نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 3:34 ب.ظ

برگزاری سومین رویداد ارائه به سرمایه‌گذار مرکز نوآوری نکسترا

مرکز نوآوری نکسترا سومین رویداد دمودی خود را در تاریخ ۷ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از سرمایه‌گذاران و فعالان اکوسیستم استارتاپی به صورت حضوری و مجازی در محل پردیس فنی دانشگاه تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

برگزاری سومین رویداد ارائه به سرمایه‌گذار مرکز نوآوری نکسترا

اقتصاد ۲۴– در این رویداد ۱۱ ایده استارتاپی در حوزه‌های فناوری های ارتباطی و مخابراتی، اینترنت اشیاء، بلاکچین، امنیتی و خدمات آنلاین به ارائه پرداختند.

این رویداد با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت کننده همزمان به صورت مجازی و حضوری از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دو بخش “ارائه” و “جلسات حضوری b2b ” با سخرانی جناب آقای دکر آصف کریمی مدیرعامل مرکز نوآوری نکسترا آغاز و در ادامه تیم‌ها فرصت ارائه ۸ دقیقه‌ای مقابل سرمایه گذاران را کسب کردند.

جناب آقای دکتر آصف کریمی مدیرعامل مرکز نوآوری نکسترا در آغاز رویداد به بیان نقش و اهمیت اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی پرداختند.

” سازمان ملل ۱۷ هدف را جهت توسعه پایدار جهانی تدوین کرده است. کاهش فقر، آموزش با کیفیت، توسعه زیرساخت های صنعتی و نوآوری، توسعه شهر هوشمند از جمله این اهداف می‌باشند. هر یک از کشورهای دنیا سیاست هایی جهت دستیابی به این اهداف توسعه پایدار مشخص کرده اند. به طور مثال کشورهای اروپایی سیاست Industry4 ، کشور چین سیاست Made in China ، ژاپن سیاست Society5 و امریکا سیاست Manufacturing را در دستور کار قرار می‌دهند. متاسفانه کشور ایران سیاست واحدی جهت رسیدن به این اهداف تا به حال نداشته است. اما خوشبختانه بسیاری از استارتاپ ها و شرکت ها در راستای رسیدن به توسعه پایدار سیاست ساخت اکوسیستم را مد نظر قرار داده اند. ما نیز در نکسترا سعی کردیم جهت رسیدن به اهداف توسعه پایدار که از جمله برقراری شهرها و جوامع پایدار است، گام برداریم و ایفای نقش کنیم و سهمی هر چند کوچک در ساخت این اکوسیستم داشته باشیم”

دستاوردهای مرکز نوآوری نکسترا

نکسترا به عنوان یک شتابدهنده، استارتاپ استودیو و فضای کار اشتراکی تخصصی تمرکز اصلی خود را بر حوزه های شهرهوشمند، اینترنت اشیا، امنیت سایبری، فناوری ارتباطی و مخابراتی و بلاکچین قرار داده است و فعالیت خود را از مهرماه سال ۱۳۹۸ اغاز کرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *