نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

15 اردیبهشت 1403 6:24 ب.ظ

نمایشگاه مخابرات، فناوری‌های حوزه فاوا، اقتصاد و تحول دیجیتال و صنعت فضایی

2-8-1402

رییس کانون هماهنگی فاوا، گفت: سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران با مشارکت کانون هماهنگی ارتباطات و فناوری اطلاعات معاونت علمی ریاست جمهوری تصمیم گرفتند تا با رویدادی فراسازمانی و باورمند به تحول، وضعیت نامطلوب کسب و کارهای فاوا در کشور و جایگاه نامناسب آن در تراز جهانی را به رخ بکشند و لذا نمایشگاه تلکام ایران امسال با رسالتی گسترده تر و برای احقاق حق مسلم فاوا و اقتصاد دیحیتال در آستانه برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی کشور به میدان خواهد آمد.

ادیب

به گزارش سیتنا، دکتر داوود‌ ادیب در یادداشت ارسالی برای ما آورده است:

سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران با مشارکت کانون هماهنگی ارتباطات و فناوری اطلاعات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان بر آن شدند که با رویدادی فراسازمانی و باورمند به تحول، وضعیت نامطلوب کسب و کارهای فاوا در کشور و جایگاه نامناسب آن در تراز جهانی را به رخ بکشند تا برای توسعه درخور این فناوری پیشران، بی ترتیبی‌ها به تدبیرها کشیده شود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم دو ماموریت اصلی دارد:

  1. توسعه شبکه ملی اطلاعات و بومی سازی آن
  2. ارتقای صنعت فضایی کشور

نمایشگاه تلکام ایران و نمایشگاه ایران ژئو به صورت همزمان از دوم تا پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ با هماهنگی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تقویم نمایشگاهی قرار گرفت.

کنفرانس های ظرفیت شبکه ملی اطلاعات که تا کنون هفت رویداد آن مرتبط با لایه‌های مختلف شبکه برگزار شده، این بار و در ادامه راه، در کنار تلکام ایران ۱۴۰۲ برای تکمیل زنجیره ظاهر خواهد بود.

نمایشگاه تلکام امسال، دیگر یک نمایشگاه تک بعدی صنعت و تجارت مخابرات نخواهد بود.

تلکام ایران با حفظ برند بیش از ۲۰ ساله خود، امسال با رسالتی گسترده تر و برای احقاق حق مسلم فاوا و اقتصاد دیحیتال در آستانه برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی کشور به میدان خواهد آمد.

نمایشگاه جامع، کنفرانس ظرفیت، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و میزهای گفتگو از ویژگی‌های ایران تلکام امسال خواهد بود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *