نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

15 اردیبهشت 1403 8:43 ق.ظ

نوآوری، سوخت تحول شرکت بلک اند دکر

Sbd 1

پیتر فریتی18 مه 2021

با بیش از 100 کارخانه تولید در سطح جهان ، استنلی بلک اند دکر 178 ساله (SBD) خود را بعنوان یکی از شناخته شده ترین و نوآورترین مارک های جهان جای داده است.

این شرکت با تعهد به نوآوری که شامل به طور منظم استفاده از فن آوری های پیشرفته در طول فعالیت شرکت است ، در یک سفر روشن بهبود مستمر باقی مانده است  و در نهایت منجر به ایجاد فرهنگ مختص جستجوی “راه حل های تغییر بازی” می شود که به طور مداوم تعداد قابل توجهی از محصولات جدید و جهان را ارائه می دهد.

سودهی بنگلور مدیر عملیات جهانی و معاون جهانی صنعت 4.0 می گوید: “منطق شروع این سفر تحول در واقع نوآوری در سطح شرکت  ونیز محصولات ما وتعهد به تجربه عالی مشتری و روند تولید ما بود.”

پشتیبانی و امکان پذیر کردن تحولات همان چیزی است که بنگلور به عنوان سه هدف طلایی از آنها یاد می کند – اهدافی که به عنوان بلوک های سازنده تحولات شرکت عمل می کنند:

    “در جایی که می فروشیم در آنجا می سازیم.”

بنگلور می گوید: “با وجود گستره وسیع کارخانه ها و مراکز توزیع ، تعهد ما به نوآوری در تولید برای بیش از 177 سال یک مزیت بزرگ است.” “به همین دلیل ما می خواستیم به طور کامل بازنگری کنیم که چگونه از فناوری استفاده می کنیم تا وضعیت عملکرد خود را کاملاً تغییر دهیم ، که اکنون برای چندین دهه مهمترین عامل است.”فناوری می تواند مسیرهای جدید شغلی و روش های جدید را برای تحول در کارکنان ما فراهم کند.

البته ، داشتن یک استراتژی محکم بسیار عالی است ، اما مفهوم کمی دارد مگر اینکه باعث استقرار موفقیت آمیز شود.

یکی از اولین پروژه های بزرگ تحول در شرکت ، استفاده موثر از روبات های مشترک (cobots) بود. این شرکت به عنوان بخشی از استراتژی کلی خود در زمینه رباتیک و اتوماسیون ، شروع به کاوش مسیرهایی برای از بین بردن عملیات خطرناک ، کثیف و کسل کننده در داخل تاسیسات خود کرد.

با همه حساب ها ، طرح cobot بسیار موفقیت آمیز بوده است.

“نکته جالب اینجاست که در واقع این طرح توسط عملیات به کار گرفته شده است. بعد از اینکه ما نشان دادیم که چگونه cobots می تواند یک مزیت بزرگ برای عملیات و کارکنان باشد ، تیم عملیاتی مسئولیت این کار را برعهده گرفت و اکنون این یک مکانیزم خودپایدار است. ” “موفقیت واقعی این است که کارکنان بخواهند ارزش تفکر در مورد چیزهایی را که روزانه فکر نمی کنند ، بپذیرند. این هنر ممکن و هنر آینده است. کارکنان باید آن را هدایت و آن را بخشی از ریتم عملیاتی خود قرار دهند ، دقیقاً همان چیزی که در این مثال خاص اتفاق افتاد. “

استفاده این شرکت از هوش مصنوعی نیز به عنوان یک مثال عالی عمل می کند. با همکاری شرکت راه اندازی DeepHow ، SBD از یک پلت فرم ابتکاری AI به نام “Stephanie” استفاده می کند تا در برنامه های مهارت آموزی خود به منظور ارتقا ی دانش ، افزایش کارایی آموزش و کمک به رشد فرهنگ ایمنی در شرکت ، از آن استفاده کند.

علاوه بر این ، SBD از مزایای استقبال از یک پلت فرم اتوماسیون انعطاف پذیر بهره مند شده است. او می گوید: “ما در حال کار با چند شریک هستیم ، از جمله شرکتی به نام Bright Machines که اکنون آنها توانایی بالایی در چگونگی تولید محصولات خود با استفاده از اتوماسیون دارند.” “ما می توانیم SKU ها را با استفاده از نرم افزار تغییر دهیم ، لازم نیست نگران قرار دادن یک سیستم اتوماسیون کاملاً جدید باشید. ما فقط می توانیم پیکربندی سلول را تغییر دهیم که به طور خودکار کل خط پیکربندی را تغییر می دهد. این یک سطح کاملاً جدیدی از ارزش است که در ساخت ما در اصل فروش به ارمغان می آورد. “

به طور طبیعی ، با هر موفقیت فرصت های یادگیری حاصل می شود.

مورد در مورد؟ بنگلور می فهمد که چقدر مهم است که با استفاده از راه حل هایی که واقعاً می تواند در بین نیروهای کار جلب شود ، جذب نیرو از قبل انجام شود ، بنابراین آنها شروع به استفاده از آن می کنند و ارزش کار را حفظ می کنند. با این حال ، گاهی اوقات آسان است که در ایجاد راه حل هایی با تمرکز بر استقرار ، کمی افراط کنید.

ما در اوایل فهمیدیم که تمرکز کافی بر ایجاد استانداردها ، به ویژه استانداردهای نرم افزاری نداریم ، از این نظر که چگونه می توانیم مجموعه بزرگی از شرکت ها را درگیر ساختن این استانداردها کنیم زیرا آنها راه حل ها و برنامه های مورد نیاز خود را ایجاد می کنند. این امر بسیار مهم است ، زیرا در بسیاری از موارد ، شرکای خارجی بسیار مهم هستند. در کنار یک چشم انداز روشن ، استانداردها تنها چیزی است که همه را در کنار هم نگه می دارد. “

همچنین ، هنگام کار با استارتاپ ها ، یادآوری این نکته مهم است که اگرچه چابکی و انعطاف پذیری آنها را در ارائه نوآوری فوق العاده عالی می کند ، اما آنها اغلب برای مقیاس اقتصادی تلاش می کنند. وی می گوید: “به همین ترتیب ، رهبران برنامه تحول باید اطمینان حاصل كنند كه یك سازوكار مقیاس گذاری در كار است.”

“ما معتقدیم که تمرکز بر تغییر در مقیاس می تواند در واقع یک سود بزرگ برای صنعت باشد زیرا ما مایل به اشتراک گذاری امور هستیم.”

با کارکنان شروع کنید. یک تحول موفق ، یک تیم متنوع و با استعداد با ویژگی های خاص دارد. او می گوید: “به عنوان مثال ، شما همیشه به سخنگوی عملیاتی نیاز دارید كه پرشور باشد و واقعاً بفهمد كه چگونه عملیات برای افراد انجام می شود.” “مطمئناً ، شما باید اطمینان حاصل کنید که فرد نسبت به فناوری باز است و دوست دارد ، بنابراین آنها به شما کمک می کنند بهترین مجموعه راه حل ممکن را بسازید.”

به موفقیتهای گذشته نگاه کنید. به جای اینکه به دنبال موفقیت بعدی بروید ، در مورد آنچه می توانید دور بزنید هوشمندانه فکر کنید. وی می گوید: “به عنوان مثال ، همه در مورد تجسم و بینش با تجزیه و تحلیل صحبت می کنند.” “اما وقتی باید بینش داشته باشید ، باید آن را به چیزی معنی دار تبدیل کنید که کسی واقعاً می تواند در یک کارخانه از آن استفاده کند.

برای سختی ها آماده شوید. به همان اندازه مهم است که بدانیم همیشه وضعیت های ناگوار وجود خواهد داشت. “اطمینان حاصل کنید که افراد مناسب تیم خود را دارید که برای این سوالات آماده هستند. شما باید بتوانید صبور باشید ، ارتباط برقرار کنید و با تقسیم واقعی آنچه این مجموعه فناوری برای عملیات ، از جمله افراد انجام می دهد ، با آنها ارتباط برقرار کنید و آنها را همراهی کنید. ” “این مدیریت تغییر و پیچیده است. شما باید در مورد چگونگی نشان دادن تغییر به کارکنان ، گسترده و خلاقانه فکر کنید. متأسفانه ، برای کسانی که هرگز از این تغییر استقبال نمی کنند ، شرکت ها باید آماده باشند بگویند که نمی توانند بخشی از سفر باشند. شما باید برای آن بحث ها نیز آماده باشید. “

با ترکیبی مناسب از استراتژی ، انتخاب فناوری و افراد ، یک تحول می تواند نقش ارزنده ای در موقعیت یابی یک سازمان برای موفقیت پایدار داشته باشد. در SBD ، تحول مداوم در حال باز کردن ارزش فوق العاده ای است که پیش بینی می شود با گذشت زمان 10 تا 100 میلیون دلار باشد .

او می گوید: “ما در یک نقطه عالی قرار داریم که راه حل های فناوری ، کارکنان و ریتم عملیاتی را داریم که بهبود یافته باشد – و همه چیز را دنبال نمی کنیم.” “ما یاد گرفته ایم که از داشتن مجموعه ای از فن آوری های متفاوت که منجر به مجموعه ای از برنامه های کاربردی منحصر به فرد فن آوری می شود که قادر به گفتگو با یکدیگر نیستند ، جلوگیری کنیم. در عوض ، ما در حال ساخت یک معماری قدرتمند و هوشمند با طول عمر داخلی هستیم. “

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *