نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 7:21 ق.ظ

استارت آپهای جدید و روش های رشد از دید تک کرانچ

والتر تامسون -2 ژوئن 2023-رانندگی به سمت غرب در پل خلیج به سمت سانفرانسیسکو در غروب آفتاب.

اعتبار تصویر: والتر تامپسون

در دوره‌ای که هیچ‌کس بیش از حد نگران هزینه‌های فناوری اطلاعات نبود، استارت‌آپ‌ها به رویکرد فروش پایین به بالا متمایل شدند و رشد مبتنی بر محصول را هدایت کردند.اما آن موقع بود و الان هم همین است.

طبق گزارش Battery Ventures State of Cloud Software Spending، که از 100 CIO، CTO و «دیگر خریداران بزرگ فناوری» که «سالانه 30 میلیارد دلار را نمایندگی می‌کنند» مورد بررسی قرار داده است: «این خیلی زود است که بگوییم روش پایین به بالا مرده است، اما به نظر بسیار رو به زوال است».

این گزارش نشان می‌دهد که زمان تأیید قرارداد در حال کاهش است زیرا CXOها محدودیت‌های خود را حتی در محیط برنامه‌نویس/تست سخت‌تر می‌کنند.

Crunchbase ردیابی دلارهای سرمایه گذاری اختصاص داده شده به بنیانگذاران LGBTQ+ را آغاز خواهد کرد.قومیت تنوع در مفهوم تصویرسازی LGBTQ نشان می دهد که مردم برای نشان دادن تنوع افراد LGBTQ دست خود را بر روی پرچم رنگین کمان نشان می دهند.

بر اساس یک تخمین، بنیان‌گذارانی که LGBTQ+ معرفی می‌کنند، کمتر از ۱ درصد از بودجه استارت‌آپ را دریافت می‌کنند. برای شروع ماه پراید، Crunchbase اعلام کرد که اندازه گیری میزان سرمایه گذاری خطرپذیر برای اعضای این انجمن را شروع کرده است.

رایان هاسک، مدیر توسعه کسب‌وکار Crunchbase، گفت: «داشتن داده‌های مشخص به حمایت از تغییرات سیاست، طرح‌های بودجه و تخصیص منابع برای حمایت از کارآفرینان LGBTQ+ کمک می‌کند.

“این ما را قادر می سازد تا استدلال های مبتنی بر شواهد را برای برابری و دسترسی بیشتر در اکوسیستم استارت آپی ارائه دهیم.”

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *