نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 3:54 ب.ظ

پیش رویداد با هدف توسعه نوآوری‌ها و افزایش تاب آوری صنعت غذا برگزار می‌شود.

با هدف توسعه نوآوری‌ها، پیش‌رویداد شناسایی نیازهای فناورانه صنایع غذایی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر شادی بلوریان با بیان این مطلب افزود: این پیش رویداد با هدف توسعه نوآوری‌ها و افزایش تاب آوری صنعت غذا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این پیش رویداد با حضور دکتر حق‌جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و صاحب‌نظران صنعت غذای استان و کشور در روز پنج شنبه مورخ 21 دی ماه سال جاری در سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی  برگزار خواهد شد.

به گفته وی، این پیش‌رویداد فرصتی مناسب است تا شرکت‌های صنعتی،  سرمایه‌گذاران و سازمان‌های بهره‌بردار در حوزه صنایع غذایی مسائل، چالش‌ها و نیازهای فناورانه خود را مطرح تا فناوران، نوآوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و …. بر اساس نیازهای ارائه شده پیشنهادهای نوآورانه خود را (اعم از محصول، خدمت، فناوری، فرآیند، مدل کسب و کار و…) در رویداد اصلی فبین‌فود ارائه نمایند.

دبیر اولین رویداد ملی فبین فودخاطرنشان کرد: عموم علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس  https://www.skyroom.online/ch/fabinnfood/fabinnfood  به صورت مجازی در نشست شرکت کنند.

گفتنی است که اولین رویداد ملی فبین فود در 2 و 3 اسفندماه سال جاری با همکاری سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و معاونت علمی،فناوری و اقتصاددانش بنیان ریاست جمهوری در مشهد برگزار خواهد شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *