نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 3:47 ب.ظ

موسسه ملی تولید اسکاتلند شبکه قابلیت های جدیدی را معرفی می کند

14 ژوئن 2021 توسط لوئیس مکنزی

انستیتوی ملی تولید اسکاتلند (NMIS) شبکه جدیدی را معرفی کرده است که قصد دارد تحقیقات اسکاتلندی را در زمینه نوآوری و آموزش گرد هم آورد. تشکیل این شبکه به محققان در سراسر کشور امکان می دهد از تخصص تولید برخوردار باشند و رشد و نوآوری را تشویق می کنند.

شبکه جدید کل اسکاتلند را با شرکای توانایی خود مانند مرکز دوچرخه کوهستانی اسکاتلند مستقر در مرزها ، مشارکت مهندسی Tay Cities از کمربند مرکزی و Seedpod ،  معادل 21 میلیون پوند سرمایه گذاری در صنایع غذایی در شمال شرق کشور را ، پوشش می دهد.

معرفی آن روش های ارتباطی آسان تری را بین شرکت های تولید کننده ایجاد می کند و به همه امکان می دهد تخصص و مشاوره خود را به اشتراک بگذارند.

     شبکه NMIS تمام اسکاتلند را تحت پوشش قرار خواهد داد.

NMIS توسط دانشگاه Glasgow’s Strathclyde و با پشتیبانی دولت اسکاتلند ، اسکاتلند اینترپرایز ، هیلندز و جزایر بنگاه اقتصادی ، ادوات ساختمانی با ارزش بالا ، توسعه مهارت های اسکاتلند ، شورای بودجه اسکاتلند و شورای رنفروشایر اداره می شود. این مجموعه از گروهی از تجهیزات تحقیق و توسعه تولید به رهبری صنعت تشکیل شده است که به دنبال کمک به ارتقای مهارت ها و تشویق موقعیت اسکاتلند به عنوان یک تولید کننده جهانی است.

NMIS با هدف:

  • با کاهش موانع نوآوری ، بهره وری را افزایش دهید.
  • تحریک سرمایه گذاری و افزایش رقابت در تولید.
  • ایجاد شغل و تقویت پیوندهای زنجیره تأمین.
  • الهام و جذب استعدادها و تجهیز نیروی کار فعلی و آینده به مهارت های مورد نیاز خود و کسب و کارها.
  • رهبری ، ایجاد همکاری و افزایش توانایی تأثیرگذاری بر سازگاری و بهره برداری از فرصتهای تولید برای تقویت انتقال اسکاتلند به اقتصاد بدون انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2045.
  • با مشاغل تولیدی در هر اندازه و چندین بخش کار کنید و مزایایی را در کل اسکاتلند ایجاد کنید.

تشکیل شده است .

به دنبال تأثیرات چشمگیر COVID-19 ، مبتکران امیدوارند که این شبکه جدید به تولیدکنندگان اسکاتلند در خلاصی از بیماری همه گیر کمک کند.

جان رید ، مدیرعامل موسسه تولید ملی اسکاتلند گفت: “شبکه قابلیت NMIS استفاده از تخصص و توانایی کلاس جهانی را برای شرکت های جامعه تولیدی و مهندسی اسکاتلند آسان می کند.

“این یک لحظه مهم درتاریخ است زیرا تولید کنندگان می خواهند از موقعیت های پیچیده مانند شرایط اضطراری آب و هوا و بهبود پس از همه گیری استفاده کنند. اکنون فرصتی برای تمرکز مجدد ، پذیرش نوآوری و استفاده از فرصت هایی است که غالباً در زمان های دشوار به وجود می آیند.

پروفسور سر جیم مک دونالد ، مدیر و معاون دانشگاه استراتکلاید ، گفت: “دانشگاه استراتکلاید متعهد است که تحقیقات ، تخصص و رویکرد پیشرو در بخش همکاری با تجارت ، صنعت و دولت را برای کمک به اسکاتلند در مسیر  خلاصی از وضعیت همه گیری بهبود بخشد.

“تولید نقش اصلی را در این بهبود بازی خواهد کرد و ما از طریق مشارکت در این شبکه برای ایجاد قابلیت جدید به دنبال کمک به شرکت های سراسر اسکاتلند برای نوآوری ، توسعه نیروی کار خود و رشد اقتصادی هستیم.”

استفان گود ، مدیرعامل ، مرکز نوآوری ساخت اسکاتلند ، در مورد تأثیر مثبت بودن در شبکه گفت: “عضو بودن در این شبکه ما را قادر می سازد تا توانایی بالقوه اسکاتلند را درک کنیم و مهمتر از همه ، توانایی ارائه پشتیبانی را افزایش می دهیم. به شرکای صنعت ما که سفرهای نوآوری خود را انجام می دهند. “

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *