نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

13 اردیبهشت 1403 1:33 ق.ظ

زنجیره تامین کاتالیست در کشور بومی‌سازی می‌شود؛ معرفی آخرین تولیدات ایران‌ساخت به صنایع مرتبط

دومین «همایش دوسالانه بومی‌سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت»، امسال به میزبانی شرکت دانش‌بنیان سرو برگزار می شود.

۱۹-۱۰-۱۴۰۰- این همایش در محورهایی چون «خودکفایی در تولید کاتالیست‌های چرخه گاز سنتز با خودباوری و دانش ایرانی»، «بومی‌سازی زنجیره تأمین در مسیر اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از دانش‌های نوین با هدف بسترسازی تولید انبوه»، «توسعه کاتالیست در صنایع پایین‌دستی با نگاه ملی و فناورانه» و «توسعه دانش فرآیند در صنایع پتروشیمی و پالایش نفت» به میزبانی شرکت نفت و گاز سرو در جزیره کیش برگزار می‌شود.

 دومین همایش دوسالانه بومی‌سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش 22 و 23 دی‌ماه سال جاری، با حضور مدیران و متخصصان صنایع پتروشیمی و پالایشی برگزار خواهد شد. این پنجمین همایش ملی شرکت دانش‌بنیان نفت و گاز سرو است که در حوزه بومی‌سازی کاتالیست در صنایع فولاد، پتروشیمی و پالایشی برگزار می‌شود.

این همایش بستری برای تبادل تجربیات علمی، تخصصی و کاربردی میان متخصصان و فعالان این حوزه فراهم می کند و با معرفی دستاوردهای نوین این صنعت در تعاملی رودررو به پویایی مسیر توسعه بومی‌سازی کاتالیست و استفاده از پتانسیل های این صنعت در شرایط خاص کنونی کمک خواهد کرد.

نخستین دوره از همایش دوسالانه بومی‌سازی کاتالیست در صنعت پتروشیمی و پالایش نفت در سال 98 برگزار شده بود و امسال دومین دوره آن برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *