نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

11 اردیبهشت 1403 6:40 ب.ظ

برترین روندهای واقعیت افزوده 2022

2 فوریه 2022- توسط ریچ پل

کارشناسان شرکت مهندسی نرم افزار MobiDev فهرست خود را از برخی از روندهای واقعیت افزوده AR ارائه کرده اند که باعث نوآوری در سال 2022 می شود.به گفته این شرکت، با بازار بزرگی که باید از آن استفاده کرد، ارائه تجربیات AR می تواند مزیت رقابتی در بسیاری از صنایع باشد. فناوری در حال بهبود همچنین باعث می شود تا کارایی بیشتر در محل کار فراهم شود.

پنج گرایش برتر (از ده) شناسایی شده عبارتند از:

1 مراقبت های بهداشتی و واقعیت افزوده – با ادامه محدودیت های مرتبط با کووید-19، استفاده از راه حل های واقعیت افزوده برای رسیدگی به مسائلی مانند پیچیدگی پشتیبانی از راه دور از بیمار و افزایش بار بیمارستان ها اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. این شامل راه‌حل‌های جراحی از راه دور و اپلیکیشن‌های سلامت روان است که به افراد کمک می‌کنند تا تعادل روانی را در این زمان‌های سخت حفظ کنند.

2 تقویت ناوبری داخلی و خارجی – ناوبری AR بیش از هر زمان دیگری روانتر و دست یافتنی شده است. مهم‌تر از همه، ظهور فناوری‌هایی مانند آنتن‌های کم‌انرژی بلوتوث (BLE)، وای‌فای RTT و باند فوق‌عرض (UWB) ناوبری داخلی را نسبت به سال‌های گذشته بسیار کاربردی‌تر کرده است. یکی از مفیدترین کاربردهای این فناوری برای نمایش جهت های واقعیت افزوده در مکان های داخلی بزرگ مانند مراکز توزیع، مراکز خرید و فرودگاه ها است.

3 واقعیت افزوده و کمک از راه دور – طبق تحقیقات Owl Labs، در سال 2020 تقریباً 70٪ از کارگران در ایالات متحده که تمام وقت کار می کنند، از خانه کار می کنند و کنفرانس ویدئویی رگ حیات دورکاری است. با این حال، ما یک بعد کامل از زمینه را از دست می‌دهیم، حرکت به فضای دوبعدی به جای سه‌بعدی – نرم‌افزار واقعیت افزوده می‌تواند به حداقل بخشی از بازگرداندن آن بعد از دست رفته فضا به مکالمه کمک کند.

4 Metaverse، Live Events و Social Upheaval – مفهوم متاورس و تحول در ارتباطات دیجیتال با فضای واقعیت گسترده مدتی است که وجود داشته است. اگرچه متاورس بسیار بر فضاهای VR متمرکز است، این حرکت احتمالاً استفاده از AR را در زمینه های تجاری و مصرف کننده نیز تغییر خواهد داد.

5 AR در آموزش، ادراک اطلاعات را ساده می‌کند و از فناوری استفاده می‌کند و معلمان را قادر می‌سازد نمونه‌های مجازی را نشان دهند و فرآیند یادگیری را شبیه‌سازی کنند. این باعث افزایش مشارکت دانش آموزان و تسریع روند تسلط بر مطالب می شود. اپلیکیشن‌های مبتنی بر واقعیت افزوده همچنین می‌توانند به دانش‌آموزان دسترسی به محیط‌های یادگیری منحصربه‌فردی را بدهند که تجربه آنها در زندگی واقعی بدون آمادگی مناسب دشوار یا حتی خطرناک است.

اندرو ماکاروف، رئیس توسعه موبایل در MobiDev می‌گوید: «با ادامه روند صعودی صنعت AR در ارزش بازار، پتانسیل واقعیت افزوده را نمی‌توان انکار کرد. مهمتر از همه، واضح است که نفوذ AR بسیار فراتر از بازی است. اکنون به بسیاری از صنایع مختلف گسترش یافته است.»

https://www.eenewseurope.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *