نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

16 اردیبهشت 1403 9:31 ق.ظ

مصرف سوخت در وسایل نقلیه جدید آمریکا باید تا سال 2026 به طور میانگین یک گالن در 40 مایل باشند

ف

لوکیا پاپادوپولوس -02 آوریل 2022-ترافیک در شهر Kichigin/iStock

به نظر می رسد دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، بیشتر به محیط زیست اهمیت می دهد. بر اساس گزارش TechXplore، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها قوانین فدرال جدیدی را منتشر کرد که خودروهای جدید فروخته شده در ایالات متحده را مجبور می‌کند در سال 2026  در 40 مایل یک گالن بنزین مصرف داشته باشند. این عدد از 28 مایل که در دوران ریاست جمهوری قبلی دونالد ترامپ تصویب شده بود و به دنبال اقدامات جهانی برای کاهش آلودگی خودروها مانند تصمیم کانادا برای ممنوعیت خودروهای موتور احتراقی جدید تا سال 2035، افزایش یافته است.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های ایالات متحده (NHTSA) همچنین گفت که تخمین می زند که اقدامات جدید در مقایسه با استانداردهای قبلی ترامپ، مصرف بنزین را تا بیش از 220 میلیارد گالن در طول عمر وسایل نقلیه کاهش می دهد. قوانین جدید شاهد افزایش 8 درصدی مسافت پیموده شده بنزین در سال برای سال های مدل 2024 و 2025 و 10 درصدی در سال مدل 2026 خواهد بود.

پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، که بر NHTSA نیز نظارت دارد، گفت: «حمل و نقل دومین هزینه بزرگ برای خانواده‌های آمریکایی،  پس از مسکن است. استانداردهای جدید کشور را کمتر به نفت و گاز خارجی وابسته می کند و به حفظ آزادی کشور ما برای ترسیم آینده خود بدون تبعیت از کشورهای دیگر و تصمیماتی که در اتاق های هیئت مدیره شرکت های انرژی گرفته می شود، کمک می کند.

جنگ در اوکراین شاهد افزایش قیمت بنزین در سراسر کشور بوده و به طور متوسط ​​به بیش از 4.22 دلار در هر گالن رسیده است، که نسبت به میانگین 2.88 دلار در هر گالن افزایش یافته است. مقررات جدید اما بدون اشکال نیست.

پیش بینی می شود که قیمت یک خودروی جدید در مدل سال 2029 در بازاری گران قیمت 1087 دلار افزایش یابد. در همین حال، چندین گروه زیست محیطی هنوز احساس می کنند که اقدامات کافی نیست.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *