نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 6:55 ب.ظ

بزرگترین گذرگاه حیات وحش جهان در روز زمین افتتاح شد.

22 آوریل 2022 – Living Habitats LLC/فدراسیون ملی حیات وحش

مراسم مهم روز زمین برای جشن شروع ساخت و ساز در گذرگاه حیات وحش تاریخی والیس آننبرگ در جنوب کالیفرنیا برگزار شد.

این گذرگاه که بیش از ده خط از بزرگراه 101 در منطقه لس آنجلس را در بر می گیرد، پس از تکمیل، بزرگترین گذرگاه در جهان، اولین در نوع خود در کالیفرنیا و یک مدل جهانی برای حفاظت از حیات وحش شهری خواهد بود.

آرایه متنوع گونه‌ها و اکوسیستم‌های بومی کالیفرنیا باعث شده تا این ایالت به عنوان یک کانون جهانی تنوع زیستی شناخته شود. در مواجهه با تأثیرات شدید آب و هوا، مهم‌تر از همیشه این است که برای حفاظت از میراث طبیعی غنی خود با هم کار کنیم. وی با بیان اینکه این گذرگاه شیرهای کوهستانی و سایر حیات‌وحش را قادر می‌سازد تا با خیال راحت تردد کنند، این گذرگاه را «نمونه‌ای الهام‌بخش از نوع تلاش‌های مشترکی که به ما کمک می‌کند از خانه مشترک خود برای نسل‌های آینده محافظت کنیم» توصیف کرد.

این گذرگاه به دو دهه مطالعه توسط سرویس پارک ملی پاسخ می دهد که نشان داده است جاده ها و توسعه برای حیواناتی که سعی در عبور از آن دارند کشنده است و جزیره هایی از زیستگاه را ایجاد کرده است که می تواند حیات وحش را از بابکت گرفته تا پرندگان و مارمولک ها از نظر ژنتیکی منزوی کند.

با اتصال مجدد یک کریدور حیات وحش، تنوع زیستی را در سراسر منطقه حفظ خواهد کرد و از همه مهمتر، به نجات جمعیت محلی شیرهای کوهستانی در معرض خطر از انقراض کمک می کند.

گذرگاه‌های حیات وحش اکوسیستم‌هایی را که شکسته و مختل شده بودند بازسازی می‌کنند. والیس آننبرگ، مدیر اجرایی بنیاد آننبرگ در بیانیه‌ای از فدراسیون ملی حیات وحش گفت: آنها زمین‌ها و گونه‌هایی را که می‌خواهند کامل شوند، دوباره به هم متصل می‌کنند. من معتقدم که این گذرگاه‌ها فراتر از حفاظت صرف، به سمت نوعی جوان‌سازی محیطی است که مدت‌ها به پایان رسیده است.»

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *