نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 10:42 ق.ظ

روند حقوق و دستمزد و مهارت های 2023 در تولید، تدارکات و زنجیره تامین در بریتانیا

ارسال شده در 27 فوریه 2023 توسط The Manufacturer

چند سال گذشته هم برای کارفرمایان و هم برای کارگران در تولید، تدارکات و زنجیره تامین آشفته بوده است. در سال 2023، پیش‌بینی‌های اقتصادی در حال سخت‌تر شدن هستند و کمبود استعداد در مقیاس بزرگ در سراسر بخش باقی می‌ماند. نکته کلیدی برای استخدام موفق در این بازار، داشتن درک قوی از آخرین معیارهای حقوق، جایی که استعدادهای برتر در دسترس هستند، و برنامه های زمانی استخدام است.

به همین دلیل است که راهنمای سال 2023 مایکل پیج برای حقوق و استراتژی استخدام در تولید، تدارکات و زنجیره تامین، داده های بازار انحصاری، از جمله آخرین معیارهای حقوق برای ده ها نقش در سراسر صنعت در مناطق و تخصص های مختلف را ارائه می دهد.در اینجا ما برخی از بینش‌های انحصاری را که می‌توانید در راهنما به آنها دسترسی داشته باشید، پیش‌نمایش خواهیم کرد.

چقدر تقاضا برای استعدادهای تولید، تدارکات و زنجیره تامین وجود دارد؟

در طول سه ماه گذشته، حدود 160000 نقش تولیدی، تدارکاتی و زنجیره تامین تبلیغ شده است که تقریباً 28000 شرکت در این تخصص‌ها نقش‌هایی را تبلیغ می‌کنند.

محبوب ترین نقش ها در بین مشتریان ما در مهندسی و ساخت عبارت بودند از:

     مدیر پروژه مهندسی

     مدیر تعمیر و نگهداری: مکانیک/برق

     مدیر بهداشت و ایمنی

     ناظر تولید

     مهندس پروژه مکانیک

     مدیر عملیات

     مدیر تولید

     ناظر کیفیت تولید

     مهندس تولید

     مهندس کیفیت

در همین حال، محبوب ترین نقش ها در تدارکات و زنجیره تامین عبارت بودند از:

     رئیس زنجیره تامین

     رهبر S&OP

     مدیر خرید

     مدیر سفارشات

     مدیر زنجیره تامین

     مدیر برنامه ریزی

     رئیس تدارکات

     رئیس برنامه ریزی تقاضا

     مدیر برنامه ریزی تامین

 با وجود چنین رقابت شدیدی برای استعدادها، اشتباهات در فرآیند استخدام می تواند به راحتی برای کارفرمایان برای نامزدهای برتر هزینه داشته باشد.

مایکل پیج در سه ماه گذشته حدود 16000 برنامه تولید، تدارکات و زنجیره تامین دریافت کرده است. این دیدگاه منحصر به فرد از فرآیندهای استخدام در این بخش، تیم را قادر می سازد تا به مشتریان کمک کند تا استراتژی های استخدام خود را بهینه کنند.

روث هنکاک، مدیر عامل ، اظهار داشت: «برای رقابت برای استعدادهای برتر، استخدام شما باید به خوبی برنامه ریزی، ساده و جذاب باشد. اگر می‌خواهید بهترین افراد را جذب کنید، پیشنهاد می‌کنیم روند استخدام خود را زودتر ترسیم کنید و تجربه نامزد را در اولویت قرار دهید. این با آگهی شغلی شروع می شود و تا ورود به هواپیما و برنامه حفظ شما ادامه می یابد.

جو والتون، مدیر ساخت ، نیاز به رویکردی چابک برای دوری از فرآیند استخدام سخت‌گیرانه را برجسته می‌کند: «بسیاری از تولیدکنندگان برای یافتن افرادی که برای رشد و توسعه نیاز دارند، در تلاش هستند. با این حال، مشتریان ما توانسته‌اند با بررسی مجدد الزامات استخدامی خود، جستجوی افرادی با نگرش عالی که می‌توانند مهارت داشته باشند، کمبود نامزدها را برطرف کنند، و شبکه گسترده‌تری را در حوزه‌های خارج از رشته‌های محدود خود ایجاد کنند.»

راهنمای دستمزد تولیدی مایکل پیج در سال 2023، براکت‌های حقوق منطقه‌ای را برای نقش‌هایی که در بالا مورد بحث قرار گرفت و بسیاری موارد دیگر را تقسیم می‌کند.

ظهور رهبر جدید در تولید

سبک های رهبری در صنعت به سرعت در حال تغییر است. نسل جدید رهبران رویکردهای جدیدی برای مدیریت تیم ها، حفظ استعدادها و افزایش بهره وری دارند. درک این موضوع نه تنها هنگام استخدام در سطوح ارشد، بلکه در هنگام استخدام نامزدهای جوان تر که روزی وارد پست های رهبری خواهند شد نیز ضروری است.

در اینجا برخی از قابلیت های کلیدی که رهبران تولید مدرن باید داشته باشند آورده شده است:

  • دانش فنی و تخصص: در حالی که جنبه فنی تولید به سرعت در حال توسعه است، مجموعه نوظهور نامزدهای رهبری با این تعریف بیان نمی شود.

در واقع، دو شایستگی زیر اگر مهمتر نباشند به یک اندازه ظاهر شده اند:

  • مدیریت تغییر: ایجاد و اجرای یک رویکرد ساختاریافته برای هدایت سازمان از طریق تغییر.
  • مشارکت کارکنان: توانایی یک رهبر برای حفظ تعامل، اشتیاق و بهره وری در میان افراد خود.

متخصصان بازار ما ویژگی‌های اساسی یک رهبر تولیدی را در عصر تحول در مقیاس بزرگ و کمبود استعداد شناسایی کرده‌اند:

     سازگاری

     توسعه متمرکز

     جذاب و همدل

     نوآورانه و آینده نگر

جاناتان ولر، مدیر بازرگانی مایکل پیج تدارکات و زنجیره تامین، اظهار داشت: «ما شاهد تمرکز زیادی بر نقش‌های رهبری بوده‌ایم، و رهبران کسب‌وکار، نامزدهایی با مهارت‌های تعامل قوی و توانایی ایجاد تغییر پایدار را در اولویت قرار می‌دهند.»

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *