نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 4:24 ب.ظ

تحـول درون‌سـازمانی در اجـرای طرح‌هـای مرتبـط بـا حـوزه دیجیتـال بسیار مؤثر است

  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ –
    تحـول درون‌سـازمانی در اجـرای طرح‌هـای مرتبـط بـا حـوزه دیجیتـال بسیار مؤثر است

    نخستین همایش تحول دیجیتال در فولاد، معدن و صنایع معدنی روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه در سالن همایش‌های صداوسیما به همت ایمیدرو و با حضور شرکت‌های زیرمجموعه، دانش‌بنیان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار فولاد، معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه در پنل ارائه چالش‌ها و پیاده‌سازی نظام تحول دیجیتال در فولاد، معدن و صنایع معدنی با تأکید بر تأثیر تحول درون‌سازمانی در اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه دیجیتال، گفت: برای اجرای طرح‌های تحول دیجیتال، نیاز به تیم‌های اجرایی آماده داریم.

    محمد ناظمی هرندی افزود: برای تحول دیجیتال در سازمان‌ها، باید به مقوله «تحول» بیشتر توجه کرد و همه ارکان یک مجموعه لازم است به‌صورت تحول‌گرایانه برای توسعه عمل کنند.

    وی با تأکید بر اینکه تحول یک جریان مداوم است و باید رویدادها و اقدامات را در سازمان به تصویر کشید، افزود: گاهی قوانینی وضع می‌شود که مطابق با سیاست‌های کلی توسعه صنعت نیست؛ به‌طور مثال، پس از حمله سایبری به سه شرکت فولادی، قانونی ابلاغ شد که بخش‌های IT و OT مبارکه باید جدا شود. این در حالی است که سیستم تولید در فولاد مبارکه در اوایل آغاز به کار خود، به‌گونه‌ای پیاده‌سازی شد که هر دو بخش یکی هستند.

    معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه در تعیین مدل‌های فناوارانه و تحول دیجیتال، باید امنیت آن نیز ارتقا یابد، ادامه داد: دانشمندان و متخصصان ایرانی باید با بهره‌گیری از علوم و فناوری کشورهای موفق در این زمینه، چالش‌ها را برطرف و پیاده‌سازی نظام تحول دیجیتال را تسهیل کنند.

    آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *