نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 8:51 ق.ظ

تحول دیجیتال همچنان اولویت اصلی تولیدکنندگان است

9 مه 2023 توسط James Devonshire-تصویر تبدیل دیجیتال تولید عمومی – Shutterstock

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سازمان‌های تولیدی همچنان به رشد دیجیتالی خود ادامه می‌دهند تا در سال ۲۰۲۳ بیشتر شود و در نتیجه این بخش تبدیل به یکی از دگرگون‌ترین صنایع امروزی خواهد شد.

طبق گزارش Copperberg و Valtech’s The Voice of Digital Leaders in Manufacturing 2023، اکثریت قریب به اتفاق رهبران B2B زیرساخت های خود را برای تحول دیجیتال بیشتر آماده کرده اند و در حال رسیدن به سطح بلوغ مناسب برای افزایش هستند.

با محو شدن اختلالات سه سال گذشته در نگاه به عقب، سال 2023 نوید یک سال پیشرفت و ادغام برای تولیدکنندگان خواهد بود و بسیاری از شرکت ها به دنبال تغییرو چرخش به سمت مدل های تجاری جدید هستند که نوآوری، انعطاف پذیری و محصول را ساده می کند. توسعه و زمان ورود به بازار در واقع، 59٪ از تولیدکنندگان می گویند که جاه طلبی دیجیتال کل سازمان آنها “جاه طلبانه” است (در مقابل 47٪ در سال 2022).

در همین حال، 47 درصد از سازمان‌های تولیدی بودجه‌های مربوط به دیجیتال خود را تا 20 درصد برای سال 2023 افزایش داده‌اند. تجارت الکترونیک و تجزیه و تحلیل داده‌ها دو حوزه خاص مورد توجه تولیدکنندگان در سال 2023 هستند، زیرا شرکت‌های بیشتری به دنبال استفاده کامل از ابزارهای دیجیتال هستند. در واقع، تا 52 درصد از تولیدکنندگان بر تغییر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، پورتال‌های مشتریان و خدمات دیجیتال تمرکز خواهند کرد.

همانطور که این گزارش خاطرنشان می کند: تولیدکنندگان با تعامل آنلاین با مشتریان، درک رفتار آنها و یادگیری در مورد آنها از طریق معاملات و تجهیزات خود، می توانند ارزش بیشتری برای پایگاه مستقر شده خود ایجاد کنند. چه از تاریخچه سفارشات باشد و چه از حسگرهای ماشین، آنها می توانند اطلاعاتی را به دست آورند که قبل از اینکه خود مشتریان از نیازهای مشتریان آگاه شوند، به آنها بگوید.

هربرت پش، مدیر عامل Valtech B2B و رهبری عمودی B2B، Valtech، اظهار داشت: “سهم کوتاه مدت ارزش کسب و کار و خدمات یکپارچه دو مفهومی هستند که در استراتژی تولیدکنندگان بزرگ صنعتی در سال های آینده نقش محوری خواهند داشت.

«زمان آزمایش‌ها و نوآوری‌های دیجیتال معمولی با زمان کند یا نامشخص برای بازار به پایان رسیده است. اتاق‌های هیئت‌مدیره و CDO ابتکارات دیجیتال را بر اساس سهم ارزش تجاری مورد انتظارشان و سرعت بازگشایی آن اولویت‌بندی می‌کنند. شروع با پتانسیل ایجاد درآمد بیشتر از طریق کانال های دیجیتال و به دنبال آن سهم آنها در کاهش هزینه و افزایش رضایت مشتری. البته این روند بازگشت به هسته اصلی ناشی از عدم اطمینان فعلی و شرایط منفی بازار است.

روند دوم و حتی هیجان انگیزتر، ادغام بسیاری از خدمات دیجیتال مختلف به منظور ایجاد یک تجربه مشتری  یکپارچه خواهد بود. بیشتر و بیشتر، تولیدکنندگان بزرگ می‌دانند که مشتریان نمی‌خواهند با چندین کانال دیجیتال مجزا و اطلاعات و خدمات مخفی مواجه شوند. در بالاترین لیست اولویت ها، پورتال های مشتری هستند که خدمات دیجیتال را ترکیب و یکپارچه می کنند. برای انجام این کار، بخش‌های مختلف باید با هم کار کنند، چندین سیستم فناوری اطلاعات باید به هم متصل شوند و مردم باید واقعاً تحول دیجیتال را در سراسر سازمان اتخاذ کنند. ما واقعا مشتاقانه منتظر کمک به تولیدکنندگان صنعتی در این ماجراجویی چالش برانگیز اما امیدوارکننده هستیم.”

گزارش Copperberg و Valtech بر اساس نظرسنجی از 60 رهبر و تصمیم گیرندگان دیجیتال B2B از تولیدکنندگان بزرگ صنعتی در سراسر جهان است.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *