نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

12 اردیبهشت 1403 5:48 ق.ظ

چین 105 بازی آنلاین را پس از اینکه محدودیت‌های پیش‌نویس باعث ضررهای هنگفت شد، تأیید کرد

چین 105 بازی آنلاین را پس از اینکه محدودیت‌های پیش‌نویس باعث ضررهای هنگفت شد، تأیید کرد

25 دسامبر 2023 – توسط الین کورتنباخ

مردم بازی های آنلاین را در یک کافه اینترنتی در فویانگ در استان آنهویی چین مرکزی جمعه، 1 مارس 2019 بازی می کنند. مقام مسئول مطبوعات و نشریات چین 105 بازی آنلاین را تأیید کرده است و می گوید که پس از محدودیت های پیشنهادی جدید باعث خسارات هنگفت برای این صنعت شد، به طور کامل از این صنعت پشتیبانی می کند. شرکت های بزرگ بازی اداره ملی مطبوعات و انتشارات روز دوشنبه، 25 دسامبر 2023 بیانیه ای را در حساب رسانه اجتماعی Weibo خود منتشر کرد و گفت که این تاییدیه ها نشان دهنده حمایت فعال از توسعه بازی های آنلاین است. اعتبار: Chinatopix از طریق AP

«Counter War: Future» از Tencent و «Firefly Assault» NetEase از جمله بازی‌هایی بودند که مورد تایید قرار گرفتند.

پیش‌نویس دستورالعمل‌ها برای محدود کردن بازی‌های آنلاین باعث شده بود قیمت سهام سازندگان بازی‌های ویدیویی مانند Tencent و Netease در روز جمعه سقوط کند و باعث زیان ده‌ها میلیارد دلاری شود و معیارهای چینی را پایین بیاورد.

دستورالعمل‌های دولت می‌گوید بازی‌های آنلاین از ارائه مشوق‌هایی برای ورود به سیستم یا خرید روزانه منع می‌شوند. محدودیت‌های دیگر شامل محدود کردن میزان شارژ مجدد کاربران و صدور هشدار برای «رفتار مصرف غیرمنطقی» است.

روز جمعه، سهام Netease معامله شده نزد Nasdaq 16.1% سقوط کرد در حالی که سهام معامله شده در هنگ کنگ 25% سقوط کرد Tencent با 12 درصد کاهش بسته شد. شرکت Huya، یک سازنده بازی های آنلاین کوچکتر، 10.7 درصد در بازار بورس نیویورک ضرر کرد. به طور کلی، این شرکت ها ده ها میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست دادند.

بازار هنگ کنگ دوشنبه به دلیل تعطیلات کریسمس تعطیل بود. قیمت سهام در شانگهای ثابت بود.

معاونت مطبوعاتی و انتشارات گفت: در سال 2023، 1075 مورد شماره نسخه بازی صادر شده است که 977 شماره آن تولید داخل و 98 شماره وارداتی بوده است.

این شرکت همچنین به «گزارش صنعت بازی‌های چین 2023» اشاره کرد که نشان داد درآمد فروش برای بازار بازی‌های آنلاین داخلی در سال 2023 از 300 میلیارد یوان (42 میلیارد دلار) فراتر رفت و تعداد افرادی که این بازی‌ها را بازی می‌کنند به 668 میلیون نفر رسید.

کمیته کاری بازی امیدوار است که واحدهای عضو از این فرصت برای عرضه محصولات با کیفیت بیشتر، ترویج توسعه با کیفیت بالا صنعت بازی آنلاین و کمک به ارتقای شکوفایی و توسعه فرهنگی و ساختن یک کشور قدرتمند فرهنگی استفاده کنند .

چین در سال های اخیر اقدامات مختلفی را علیه بخش بازی های آنلاین انجام داده است.

در سال 2021، تنظیم‌کننده‌ها مدت زمانی را که کودکان می‌توانستند برای بازی‌ها صرف کنند به سه ساعت در هفته محدود کردند و نگرانی خود را در مورد اعتیاد به بازی‌های ویدیویی ابراز کردند. تائید بازی‌های ویدیویی جدید برای حدود هشت ماه به حالت تعلیق درآمد اما در آوریل 2022 از سر گرفته شد زیرا سرکوب گسترده‌تر کل صنعت فناوری کاهش یافت.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *