نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

17 اردیبهشت 1403 3:19 ق.ظ

Nestle در حال کشف فناوری‌های نوظهور برای گوشت است

19 ژوئیه 2021

برای درک پتانسیل گزینه‌های جایگزین گوشت در آینده، نستله از نزدیک روندهای علمی را کنترل و فن آوری‌های در حال ظهور را بررسی می‌کند.

این شرکت با چندین شریک خارجی و شرکت تازه تاسیس در حال ارزیابی فناوری‌های نوآورانه برای تولید گوشت کشت شده یا مواد تشکیل دهنده گوشت کشت شده است. این فن‌آوری‌ها می‌توانند منجر به محصولات سازگار با محیط زیست شوند.

به عنوان مثال، دانشمندان شرکت Nestlé Research در لوزان در حال کار با Future Meat Technologies، یک شرکت راه اندازی شده کشت گوشت پیشرو، برای کشف پتانسیل اجزای گوشت کشت شده هستند که مزه و پایداری آن‌ها را به خطر نمی‌اندازد. فناوری انحصاری جدید و مقرون به صرفه Future Meat Technologies می‌تواند اجزای گوشتی کشت شده غیر GMO را از سلول‌های حیوانی تولید کند و نیاز به زمین و منابع برای پرورش حیوانات را کاهش دهد.

راینهارد بهرینگر، رئیس موسسه علوم مواد در نستله می‌گوید: «برای تکمیل این تلاش‌ها، ما همچنین در حال بررسی فناوری‌هایی هستیم که می‌توانند به گزینه‌های دوستدار حیوانات منجر شوند، از نظر طعم و بافت از نظر غذایی، پایدار و نزدیک به گوشت باشند. ما از درک بالقوه آن‌ها هیجان زده هستیم.»

افراد به دلایل زیادی به طور فزاینده‌ای محصولات حیوانی را از رژیم غذایی خود کم و یا حذف می‌کنند، این امر منجر به رشد سریع گوشت و گیاهان دارویی جایگزین می‌شود. تهیه محصولات گیاهی خوشمزه، مقوی و پایدار برای مردم در اولویت نستله است.

https://www.designnews.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *