نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 12:00 ق.ظ

یوبی‌سافت تلاش‌های هک را بررسی می‌کند

یوبی‌سافت تلاش‌های هک را بررسی می‌کند

27 دسامبر 2023 – گزارش شده است که امنیت یوبی سافت تلاش برای سرقت 900 گیگابایت داده از شرکت بازی های ویدیویی را رد کرده است.

یوبی‌سافت، ناشر Assassin’s Creed،  اعلام کرد که در حال بررسی یک نقض مشکوک امنیت داده‌ها، در جدیدترین حمله سایبری علیه یک بازیگر بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی است.

به گفته وب سایت اطلاعات بدافزار vx-underground، هکرها تلاش کردند تا 900 گیگابایت را از سرورهای یوبی سافت ربودند، اما تیم امنیتی استودیو فرانسوی این نفوذ را رد کردند.

یکی از سخنگویان یوبی سافت  به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما از یک حادثه ادعایی امنیت داده آگاه هستیم و در حال حاضر در حال بررسی هستیم.

از دیگر عناوین اصلی این شرکت فرانسوی می توان به “Far Cry” و “Avatar: Frontiers of Pandora” اشاره کرد.

واحد سونی Insomniac Games هفته گذشته مورد حمله باج افزار قرار گرفت.

پس از اینکه Insomniac از پرداخت امتناع کرد، هکرها اطلاعات شرکت و همچنین مطالب مربوط به پروژه های بازی ویدیویی “Wolverine” و “Spider-Man 3” را فاش کردند.

Insomniac در پلتفرم رسانه اجتماعی X، که قبلا توییتر بود، گفت: «ما هم از حمله سایبری جنایتکارانه اخیر به استودیوی خود و تلفات احساسی آن بر تیم توسعه‌دهنده ما غمگین و عصبانی هستیم.

Insomniac گفت اطلاعات شخصی کارکنان، کارمندان سابق و پیمانکاران مستقل به سرقت رفته است.

در این بیانیه آمده است: “ما به سرعت به کار ادامه می دهیم تا مشخص کنیم چه داده هایی تحت تاثیر قرار گرفته اند. این تجربه برای ما بسیار ناراحت کننده بوده است.”

در ماه سپتامبر، هکرها ویدیوهایی از قسمت بعدی بازی Grand Theft Auto، فرنچایز محبوب بازی های ویدئویی که توسط Rockstar Games ساخته شده بود، منتشر کردند.

شدیدترین مورد در سال 2021 رخ داد، زمانی که هکرها کد منبع – معماری اساسی – بازی‌های Cyberpunk 2077 و The Witcher 3 را از ناشر لهستانی CD Projekt RED حذف کردند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *