نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

16 اردیبهشت 1403 7:50 ق.ظ

ایجاد شبکه فناوری از مأموریتهای دانشگاه تهران

ایجاد شبکه فناوری از مأموریتهای دانشگاه تهران/ایجاد فضا برای تیم های حوزه کشاورزی در پارک تهران

۳۱-۳-۱۴۰۰ رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان این که ایجاد شبکه فناوری از مأموریت‌های اجتماعی و فناور دانشگاه تهران است، گفت: فهم اصلی ما در به کارگیری این شبکه ایجاد توسعه و فرآوری و پردازش زیست بوم فناوری است.

به گزارش ایسنا، دکتر عباس زارعی هنزکی در افتتاحیه استارت آپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند که در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: کوشیدیم در دو سال گذشته با مرکزیت پارک علم و فناوری شبکه فناوری تشکیل شود تا بدین ترتیب بتوانیم در سراسر کشور اساتید و دانشجویان را در کنار یکدیگر برای خلق شبکه ای جمع کنیم.

وی با تأکید بر اینکه روی پروژه “ایجاد شبکه فناور” باید به عنوان پروژه پیشران دانشگاه تهران کار شود، افزود: در بحث کشاورزی و سلامت هوشمند هاب اصلی ما دهکده نوآوری هوشمند به مرکزیت و مدیریت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه از محورهای اصلی توسعه پایدار کشاورزی، سلامت و غذاست، خاطرنشان کرد: هم اکنون چنین عنوان می شود که باید غذا طوری طراحی شود که بخش دارویی آن نیز منظور شود که این موضوع در دهکده نوآوری هوشمند جا گرفته است.

دکتر زارعی با اشاره به فعالیت تیم های مختلف در استارت آپ ویکند به کمک خدمات ارزنده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و پردیس ابوریحان دانشگاه تهران گفت: در پارک علم و فناوری نه پژوهش و نه نوآوری وجود دارد، بلکه تلاش می شود این پارک فضا و زمینه مناسبی را برای تیم های حوزه کشاورزی فراهم آورد یا به عبارتی بافری فراهم شود تا آسیبی به تیم‌ها نرسد.

وی با بیان اینکه از موارد مهم در یک اکوسیستم نوآوری بخش مالی و چگونگی حمایت مالی آن است، گفت: رشد صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در چند سال گذشته نشان می دهد که شبکه فناوری دانشگاه تهران توانسته به اهداف خود دست یابد .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *