نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 3:24 ب.ظ

توافق بین دانشگاه هنر لندن (UAL)  و سازمان بین‌المللی تحقیقات و فناوری در مورد خلاقیت

توافق بین دانشگاه هنر لندن (UAL)  و سازمان بین‌المللی تحقیقات و فناوری در مورد خلاقیت

16 ژوئن 2023

توافق جدید بین دانشگاه هنر لندن (UAL) که به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های هنر و طراحی جهان شناخته می‌شود، و سازمان بین‌المللی تحقیقات و فناوری (RTO) TWI، باعث می‌شود که دو طرف یک مرکز منحصر به فرد فناوری های مهندسی نساجی و مواد به نام آزمایشگاه نوآوری دانشگاه هنر لندن برای خلاقیت ایجاد کنند..

UAL بزرگترین انجمن آموزش خلاق اروپا با بیش از 22000 دانشجو از 130 کشور جهان است. شش کالج معروف آن – کامبرول، سنترال سنت مارتینز، چلسی، کالج ارتباطات لندن، کالج مد لندن، و ویمبلدون – دوره های هنر، طراحی، مد، رسانه و اجرا را ارائه می دهند. UAL همچنین دارای چهار مؤسسه برای تحقیق و نوآوری است: مؤسسه داستان سرایی AKO، مؤسسه محاسبات خلاق، مؤسسه هنرهای استعمارزدایی، و مؤسسه مد، نساجی و فناوری.

TWI یک سازمان مبتنی بر عضویت است که دفتر مرکزی آن در کمبریج، انگلستان، متخصص در مهندسی، ساخت و مواد در طیف وسیعی از بخش‌های صنعتی است. فعالیت های متمرکز بر نوآوری TWI شامل ارائه مشاوره و تحقیق و توسعه (R&D) از طریق برنامه های اختصاصی صنعت و مبتنی بر فناوری و خدمات بازرسی و آموزشی است.

هدف همکاری بین UAL و TWI گسترش زمینه تحقیقات طراحی و نوآوری فناوری در علم و مهندسی مواد بر پایه نساجی و الیاف با خلاقیت در هسته آن است. آزمایشگاه نوآوری بر ارائه برنامه‌های کاربردی، ابزارها و فرآیندهای جدیدی تمرکز خواهد کرد که دانش و تخصص شرکا را ارتقا می‌دهد و مهمتر از همه، به توسعه فناوری گسترده‌تر در صنایعی که از منسوجات در زنجیره تامین خود استفاده می‌کنند، کمک می‌کند. حوزه های تمرکز اصلی شامل طراحی دایره ای و الهام گرفته از زیست، علوم مواد و محیط زیست، محاسبات خلاقانه، فن آوری های تولید افزودنی (AM) و صنعت 5.0 است که رویکردی جامع ارائه می دهد. ترکیبی از تخصص های علمی، فنی و طراحی، آزمایشگاه نوآوری دانشگاه هنر را به عنوان مرکز برتری برای راه حل های جدید و پایدار برای قرن بیست و یکم ایجاد می کند.

هدر کلاکستون، معاون مدیر و مدیر گروه عملیات جهانی تحقیق و نوآوری، به نمایندگی از TWI در مورد مشارکت جدید، گفت TWI تجربه زیادی در همکاری با اشخاص ثالث برای کسب کمک مالی و ارائه پروژه‌های تحقیق و توسعه مشترک دارد. بنابراین، ما هیجان زده هستیم که این پیشینه را با سوابق استثنایی UAL در آزمایشگاه نوآوری منسوجات و کاربرد آنها در زمینه وسیع تر ترکیب کنیم، و با چشم انداز آنچه که با هم برای صنعت، محیط زیست و جوامع از طریق دانشگاه هنر خواهیم توانست به دست آوریم..”

     کیت گلدزورثی، پروفسور طراحی و نوآوری دایره‌ای و مدیر آزمایشگاه نوآوری دانشگاه هنر لندن، گفت: «ما از راه‌اندازی آزمایشگاه نوآوری دانشگاه هنر با TWI بسیار هیجان‌زده هستیم. خلاقیت هسته اصلی رویکرد ما برای تغییر جهان به سویی بهتر است، اغلب از طریق مشارکت با کسانی که این جاه طلبی ها را دارند.

 UAL بیش از یک دهه است که با TWI همکاری می کند و روی پروژه هایی کار می کند که طراحی مطابق با تحقیقات STEM در بخش نساجی باشد. این مشارکت استراتژیک جدید ما را قادر می سازد تا تحقیقات و نوآوری ترکیبی خود را به سطح بعدی ببریم و در طیف وسیع تری از بخش های مواد مشارکت کنیم.

https://www.twi-global.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *