نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 4:45 ق.ظ

شناسایی شرکت‌های توانمند در بومی‌سازی و ساخت تجهیزات مربوطه به تامین سوخت پشتیبان SNG

4-5-1402

از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند برای مشارکت در توسعه و بومی‌سازی فناوری تولید گاز طبیعی سنتزی SNG دعوت به‌عمل می‌آید.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به منظور تامین امنیت پایدار انرژی کشور؛ «توسعه و بومی‌سازی فناوری تولید گاز طبیعی Synthetic (SNG)» در اولویت برنامه‌های حمایتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری قرار گرفته است.

در همین راستا و با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و فناورانه موجود در کشور، از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند در حوزه ساخت سامانه‌های SNG دعوت به‌ عمل می‌آید تا در این طرح با معاونت علمی همکاری کنند. این پروژه با همکاری وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

از جمله اهداف این پروژه ملی می‌توان به بومی‌سازی و ارتقای فناوری تجهیزات مربوط به سامانه‌های SNG در جهت رشد تولید، حمایت از فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و کمک به تامین پایدار انرژی مورد نیاز صنایع کشور اشاره کرد. رعایت استانداردهای فنی و زیست‌محیطی در اجرای این پروژه مورد تاکید است.

شرکت‌ها و هسته‌های فناور علاقه‌مند به مشارکت در این پروژه ملی می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 02183532314 تماس بگیرند و کرابرگ خود را به آدرس rastad@isti.ir ایمیل کنند. حداکثر مهلت ارسال کاربرگ مشارکت در پروژه تا 20 مردادماه 1402 اعلام شده است. 

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *