نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 اردیبهشت 1403 6:22 ب.ظ

مواد معدنی حیاتی برای فناوری پاک از طریق فناوری‌های استخراج نوآورانه تولید شده است

Avalon Advanced Materials Inc. (AVL:TSX) پیشرو در توسعه منابع جدید مواد معدنی حیاتی آمریکای شمالی برای فناوری پاک، از جمله لیتیوم و خاک‌های کمیاب است.

آوالون در میان گروه کوچکی از شرکت‌های نوظهور است که منابع استراتژیک و راه‌حل‌های فرآیندی خود را برای تولید پایدار مواد معدنی حیاتی برای فناوری‌های جدید شناسایی می‌کنند و امکان ایجاد زنجیره‌های تامین کامل در آمریکای شمالی را فراهم می‌کنند. این شامل استخراج مواد معدنی حیاتی از ضایعات معادن تاریخی و در عین حال اصلاح تعهدات زیست محیطی بلند مدت است.

تقویت زنجیره تامین مواد معدنی حیاتی

آوالون در بین شرکت‌های کوچک توسعه مواد معدنی در کانادا از نظر داشتن پایگاه دارایی متنوع با پتانسیل تولید لیتیوم، تانتالیم، سزیم، خاک‌های کمیاب، ایندیم، گالیوم، ژرمانیوم، زیرکونیوم و قلع منحصربه‌فرد است. همه مواد معدنی حیاتی هستند که برای انرژی پاک، هوافضا، دفاع، بهره وری انرژی، الکترونیک مدرن، پزشکی و موارد دیگر مورد نیاز هستند. با این حال، چنین عناصری اغلب محصولات جانبی جزئی سایر عملیات معدنی هستند، در بورس کالا معامله نمی شوند و هنوز زنجیره تامین مستقر در آمریکای شمالی ندارند.

کلید توسعه این منابع جدید مواد معدنی حیاتی، نوآوری فن‌آوری‌های استخراج کارآمدتر است که هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و اثرات زیست‌محیطی را به حداقل می‌رساند در حالی که منافع اجتماعی ایجاد می‌کند. آنها همچنین باید در ابتدا در مقیاسی متوسط توسعه داده شوند تا فرآیند استخراج مناسب را تعریف کنند و ثابت کنند که محصول نیازهای کاربران نهایی را برآورده می کند. به همین دلیل است که زباله‌های معدنی تاریخی چنین فرصت جالبی را نشان می‌دهند. استخراج از قبل انجام شده است، و فقط نیاز به تجزیه و تحلیل و کار طراحی فرآیند دارد تا مشخص شود چه مواد معدنی حیاتی وجود دارد و چگونه می توان آنها را به طور موثر از زباله ها بازیابی کرد.

Avalon رهبر کانادا در حمایت از تغییرات سیاست نظارتی مورد نیاز است که تشخیص می دهد چگونه تولید این مواد معدنی حیاتی تفاوت اساسی با صنعت معدن سنتی دارد. اساساً این یک تجارت تولیدی پیشرفته است که برای پاسخگویی به نیازهای فناوری جدید طراحی شده است و با استخراج ارزش از ضایعات معدن، می‌توانیم اقتصاد دایره‌ای را در صنعت معدن ایجاد کنیم.

تجربه گسترده آوالون با مواد معدنی حیاتی و تعهد طولانی مدت به پایداری و مسئولیت اجتماعی، این شرکت را در موقعیتی منحصر به فرد برای استفاده از موجودی منابع استراتژیک خود برای ایجاد چندین زنجیره تامین مواد معدنی حیاتی کارآمد و پایدار و ایجاد فرصت های توسعه اقتصادی جدید برای جوامع بومی شمال قرار می دهد. کانادا آوالون اخیراً رتبه ریسک ESG را به دست آورده و در میان 5 درصد برتر از 150 شرکت صنعتی قرار گرفته است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *