند.

پس از بررسی  نظرات  ۹۰ مدیر مالی که از برخی از بزرگترین شرکتهای بریتانیا انتخاب شدند ، دریافته شده که بحران جهانی بهداشت “تحولات اساسی و پایدار در تجارت” ایجاد کرده است.

بالغ بر 98 درصد از افراد مورد سوال پیش بینی افزایش کار در خانه در سالهای آینده را اعلام کردند ، در حالی که بیش از سه چهارم انتظار دارند که دستور فعلی دولت برای کار در خانه تا نیمه اول سال جاری ادامه یابد.

تقریباً 60 درصد انتظار داشتند که با پیشرفت برنامه واکسیناسیون جمعی Covid-19 ، محدودیت ها برای رفتن به محل کار در سه ماهه سوم به طور دائمی برداشته شود.

دولت این هفته پس از افزایش ابتلا های مرتبط با یک نوع جدید ، سومین قرنطینه  در خانه را وضع کرد. این سازمان قصد دارد اقدامات را در اواسط فوریه بررسی کند.

در همین حال ، تقریباً همه مدیران ارشد مالی (CFO) بررسی شده انتظار دارند مالیات های شخصی افزایش یابد ، تقریباً دو سوم پیش بینی مالیات بیشتر بر کسب و کارها و افزایش نقش دولت در جهت پیشرفت اقتصاد را دارند.

ایان استوارت ، اقتصاددان ارشد Deloitte ، به دیلی تلگراف گفت: “به طور کلی ، این آزمایش بزرگ و اجباری کار در خانه بسیار موفقیت آمیز بوده است.”

“بخشهای اقتصادی توانسته اند درجه بالایی از اثر بخشی را برای آنها که از خانه کار می کنند حفظ کنند.”

ریچارد هوستون ، رئیس Deloitte انگلستان گفت ، حتی پس از همه گیری ، مدیران ارشد مالی پیش بینی می کنند که کار در خانه ، تنوع در زنجیره های تأمین و سرمایه گذاری در فن آوری بیشتر باشد.

وی در بیانیه مطبوعاتی ضمن تأکید بر اینکه بیشتر مدیران مالی تلاش می کردند تا از قرنطینه طولانی مدت و عدم اطمینان از تجارت جلوگیری کنند ، اظهار داشت: “مدیران مالی در مورد فعالیت در این جهان در حال تغییر به سمت خوشبینی هستند ، انتظار می رود بازگشت به رشد بهتر باشد.”

هوستون خاطرنشان كرد كه معامله تجاری شب كریسمس بین انگلیس و اتحادیه اروپا به یكی از عناصر عدم اطمینان پایان داد و نسبت به “بدون توافق” Brexit ارجح است.

اما وی افزود مدیران مالی ، همچنین چالش هایی را که ممکن است خروج از اتحادیه اروپا در سال های آینده ایجاد کند به رسمیت می شناسد ، و خاطرنشان کرد که این توافق نامه تاثیر بر خدمات مالی و حرفه ای چندانی ندارد.

هوستون با اشاره به اینكه مشاغل فوراً به شفافیت بیشتری در زمینه موضوعات اصلی احتیاج دارند ، گفت: “این بخشهای با بهره وری بالا موفقیتهای عمده انگلستان است و به کسب و کار ها و رفاه كمكهای اساسی می كند.” https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *