نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

16 اردیبهشت 1403 8:15 ق.ظ

یادگیری بدون مرز، برای آموزش و پژوهش در عصر دیجیتال

03 ژوئن 2021

بر اساس مقاله بینش جدید منتشر شده توسط ، آموزش عالی در سراسر اروپا  ، نیاز به مشارکت در یادگیری مادام العمر و تسریع در نوآوری آموزشی به روشی پایدار دارد تا دانش جویان را قادر به آموزشی قوی تحت هدایت تحقیق و توسعه مهارت های مربوطه برای قرن بیست و یکم کند.

نویسنده اصلی آن ، پروفسور جو آنگوری (دانشگاه وارویک) نشان می دهد که گفتمان “نیاز به تغییر” بخش آموزش عالی را فرا گرفته است ، از دانشگاههای دارای تحقیق بصورت فشرده برای استفاده از تحقیقات و ارائه همزمان آموزش و یادگیری عالی استفاده می شود. این گفتمان در حالی که دانشجویان و کارمندان باید بین خط “روشن” و “خاموش” تعادل برقرار کنند ، برجسته تر شده و دانشگاه ها مجبور شدند در مدت زمان کوتاهی یادگیری ترکیبی ارائه دهند.

در این زمینه ، مقاله بینش جدید The Guild’s چارچوبی را برای تصور مجدد آموزش به رهبری تحقیق در عصر دیجیتال فراهم می کند. این برنامه سعی دارد گفتمانی را بین دانشگاه ها ، نهادهای سیاست گذاری اروپا ، اتحادیه اروپا و دولت های ملی آغاز کند و توصیه هایی را در شش موضوع اصلی ارائه دهد:

  • آینده تماما دیجیتالی نیست و نباید باشد
  • دانشگاههای تحقیق محور باید نقاط قوت متمایز خود را به یادگیری مادام العمر ارائه دهند
  • برای آموزش تغییرات و ایجاد تحول مداوم ، باید نوآوری آموزشی را تسریع کرد
  • ما باید برای توسعه ابزارهای سیاست گذاری و چارچوب های نظارتی انعطاف پذیر ، فراتر از خط قرمزها حرکت کنیم
  • ما باید ارزش افزوده همکاری (بین المللی) را بیان کنیم
  • ما باید روی پایداری نوآوری های آموزشی سرمایه گذاری کنیم

این چشم انداز نشان می دهد که دانشگاه های تحقیقاتی دارای تجربه و تعهد غنی برای اطمینان از ادامه تحصیلات عالی برای پاسخگویی به نیازهای دانشجویان ، علوم و جامعه هستند. این امر به بیست و یک دانشگاه پیشرو در اروپا پیشنهاد می کند که دانشگاه ها در شش حوزه وابسته به یکدیگر تغییر شکل می دهند ، و از بانیان و سیاست گذاران دعوت می شود تا دانشگاه ها بتوانند توانایی بالقوه تحول خود را برای دانشجویان تحقق بخشند. پروفسور جو آنگوری ، مدیر علمی: آموزش و بین المللی سازی در دانشگاه وارویک و نویسنده اصلی مقاله ، اظهار نظر کرد:

“بخش ما در وضعیتی منحصر به فرد قرار دارد تا آموزش و پژوهش بین رشته ای را برای افرادی که از زمینه های متنوع تری برخوردار می شوند ، برای تجهیز نیروی کار به مهارت های قابل انتقال و مذاکره در مورد راه حل های تعامل با سیاست گذاران در تمام سطوح – اطمینان حاصل شود که یادگیری بدون مرز است”.

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *