نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 4:30 ق.ظ

مفهوم سفارشی سازی در دنیای تولید غذا

اریک گار، مدیر فروش منطقه‌ای، Fortress Technology | 26 ژوئیه 2021

در زندگی روزمره ما به عنوان مصرف کننده، به درجه بالایی از سفارشی‌سازی عادت کرده ایم. در واقع، ما انتظار داریم با موفقیت بسیاری از شرکت‌ها مانند Netflix و Amazon ناشی از توانایی آن‌ها در ایجاد پیشنهادات متناسب با مشتریان، کارهای دیگرمان نیز انجام شوند. با این‌حال، در دنیای تولید مواد غذایی، مفهوم سفارشی سازی هنوز هم می‌تواند ایجاد اسراف کند. به طور خاص، شرکت‌های کوچک‌تر ممکن است ترس از این داشته باشند که سفارش فلزیابی سفارشی درون محتوای با سیستم انتقال سفارشی، گران و پیچیده و مملو از تأخیر همراه است.

اریک گار، مدیر فروش منطقه‌ای Fortress Technology، توضیح می‌دهد که چرا سفارشات معمولاً بهترین روش است – به هر اندازه از تجارت شما – و شش باور غلط اصلی مربوط به سفارشی‌سازی را از بین می‌برد.

باور غلط شماره 1: سیستم‌های تشخیص و حمل و نقل فلزی سفارشی بسیار مهندسی و پیچیده هستند.

حقیقت: تولیدکنندگان مواد غذایی آمریکای شمالی به درستی سطح بالایی از عملکرد را از فلزیاب خود می‌طلبند زیرا ضروری است که محصولات آن‌ها از نظر ایمنی و یکپارچگی نام تجاری به مصرف کنندگان برسد. با این حال، آشکارسازهای فلزی بسیار حساس هستند و می‌تواند تحت تأثیر تأثیرات مختلف بیرونی قرار گیرد، خصوصاً اگر تأثیرات احتمالی در مرحله طراحی سیستم رفع نشود.

فناوری ایمنی صدا می‌تواند بسیاری از این چالش‌ها را کاهش دهد و به طور استاندارد در برخی از فلزیاب‌ها تعبیه شده است. با این حال، طراحی و نصب صحیح ردیاب بر روی سیستم انتقال یا رد، برای اطمینان از عملکرد مطمئن و جلوگیری از قرائت نادرست، حیاتی است. در بعضی موارد، به عنوان مثال وقتی ردپا محکم است، یک راه حل سفارشی تنها راه اطمینان از عدم آسیب دیدن عملکرد فلزیاب است.

اندازه دیافراگم نیز برای عملکرد بهینه مهم است. عملکرد فلزیاب با افزایش اندازه دیافراگم محدود می‌شود. اگر دیافراگم خیلی کوچک باشد، محصول مورد بازرسی نمی‌تواند از آن عبور کند. ایجاد تعادل مناسب برای عملکرد صحیح سیستم ضروری است و در بعضی مواقع، سفارشی سازی دیافراگم اطراف محصولی که باید مورد بازرسی قرار گیرد، یکی از روش‌های اطمینان از عملکرد کامل فلزیاب است.

این عوامل به جای اینکه نشانه یک راه حل کاملاً مهندسی شده یا پیچیده باشند، عناصر اساسی طراحی هر سیستم موفق فلزیابی هستند. خرید بازرسی سفارشی با سیستم نوار نقاله یکپارچه، کاملاً مونتاژ شده و کیفیت آن توسط یک تولیدکننده معتبر فلزیاب بررسی می‌شود، یک روش مطمئن برای اطمینان از عملکرد فلزیاب در سطح عملکرد لازم و مطابقت با الزامات حساسیت شدید تولیدکنندگان مواد غذایی است.

افسانه شماره 2: سیستم‌های آشکارساز و نوار نقاله فلزی سفارشی فقط برای کاربردهای بسیار غیر معمول مورد نیاز است.

حقیقت: در تجارت، «سفارشی» به هر سیستم ترکیبی گفته می‌شود که در چارچوب طراحی نوار نقاله برداری استاندارد شرکت قرار نگیرد. تقاضا برای راه حل‌های سفارشی بسیار بیشتر از آنچه مردم تصور می‌کنند رایج است و حدود 20٪ سفارشات نوار نقاله را تشکیل می‌دهند. حتی نوار نقاله‌های برداری نیز تا حدی متناسب با مشخصات متناسب با نیازهای کاربران نهایی ساخته شده‌اند.

اگرچه نوار نقاله برداری محدودیت‌های خاصی در طراحی دارد. اگر مشخصات مشتری خارج از توانایی‌های آن باشد، Fortress یک سیستم کاملاً سفارشی ایجاد می‌کند تا اطمینان حاصل کند که فلزیاب از حداکثر عملکرد خود برخوردار است. دلایل زیادی ممکن است وجود داشته باشد که اکثر آن‌ها به خصوص غیر معمول در نظر گرفته نمی‌شوند.

رایج‌ترین دلایل سفارشی سازی عبارتند از:

تجهیزات موجود قدیمی. فرایند اغلب وظیفه دارد یک فلزیاب را در یک خط تولید موجود نصب کند. این بدان معناست که باید با تجهیزات قدیمی و بالادستی پیکربندی شود و گاهی گزینه ها را محدود کند. بردار ممکن است متناسب با این صورت باشد یا نباشد.

ابعاد دقیق بردارها عموماً از قطعات متداول مانند تسمه پلاستیک مدولار استفاده می‌کنند که ممکن است گاهی اوقات برخی از ابعاد کلی را محدود کند. متناوباً نصب یک سیستم در یک ردپای محکم ممکن است منجر به تمرکز نوار نقاله به منطقه عاری از فلز آشکارساز شود و باعث خوانش نادرست شود.

افسانه شماره 3: سیستم‌های فلزیاب و نوار نقاله سفارشی گران هستند.

حقیقت: برخلاف تصور رایج، سیستم‌های طراحی شده سفارشی فقط از یک طرح برداری استاندارد بسیار گران هستند. اگر سیستم ردیابی فلزات ضعیف طراحی یا نصب شده باشد، خطر ورود محصول آلوده به زنجیره غذایی بسیار افزایش می‌یابد. علاوه بر تأثیر بر سلامت انسان، پیامدهای هزینه‌ای طولانی مدت برای یک تجارت مواد غذایی که با یک رسوایی آلودگی سروکار دارند، استراتوسفر هستند.

متوسط ​​هزینه فراخوان طبق یک تحقیق مشترک در صنعت توسط موسسه بازاریابی مواد غذایی و انجمن تولیدکنندگان مواد غذایی، علاوه بر آسیب برند و فروش از دست رفته 10 میلیون دلار هزینه مستقیم است.

افسانه شماره 4: سیستم‌های آشکارساز فلزی و نوار نقاله به مدت زمان طولانی نیاز دارند.

حقیقت: تفاوت زیادی بین میانگین زمان سربازی برای یک سیستم Vector و یک سیستم کاملاً سفارشی وجود ندارد: 8-10 هفته در مقابل 10-12. بیشتر این به دلیل کارهای اضافی طراحی است که برای اطمینان از مطابقت دقیق هر برنامه شخصی با هر سیستم سفارشی مورد نیاز است.

افسانه شماره 5: کار با سیستم‌های آشکارساز فلزی و نوار نقاله‌های سفارشی دشوار است.

حقیقت: یک اصل اساسی در Fortress طراحی ماشین آلاتی است که استفاده از آن‌ها آسان است اما از قدرت پردازش پیشرفته‌ای بهره می‌برند – در سطح ساده اما زیر سطح پیچیده است. همانطور که سیستم‌های Fortress از لحاظ دیجیتالی هوشمند” هستند، همه – از جمله سیستم‌های سفارشی – کار با آن‌ها ساده است، دارای کنترل‌های کاربر پسند، یادگیری تک پاس خودکار و کالیبراسیون سریع برای تنظیم دقیق سیستم در عرض چند ثانیه. به طور کلی، مشتریان نگران این نیستند که پردازنده داخل چند مگابایت در ثانیه توانایی مدیریت دارد. آن‌ها یک سیستم ردیابی می‌خواهند که به طور مداوم مطابق برنامه مورد نظر اجرا شود و محصول آلوده را با دقت رد کند بدون اینکه مقادیر زیادی رد کاذب ایجاد شود.

افسانه شماره 6: سیستم‌های فلزیاب و نوار نقاله سفارشی بیشتر در معرض خطر منسوخ شدن قرار دارند.

حقیقت: گرچه درست است که اکثر دستگاه‌های الکترونیکی و صنعتی امروزی برای همیشه دوام نیافته‌اند، اما Fortress تضمین «هرگز منسوخ» را در همه سیستم‌های بازرسی، از جمله سفارشی ارائه می‌دهد.

اگر مشتری‌ها به موارد اضافی ساده – مانند زنگ زنگ هشدار – احتیاج دارند یا می‌خواهند سیستم خود را به جدیدترین فناوری دیجیتال هوشمند مجهز کنند، تقریباً همه چیز ممکن است. فناوری‌های استاندارد ضبط و گزارش داده – مدیر تماس و تماس با ما – با اطمینان از انطباق با استانداردهای ایمنی مواد غذایی، اطلاعات کیفیت قابل پیگیری و قابل کنترل را ارائه می‌دهند.

برای انجام کارهای پیچیده‌تر، Fortress گزینه‌های Industry 4.0، از جمله آداپتور OPC-UA و آداپتور Ethernet / IP را ارائه می‌دهد. این اطلاعات هوشمند را تسهیل می‌کند.

https://www.designnews.com/industry

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *