نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 7:24 ب.ظ

شرکت رباتیک دریایی Ocean Infinity شرکت فناوری Red Rock را خریداری کرد

13 اکتبر 2021

شرکت روباتیک دریایی Ocean Infinity اعلام کرده است که Red Rock را خریداری کرده است، یک شرکت فناوری با راه حل‌هایی که عملیات بندر خودران که یک عامل کلیدی برای حمل و نقل بدون سرنشین در آینده است را فعال می‎‌کند.

Red Rock پیشگام توسعه راه حل‌های دیجیتالی و مستقل برای ایجاد تحول در حمل و نقل زمینی و دریایی است.

این خرید، شناورهای روباتیک «Armada Ocean Infinity» و عملیات کم انتشار کربن را با توانایی Red Rock در توسعه راه حل‌های سخت افزاری و نرم افزاری برای کنترل از راه دور و خودکار ترکیب می‌کند. این دو شرکت با هم، عملیات بندری و حمل و نقل را از طریق حرکت مصنوعی، ایمن و حرکت کم در کشتی‌ها و محموله‌ها با استفاده از هوش مصنوعی تغییر خواهند داد.

فناوری تکمیلی Ocean Infinity و Red Rock این گروه بزرگ را قادر می‌سازد تا ماموریت خود را به عنوان پیشروترین شرکت رباتیک دریایی جهان با فناوری و پایداری در هسته خود تحقق بخشند. همه خطوط تجاری Red Rock شامل دریا، هوش مصنوعی، راه حل‌های نرم افزاری و مشاوره دیجیتال به عنوان بخشی از این خرید گنجانده شده است.

Ocean Infinity در اروپا در حال حاضر به دفاتر در نروژ و رومانی گسترش می‌یابد، در کنار حضور فعلی در آمریکای شمالی، خاورمیانه و آفریقا. تعداد افراد بزرگسال تقریباً 600 نفر است.

وسایل نقلیه مستقل زیر آب Ocean Infinity در اقیانوس‌ها در سراسر جهان فعالیت می‌کنند و دانش بی‌نظیر ما را از کف دریا به دست می‌آورند، تجزیه و تحلیل کرده و گسترش می‌دهند. تصویر از Ocean Infinity گرفته شده است.

دان هوک، مدیر فناوری Ocean Infinity، می‌گوید: «تیم Red Rock با رویکرد متمرکز بر فناوری و آینده نگر در زمینه لجستیک دریایی، یک افزودنی عالی برای Ocean Infinity هستند. در سراسر صنعت، صحبت‌های زیادی در مورد نقش فناوری‌های راه دور در آینده بنادر و حمل و نقل انجام شده است ، زیرا جهان به دنبال راه‌هایی برای کاهش ردپای کربن جمعی خود است. این خرید در مسیر دستیابی به روش‌های هوشمندتر و تمیزتر برای کار در دریا بسیار مهم است. با هم، Ocean Infinity و Red Rock همه اجزای لازم را برای توسعه کشتیرانی نسل بعدی دارند تا این صنعت بتواند با خیال راحت در مقیاس جهانی و با حداقل تأثیرات زیست محیطی به صنعت عمل کند. من بسیار خوشحالم که از تیم Red Rock در کشتی استقبال می‌کنم.»

کریستوففر یورگنوگ، مدیر اجرایی گروه Red Rock گفت: «با حرکت Ocean Infinity برای رباتیک دریایی مستقل پایدار، تناسب با Red Rock واقعا بی نظیر است. ما با هم یک پلتفرم فناوری برای فضای اقیانوس با قابلیت‌ها و مقیاسی ایجاد می‌کنیم که جهان قبلاً ندیده است. تلاش‌های مشترک تضمین می‌کند که مشتریان ما سرمایه گذاری‌ها و عملیات خود را در آینده اثبات می‌کنند. با مقیاس و قابلیت‌های ترکیبی گروه، همکاران ما چالش‌های سرگرم کننده، پیچیده‌ای برای حل، بلند پروازانه‌ترین اهداف و توانایی ایجاد فناوری نوآورانه برای ایجاد عملیات هوشمندتر و تمیزتر در دریا خواهند داشت. من واقعاً برای آینده پیش رو با Ocean Infinity و امکانات بی‌پایان هیجان زده هستم.»

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *