نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 11:48 ب.ظ

تصورات از تولید در حال تغییر است، اما کار بیشتری لازم است

د

30 مارس 2022- آدرین سلکو

در مقایسه با سال 2017، کسب و کارها در تولید نوآورانه در نظر گرفته می شوند، اما هنوز صدها هزار شغل باز وجود دارد.

خبر خوب بود و حتی یک کارشناس باتجربه تولید را متعجب  میکرد. درک تولید به عنوان یک مکان خوب برای کار در مطالعه فعلی ما به طور چشمگیری افزایش یافته است. درصد تغییر حتی من را شگفت زده کرد.

مطالعه 2022، مطالعه ادراک تولید، از Deloitte و The Manufacturing Institute، نشان داد که 64 درصد از افراد مورد بررسی، کسب و کتارهای  تولیدی را نوآورانه می‌دانستند. و این در مقایسه با 39٪ در سال 2017، آخرین باری که مطالعه انجام شده است.

ولنر خاطرنشان می کند: “در دو سال گذشته اتفاقات زیادی افتاده است که نشان داده است تولید چقدر برای جامعه ما مهم است.” “از معجزه ایجاد یک واکسن، تا توانایی قرار دادن غذا روی میز در طول یک بیماری همه گیر.”

این نظرسنجی از این احساسات حمایت کرد زیرا 73 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که تولید برای پاسخ به همه‌گیری با تولید PPE، دستگاه‌های تنفس مصنوعی و سایر کالاها و تجهیزات ضروری حیاتی است. و این دیدگاه باعث شد 61٪ بگویند که درک آنها از این بخش بهبود یافته است.

در حالی که این خبر خوشایند است، باید از نظر تعداد کسب و کارهای  تولیدی مورد توجه قرار گیرد. کارولین لی، رئیس مؤسسه تولید می‌گوید: در 11 ماه گذشته 808000 واحد در بخش تولید وجود داشته است. شغل های زیادی وجود دارد که تولیدکنندگان، 45 درصد در این نظرسنجی، گفتند که سفارشات را رد می کنند زیرا نیروی کار برای تولید محصولات ندارند.و حتی کسانی که در این زمینه هستند با نرخ بالاتری نسبت به سایر صنایع دست از کار می کشند.

چرا نمی توانیم افراد بیشتری را جذب کنیم؟

نگاه به این صنعت همچنان مانع از استخدام کارمندان بالقوه در تولید می شود. لی می‌گوید: «بسیاری از مردم هنوز نمی‌دانند که کف کارخانه امروزی چقدر از نظر فناوری پیشرفته است. این یک مکان مبتکرانه و جالب است، جایی که کارکنان روزانه با چالش های جدیدی روبرو می شوند و در عین حال محصولاتی را تولید می کنند که زندگی مردم را بهتر می کند.”

لی خاطرنشان می‌کند که تأکید بر فناوری کلیدی است، زیرا نسل‌های جوان با فناوری بزرگ شده‌اند و با آن بسیار راحت هستند و انتظار دارند شغل‌شان شامل کار با فناوری باشد.

آموزش کارکنان بالقوه در مورد عامل نوآوری در این زمینه ضروری است. این مطالعه خاطرنشان می کند که تولید کنندگان اکثریت (85٪) تحقیق و توسعه بخش خصوصی را انجام می دهند. و تولید پیشرفته بیش از 85 درصد از تمام اختراعات ایالات متحده را ایجاد می کند.

جنبه دیگری از تولید که برای کارمندان بالقوه نیز مطرح نشده است، این است که این رشته شغلی را ارائه می دهد، نه صرفاً یک شغل. این مطالعه نتیجه‌گیری می‌کند که «تصور اشتباهی در میان فارغ‌التحصیلان اخیر کالج وجود دارد، که ممکن است متوجه نباشند که یک حرفه تولیدی به آنها فرصتی برای استفاده از مهارت‌های خود و ایجاد مسیر شغلی می‌دهد».

دستمزد همیشه یک موضوع است و باز هم صنعت کار خوبی در زمینه تبلیغات انجام نداده است که این حوزه به خوبی پرداخت می کند. این مطالعه نشان داد که میانگین درآمد ساعتی در سال 2021 برای تولید 30 دلار در مقایسه با 28 دلار برای خدمات و 22 دلار برای خرده فروشی بود. با توجه به رقابت شدید برای استعدادها و دستمزدها که همیشه در راس انتخاب شغل افراد قرار دارد، صنعت باید صحبت کند.

موضوعات دیگری مانند مزایا، انعطاف پذیری، آموزش، تنوع و عضویت در شرکتی که ماموریت محور است در این مطالعه بررسی شده است.

چارچوبی برای تغییر

این مطالعه چارچوب زیر را برای رسیدگی به چالش های نیروی کار ارائه می دهد.

مشغول کردن

  • از فرصت‌های کارآموزی و کارآموزی حمایت کنید، زیرا فرصت‌های فراگیر و عملی می‌توانند نتایج بهتری نسبت به تعامل دیجیتال یا رسانه ارائه دهند.
  • از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ رویدادهای استخدام بیشتر استفاده کنید
  • با کوتاه کردن زمان برنامه‌ها، بررسی پیشینه و آزمایش‌های دارو، سیاست‌های برنامه را دوباره مرور کنید
  • از ارجاع کارمندان با ارائه پاداش های ارجاع و کاهش زمان پردازش ارجاعات استفاده کنید
  • افزایش دید در جامعه و استفاده موثرتر از تبلیغات محلی
  • آزمایش نوآوری را از طریق نمایشگاه های شغلی در محل انجام دهید و متقاضیان ورود را تشویق کنید
  • با همکاری با مؤسسات آموزشی محلی برای ایجاد دوره‌های آزاد که مهارت‌های مورد نیاز را برای داوطلبان فراهم می‌کند، فعالانه برای تأمین منابع استعدادهای متنوع سرمایه‌گذاری کنید.
  • فعالیت‌های اطلاع‌رسانی به جمعیت‌های خاص در یک منطقه کارخانه، با استفاده از چندین زبان
  • به اطلاع رسانی ادامه دهید که حقوق و مزایا در تولید با حقوق و مزایای ارائه شده در صنایع خرده فروشی و خدمات رقابتی است.

درگیر کردن

  • یک سیستم دوستانه را برای کارمندان جدید پیاده کنید تا از همکاران خود راهنمایی دریافت کنند
  • نقش های تخصصی برای کارکنان بازنشسته/بازنشسته ایجاد کنید تا دانش سازمانی خود را با کارمندان جدیدتر به اشتراک بگذارید
  • برنامه هایی را ادامه دهید که محیطی فراگیر را در محل کار، چه در دفتر کار و چه در طبقه کارگاه، ایجاد می کند
  • برنامه‌های حمایت مالی و زیرساخت‌ها را برای راهنمایی معکوس ایجاد کنید، تا رهبران ارشد موفق و شبکه‌ای را با همکاران جوان‌تر وصل کنید.
  • تشویق به بازگشت – حفظ سیاست درهای باز برای هموار کردن راه برای ورود مجدد نیروی کار به صنعت
  • به افزایش تلاش‌ها برای انعطاف‌پذیری برنامه‌ریزی، مانند ارائه یک هفته کاری فشرده برای متعادل کردن رفاه و نیازهای کاری و ارائه گزینه‌هایی برای استراحت در طول هفته کاری ادامه دهید.
  • شیفت کاری برای انطباق با تعطیلات و تعهدات خانوادگی تنظیم کنید
  • نقش‌های جدید و جانبی را برای نیروی کار مجدداً تنظیم کنید تا فرصت‌های رشد متنوعی را کشف کنید
  • عناوین شغلی، سطوح و شرح شغل را اصلاح کنید تا امکان مقایسه وجود داشته باشد تا کارمندان بهتر بتوانند موقعیت های شغلی دیگر را در شرکت ببینند.
  • به ارزیابی و رسیدگی به سوگیری های بالقوه، ناخودآگاه یا غیره، در فرآیندهای استعداد، برنامه ریزی جانشین پروری، پاداش ها و مدیریت عملکرد ادامه دهید.
  • به افزایش دید در مورد گزینه های مسیر شغلی ادامه دهید و مدیران افراد را توانمند کنید تا با گزارشات خود گفتگوهای شغلی داشته باشند.

ولنر گفت: «ما باید هم‌اکنون تنظیم و اقدام کنیم و از چیزهای بسیار مثبتی که در این نظرسنجی دیدیم استفاده کنیم.»

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *