نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

15 اردیبهشت 1403 3:42 ق.ظ

درآمد از طریق کار با استخراج کنندگان قدرتمند ارزهای رمزنگاری شده

Easy Passive Income With Powerful Cryptocurrency Miners

استخراج قدیمی ترین روش کسب درآمد مستقل در حوزه ارز رمزنگاری شده است که شامل حل برخی از مسائل ریاضی با الگوریتم رمزنگاری ویژه است.

فرآیند استخراج فقط به یک کامپیوتر با ظرفیت محاسبه بالا نیاز دارد. وقتی راه حل مشکل پیدا شد ، سرور تأیید آن را می دهد ، بنابراین ماینر پاداش خود را به صورت ارز رمزپایه دریافت می کند.

برای راه اندازی موتور درآمد مستقل شما ، ASICLine دو ماینر کارآمد (FirstLine و PowerBox) کاملاً کارآمد طراحی کرده است که درآمد ماهانه آنها از 960 دلار تا 21000 دلار بسته به ارز رمزنگاری شده انتخاب می شود.  استخراج  شامل چندین مورد از جمله بیت کوین ، Litecoin ، اتریوم و مونرو می شود.

آنچه باعث استخراج معدن با این کارگران معدن ! می شود این است که هیچ دانش قبلی لازم نیست. اما اگر استخراج می تواند به همین سادگی باشد ، چه تفاوتی بین سرمایه گذاری خوب در معدن و سرمایه بد وجود دارد؟ پارامترهایی که باید به خاطر بسپارید شروع قیمت ، هش ریت یا سرعت استخراج  و مصرف برق است.

طبق داده های ASICLine.com ، در مورد کیفیت و قیمت مناسب تردیدی نیست. به عنوان مثال ، مصرف برق FirstLine در حدود 650 W است در حالی که Powerbox 1800 W. است. نرخ هاش (به معنی سرعت استخراج) به شرح زیر است:

برای FirstLine

بیت کوین 410 TH / s

Litecoin 60 GH / s

اتریوم 8 گیگاهرتز در ثانیه

Monero 3 MH / s ،

برای PowerBox

بیت کوین 1250 TH / s

Litecoin 180 GH / s

اتریوم 24 گیگاهرتز در ثانیه

مونرو 9 مگاهرتز در ثانیه

کاربر حتی در راحتی خانه خود ، ماینر را به برق متصل می کند ، آن را به اینترنت متصل کرده و شروع به استخراج می کند. روندی بسیار آسان ، همچنین برای افرادی که برای اولین بار به این شکل به تجارت نزدیک می شوند نیز خوب است.

اجازه دهید داده ها صحبت کنند ، درآمد مستقل بالقوه ای که می توان با این دو استخراج کننده کسب کرد بیشتر از اکثر محصولات مشابه است.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *