نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 8:13 ق.ظ

تامین‌کننده باتری BMW ۸۱۰ میلیون دلار در کارخانه گیگا برای حمایت از تولید خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌کند

14 دسامبر 2022 -مگان راگلز -یک باتری لیتیوم یونی در مقابل پس زمینه آبی قرار گرفته است.

     این شرکت در 6 دسامبر اعلام کرد Envision AESC 810 میلیون دلار برای ساخت یک مرکز تولید سلول باتری در مقیاس بزرگ در شمال شرقی کارولینای جنوبی سرمایه گذاری خواهد کرد تا از مشارکت چند ساله خود با گروه BMW پشتیبانی کند.

     بر اساس این قرارداد، سازنده باتری مستقر در ژاپن، باتری‌های لیتیوم یونی طراحی شده برای نسل بعدی خودروهای الکتریکی تولید شده در کارخانه BMW در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی را تامین خواهد کرد. با توجه به انتشار خبری، فرمت باتری جدید سرعت شارژ و برد آن را تا 30 درصد بهبود می بخشد.

     تولید سلولی در سایت همچنین انتشار CO2 را تا 60 درصد از طریق استفاده جزئی از مواد معدنی کلیدی ثانویه و انرژی های تجدیدپذیر در فرآیند تولید کاهش می دهد.

AESC سایت فلورانس، کارولینای جنوبی را هفته‌ها پس از افشای بی‌ام‌و اعلام کرد که قصد دارد تأسیساتی را با سازنده‌ای بسازد که به تولید باتری برای عملیات خودروهای الکتریکی خود در کارولینای جنوبی اختصاص دارد.بر اساس این خبر، کارخانه فلورانس در نزدیکی بندر دیلون و بین ایالتی واقع خواهد شدو پس از تکمیل، این کارخانه حدود 1.5 میلیون فوت را در بر می گیرد.

تاسیسات جدید استراتژی AESC را برای افزایش  سهم در کاهش ردپای کربن ایالات متحده برای حمایت از انتقال EV پیش می برد. شبکه موجود این شرکت شامل یک کارخانه تولید باتری در تنسی و یک کارخانه در حال ساخت در کنتاکی است.

شویچی ماتسوموتو، مدیرعامل گروه AESC در بیانیه ای گفت: «این تأسیسات نقطه عطفی دیگر در سفر ما به سمت ساخت شبکه برق رسانی در ایالات متحده است. “ما در حال پیشرفت خوبی در آرزوی خود برای ایجاد باتری های با کارایی بالا و دوربرد برای طیف متنوعی از سازندگان خودرو در سراسر جهان برای حمایت از انتقال خودروهای الکتریکی هستیم و ما هیجان زده هستیم که فلورانس را در این سفر با خود همراه کنیم.”

فلورانس یک کمک مالی 135 میلیون دلاری برای کمک به ساخت این تأسیسات دریافت کرد، برنامه ایالتی برای جذب پروژه های توسعه اقتصادی با تأثیر بالا در کارولینای جنوبی. بر اساس این بیانیه، ایالت همچنین تا سقف 70 میلیون دلار اوراق قرضه توسعه اقتصادی عمومی را برای جبران هزینه‌های زیرساخت‌های خارج از سایت و یک مرکز آموزشی تصویب کرد.

فرماندار هنری مک مستر در بیانیه ای گفت: “کارولینای جنوبی بیش از 30 سال است که یک نیروگاه تولید خودرو بوده است.” “تصمیم Envision برای ایجاد عملیات در فلورانس کانتی… نشان می دهد که ما تا سال های آینده یکی خواهیم بود.”

گروه بوش همچنین از سایت‌های تولیدی موجود در کارولینای جنوبی برای تولید قطعات EV استفاده می‌کند. این خودروساز از خط لوله استعدادهای موجود و تامین کنندگان خود استفاده می کند و بیش از 260 میلیون دلار در ظرفیت تولید قطعات اضافی سرمایه گذاری می کند.

https://www.supplychaindive.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *