نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 3:38 ق.ظ

تحول دیجیتال برای تولیدکنندگان بزرگ جهانی

ارسال شده در 13 فوریه 2023 توسط The Manufacturer

کشف کنید که چگونه Mpac Group Plc و زیمنس از ابزارهای Industrial Edge، شبیه‌سازی مجازی و ابزارهای همکاری دیجیتال برای کمک به برندهای بزرگ برای تغییر عملیات تولید خود استفاده می‌کنند.

در سال 2020، گروه Mpac واقع در Tadcaster متوجه شد که باید سطح بعدی فناوری های دیجیتال را برای رسیدگی به نیازهای متغیر مشتری، کاهش زمان ورود به بازار و نوآوری برای آینده در آغوش بگیرد.

Mpac یک ماشین‌ساز جهانی است که راه‌حل‌های بسته‌بندی و اتوماسیون پرسرعت را در بازارهای انرژی پاک، داروسازی، غذا و نوشیدنی و مراقبت‌های بهداشتی با مشتریانی از جمله Mondelez، 3M، CooperVision و Johnson & Johnson ایجاد می‌کند.

تیم Mpac وقت گذاشتند تا متوقف شوند – چیزی که همه ما می دانیم سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد – و تجزیه و تحلیل کنند که چگونه باید با نیازهای مشتری در آینده سازگار شوند.

زمانی که Industry 4.0 وارد فرهنگ لغت شد، تبدیل به یک کلمه رایج در صنعت شد. در پاسخ، ما به این موضوع نگاه کردیم که چگونه می‌توانیم فناوری Industry 4.0 را در کارخانه‌های مشتریان خود جا بیندازیم . با این حال، این یک چالش بود، زیرا چشم انداز دیجیتال بسیار پر سر و صدا است.

 مایک لوئیس، مدیر نوآوری Mpac Group Plc، در رویداد زیمنس در سال 2019 گفت: برای اطمینان از استفاده از پتانسیل آن، باید به اصول اولیه باز می گشتیم.

لوئیس ادامه داد: «ما به چند سؤال مهم پاسخ دادیم، از جمله: داده‌ها در کجای تجارت یا محصول ما ایجاد می‌شوند؟ چگونه می توان این اطلاعات دیجیتال را به ارزش تبدیل کرد؟ آیا مشتریان ما نیازهای استراتژیک در زمینه دیجیتال دارند؟ و مهمتر از همه، چگونه شرکت ما می تواند به طور واقع بینانه این نیازها را برآورده کند؟»

اکنون، بکارگیری فناوری پیشرو، از شرکای کلیدی مانند زیمنس، در راه‌حل‌ها، از تلاش Mpac برای ارائه بهترین و خلاقانه‌ترین راه‌حل‌های دیجیتال به مشتریان پشتیبانی می‌کند.

به حداکثر رساندن OEE با شفافیت داده و گزارش

داده ها در کارخانه های امروزی ضروری هستند. به حداکثر رساندن در دسترس بودن، ارائه مقیاس پذیری و تصمیم گیری کاهش ریسک کمک می کند. اما در بیشتر کسب و کارهای تولیدی، حجم عظیمی از داده‌ها غیرفعال و بدون استفاده هستند. بینش های بسیار ارزشمندی از دست می روند. Industrial Edge راه سریع‌تر و آسان‌تری را برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها به تولیدکنندگان ارائه می‌دهد تا بتوان بینش‌های ارزشمندی را به‌دست آورد – به‌طور انعطاف‌پذیری در سیستم‌های اتوماسیون موجود ادغام شود.

با Industrial Edge، داده‌ها دقیقاً در جایی که تولید می‌شوند، پردازش می‌شوند، خواه در ماشین‌های تولید، ماشین‌ابزار، فرآیندها یا کارخانه‌ها. این بدان معنی است که کاربران می توانند از این بینش برای بهینه سازی سریع استفاده عملی کنند.

محصولات دیجیتال Mpac Cube از Industrial Edge برای جمع‌آوری و اتصال داده‌های ماشین استفاده می‌کنند، بنابراین Mpac می‌تواند بینش‌های حیاتی در مورد OEE و عملکرد ماشین را در عرض چند ثانیه به مهندسان و مشتریانش ارائه دهد.

کاهش ریسک، زمان و انرژی با شبیه سازی برای اتوماسیون

به نظر می رسد که هر صنعتی، از فیلم گرفته تا ورزش، از آخرین تکنولوژی CAD یا شبیه سازی برای عملکرد بهتر استفاده می کند. اما شاید هیچ صنعتی وجود نداشته باشد که بتواند از پتانسیل فناوری شبیه سازی بیشتر از تولید بهره مند شود.

خواه در سطح ماشین، سلول، خط یا کارخانه باشد، شبیه‌سازی برای اتوماسیون مزایای بسیار بازده و پایداری را به تولیدکنندگان ارائه می‌دهد.

یک چالش کلیدی برای سازندگان ماشین، درک چیزهایی است که نمی‌دانند. با شبیه‌سازی ماشین‌ها یا فرآیندها به صورت مجازی، Mpac خطر ناشناخته‌ها را کاهش می‌دهد و در نهایت اطمینان می‌دهد که مشتریانش ماشین‌ها را سریع‌تر دریافت می‌کنند، زیرا می‌دانند برای اولین بار کار می‌کنند.

ساخت‌های بدون ریسک نیز سرعت ساخت را افزایش می‌دهند. در پروژه‌هایی که ماشین‌ها باید با سرعت توسعه یابند، شبیه‌سازی اجازه می‌دهد تا هفته‌ها از فرآیند ساخت حذف شوند، به این معنی که مشتریان سریع‌تر ماشین‌ها را دریافت می‌کنند.

مزایای پایداری زیادی نیز وجود دارد. شبیه‌سازی همچنین به Mpac اجازه می‌دهد تا انرژی و ضایعات را کاهش دهد، زیرا تیم‌های آن می‌توانند در محیط sandbox برای جلوگیری از ناکارآمدی و ضایعات اضافی و بهینه‌سازی ماشین‌ها قبل از برش فلز با هم کار کنند. افزایش پایداری صرفاً به نفع مشتریان Mpac نیست. برای Mpac به عنوان یک تجارت، از جمله کارمندان خود، به طور فزاینده ای مهم است.

تولید ماشین‌های کارآمدتر یک چیز است، اما کار کردن تا حد امکان کارآمدتر به عنوان یک تجارت یک چالش واقعی در دنیای ترکیبی پس از همه‌گیری است. به عنوان یک تجارت با مشتریان در سراسر جهان، Mpac باید قادر به تولید ماشین آلات کارآمد باشد، بدون توجه به موقعیت مکانی مهندسان یا ساعات روز.

با استفاده از ابزارهایی مانند پورتال TIA زیمنس، چندین تیم می توانند به طور همزمان در یک پایگاه داده مشترک و مدیریت مرکزی با تغییرات قابل ردیابی و گردش کار به وضوح تعریف شده با هم کار کنند.

تیم‌های Mpac اکنون بدون توجه به موقعیت و تجربه، در یک فضا با یکدیگر همکاری می‌کنند و سیلوهای مهندسی مکانیک، برق و نرم‌افزار را برای ایجاد یک منبع حقیقت و کاهش زمان مهندسی و راه‌اندازی می‌کنند.

پول ما نوآوری است. تونی استیلز، مدیر عامل شرکت   Mpac،  می گوید ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای جاسازی فناوری در حل مشکلات هستیم.

ابزارهای دیجیتال تأثیری دگرگون کننده در بخش ماشین سازی دارند. با این حال، پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای این راه‌حل‌ها وجود دارد که باعث پیشرفت بیشتر به نفع تمام بخش‌های تولید شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *