نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

12 اردیبهشت 1403 6:34 ق.ظ

سازنده نورفولک چالش زنجیره تامین را به فرصت نوآوری تبدیل می کند

ارسال شده در 24 مه 2022 توسط The Manufacturer

در مواجهه با کمبود جهانی ریزتراشه ها، یک تولید کننده نورفولک چالش زنجیره تامین را به فرصتی برای بهبود بیشتر عملکرد تبدیل کرده است.متخصصان اندازه‌گیری گاز Chell Instruments با توجه به زمان طولانی‌تری که تهدیدی برای تأثیر بر در دسترس بودن محصولاتشان بود، به تأمین‌کنندگان جایگزین نگاه کردند و بررسی گسترده‌تری از اجزای مورد استفاده در فناوری خود انجام دادند.

جیمی شاناهان، مدیر فروش Chell Instruments، می‌گوید: «اگرچه هیچ تأخیر جدی را تجربه نکرده بودیم، اما تصمیم گرفتیم با ارزیابی ریزپردازنده‌ها و تأمین‌کنندگان جایگزین، از هرگونه اختلال جلوگیری کنیم».

عرضه جهانی تراشه‌های رایانه‌ای تحت تأثیر همه‌گیری قرار گرفته است، به‌علاوه کاهش تولید ناشی از قرنطینه، به‌ویژه در آسیا، و به دنبال آن افزایش تقاضا با بهبود بازارهای اروپا و آمریکای شمالی.

Chell Instruments مستقر در نورفولک با تنوع بخشیدن به تامین کنندگان ریزتراشه خود توانسته است زمان تحویل را در سراسر محدوده خود حفظ یا کاهش دهد و به سرعت سفارشات دریافت شده از سراسر جهان را انجام دهد.

جیمی می‌افزاید: «ما به خود افتخار می‌کنیم که از بهترین اجزا استفاده می‌کنیم تا اطمینان و دقت حیاتی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

“این به فرصتی برای بررسی ریشه و شاخه و ارزیابی برخی از جایگزین ها تبدیل شد که نه تنها عرضه، بلکه عملکرد و قابلیت های آینده را نیز بهبود می بخشند.”

Chell Instruments دستگاه‌های آزمایشی مورد استفاده در زمینه‌هایی از جمله فرمول یک، طراحی هواپیما و داروسازی را طراحی، تولید و کالیبره می‌کند. محصولات با تکنولوژی بالا طیف گسترده ای از ریزتراشه ها و ریزپردازنده ها را در خود جای داده اند.

علاوه بر اجتناب از مشکلات عمده تامین، مقایسه پشت سر هم ریزپردازنده‌های کلیدی باعث بهبود عملکرد و توانایی Chell Instruments برای توسعه قابلیت‌های محصولات موجود شده است.

به عنوان یک نتیجه از تنوع تامین کنندگان، متخصص مستقر در نورفولک توانسته است زمان تحویل را در سراسر محدوده خود حفظ یا کاهش دهد و به سرعت سفارشات دریافت شده از سراسر جهان را انجام دهد.

جیمی در پایان می‌گوید: «در نهایت، ما می‌خواهیم از مشتریانمان حمایت کنیم، هم در عمل به وعده‌هایشان به مشتریانشان و هم در کار هیجان‌انگیزی که برای توسعه فناوری جدید انجام می‌دهند».

Chell Instruments مستقر در North Walsham تجهیزات اندازه گیری فشار، خلاء و جریان گاز را برای بیش از 40 سال ارائه کرده است.

فناوری آن برای نظارت و کنترل گازها در بسیاری از فرآیندهای تولید از جمله پتروشیمی و دارو استفاده می شود. بسیاری از محصولات آنها در تحقیقات مانند برقی کردن هواپیماها و افزایش راندمان توربین های گازی استفاده می شود.

Chell Instruments همچنین تجهیزات و خدمات کالیبراسیون را ارائه می دهد که به حفظ دقت تجهیزات تست و محصولات تولیدی از جمله کنتورهای گاز خانگی کمک می کند.

عرضه جدید ریزپردازنده ها برای تعدادی از محصولات در محدوده آن اعمال شده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *