نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 10:06 ب.ظ

بیت کوین قابل توقف نیست! به 28900 دلار رسید و روند صعودی آن ادامه خواهد داشت

مایرم دل ریو30 دسامبر 2020

چهارشنبه ، 30 دسامبر ، بیت کوین به بالاترین رکورد تاریخ خود رسید. این ارز رمزنگاری شده بالاتر از 28900 دلار معامله شد. این نشان دهنده افزایش بیش از 60 درصدی قیمت آن در هر واحد از 12 دسامبر گذشته است.

براساس داده های CoinMarketCap و Glassnode ، در 24 ساعت گذشته قیمت بیت کوین (BTC) 28،925 دلار است. با این حال ، قیمت بیت کوین برای مدت طولانی در بالاترین سطح ثابت تثبیت نشد و همچنان در نوسان است. دقایقی پس از عبور از 28،800 دلار ، کاهش جزئی داشت و تقریباً 28،600 دلار را لمس کرد. اما به سرعت جهش کرد ، بالاتر رفت و دیگر سقوط نکرد.

در تاریخ 12 دسامبر ، ارزش یک بیت کوین در حدود 17،650 دلار بود. در شانزدهم همین ماه ، سد 20 هزار دلاری را شکست و از آن زمان تاکنون دیگر متوقف نشده است. در مدت 18 روز افزایش تقریباً 64 درصدی را نشان می دهد.

آیا بیت کوین 30 هزار دلار خواهد شد؟

طبق جدیدترین گزارش Glassnode ، شرکتی که رفتار ارزهای رمزنگاری شده را تجزیه و تحلیل می کند ، به لطف تعداد کمی از واحدهای موجود در بازار ، بیت کوین آینده امیدوار کننده ای دارد.

در واقع فقط 22٪ از بیت کوین های موجود بخشی از بازار هستند. در همین حال ، شرکت اظهار می کند ، در همین حال ، تعداد بیشتری از سرمایه گذاران بزرگ ارز رمزنگاری شده را به عنوان ذخیره ارزش خریداری می کنند. در محاسبات وی ، آنهایی که به طور مداوم در حال جابجایی هستند فقط 4.8 از بیش از 18.5 میلیون واحد موجود است.

محققان تشخیص دادند که میزان Bitcoins در حال حرکت در ماه های اخیر در حال کاهش است. کمتر فردی وجود دارد که مایل به فروش بیت کوین خود باشد. در این گزارش اشاره شده است: “این نشان می دهد که بازار فعلی تحت تأثیر میزان سرسام آور نقدینگی قرار دارد.”

بنابراین ، این تحقیق نتیجه گیری می کند که کمبود BTC در بازار باعث افزایش آینده قیمت ارز رمزپایه می شود. به عبارت دیگر ، هرچه میزان عرضه واحدهای در گردش کمتر باشد ، به دست آوردن آنها گران تر است. متخصصان پیش بینی می کنند که به زودی به 30000 دلار در هر واحد برسد.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *