نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 12:14 ق.ظ

منع فروش شورولت کامارو 2021 در برخی ایالات کشور آمریکا

15 دسامبر 2020

شورولت درگیر مشکلی است بزرگی است ، زیرا حداقل نسخه های SS و ZL1 آن امکان فروش در ایالت های کالیفرنیا و واشنگتن را ندارد. این موضوع به دلیل مسئله مواد لنت ترمز و  منع استفاده از مواد سنگین در کالیفرنیا است که از چند سال پیش برای جلوگیری از ارائه محصولات برای فروش بیش از حداقل مقدار مجاز ، تنظیم شده است . این محدودیت ها برای هر دو مدل کوپه و عادی قابل تبدیل اعمال شده است.

از ماه نوامبر ، نمایندگی های مستقر در هر دو ایالت فوق الذکر قادر به درخواست نسخه های جدید 2021 مانند مدل های شورلت کامارو SS ، ZL1 و ZL1 LE نبوده اند.

در سال 2014 ، پد های حاوی فلزات سمی و آزبست ممنوع بود ، از ژانویه 2021 ، لنت های ترمز متشکل از بیش از 5 درصد مس ممنوع خواهد بود.

با این گفته ، قانون گذاران تصریح کردند که مس برای بسیاری از موجودات دریایی ، سمی است ، زیرا گرد و غبار حاصل از ترمزگیری به رودخانه ها و اقیانوس ها می رود و به این موجودات آسیب می رساند.

شایان ذکر است که واحدهای تحت تأثیر نسخه های SS و ZL1 هستند ، زیرا بقیه نسخه ها همچنان در هر دو حالت بدون مشکل در دسترس هستند.

یادآوری این نکته نیز مهم است که به نظر می رسد این شرکت در حال کار برای حل مشکل و معرفی مجدد این مدل ها در ایالت ها طی دو سال آتی است.

طبق  نظر نشریه GM Authority ، به دلیل محدودیت های ایالت های کالیفرنیا و واشنگتن در مورد لنت ترمزهای مسی ، مشتریان در این ایالت ها قادر به سفارش 2021 Camaro SS ، ZL1 و 1LE برای تحویل نیستند.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *