نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 12:54 ق.ظ

 مایکروسافت ، درباره هوش مصنوعی روزمره چه میگوید ؟

21 سپتامبر 2023 | یوسف مهدی – معاون رئیس شرکت و مدیر ارشد بازاریابی مصرف کننده

توضیح سایت کل نگار : این متن توسط مترجم مایکروسافت تبدیل شده و برای برخی واژه ها هنوز معادل فارسی یافت نمی شود . سعی شده نزدیکترین مورد انتخاب شود .

ما در حال ورود به عصر جدیدی از هوش مصنوعی هستیم، عصری که اساسا نحوه ارتباط ما با تکنولوژی و بهره مندی از ان را تغییر می دهد. با همگرایی رابط های چت و مدل های زبان بزرگ، اکنون می توانید انچه را که در زبان طبیعی می خواهید بپرسید و تکنولوژی به اندازه کافی هوشمند است تا پاسخ دهد، ان را ایجاد کند یا اقدام کند. در مایکروسافت، ما در مورد این به عنوان داشتن یک کمک خلبان برای کمک به حرکت در هر کار فکر می کنیم. ما در حال ساخت کمک هزینه های AI به محصولات مورد استفاده و محبوب ما هستیم – برنامه نویسی را با GitHub کارامدتر می کنیم، بهره وری را در کار با مایکروسافت 365 تبدیل می کنیم، جستجو را با Bing و Edge دوباره تعریف می کنیم و ارزش متنی را که در برنامه های شما و کامپیوتر با ویندوز کار می کند، ارائه می دهیم.

امروز ما گام بعدی را برای متحد کردن این قابلیت ها در یک تجربه واحد که ان را Microsoft Copilot می نامیم، همراه هوش مصنوعی روزمره شما می گیریم. Copilot به طور منحصر به فرد زمینه و هوش وب، داده های کاری شما و انچه که در حال حاضر بر روی کامپیوتر خود برای ارائه کمک بهتر – با حریم خصوصی و امنیت خود  را در خط مقدم انجام می دهید. این یک تجربه ساده و یکپارچه خواهد بود که در ویندوز 11، مایکروسافت 365 و در مرورگر وب ما با Edge و Bing در دسترس خواهد بود. این مورد به عنوان یک برنامه کار می کند یا زمانی که به ان نیاز دارید با کلیک راست خود را نشان می دهد. ما همچنان به اضافه کردن قابلیت ها و اتصالات به Copilot در سراسر به برنامه های کاربردی مورد استفاده ما در طول زمان در خدمت چشم انداز ما به یک تجربه است که در طول زندگی خود کار می کند.

Copilot در شکل اولیه خود به عنوان بخشی از به روز رسانی رایگان ما به ویندوز 11، از 26 سپتامبر و در کل Bing، Edge و Microsoft 365 Copilot در پاییز امسال اغاز خواهد شد. ما همچنین برخی از تجربیات و دستگاه های جدید هیجان انگیز را برای کمک به شما در تولید بیشتر، خلاقیت خود و پاسخگویی به نیازهای روزمره مردم و کسب و کار اعلام می کنیم.

  • با بیش از 150 ویژگی جدید، به روز رسانی بعدی ویندوز 11 یکی از بلندپروازانه ترین ما است که قدرت Copilot و تجربیات جدید AI را به برنامه هایی مانند Paint، Photos، Clipchamp و بیشتر به ویندوز شما می رساند.
  • Bing پشتیبانی از اخرین DALL را اضافه خواهد کرد. مدل E 3 از OpenAI و ارائه پاسخ های شخصی تر بر اساس سابقه جستجوی شما، یک تجربه خرید جدید با هوش مصنوعی و به روز رسانی Bing Chat Enterprise، ان را بیشتر متحرک و بصری می کند.
  • مایکروسافت 365 Copilot به طور کلی برای مشتریان سازمانی در تاریخ 1 نوامبر 2023 در دسترس خواهد بود، همراه با Microsoft 365 Chat، یک دستیار هوش مصنوعی جدید که به طور کامل نحوه کار شما را تغییر خواهد داد.
  • علاوه بر این، ما دستگاه های قدرتمند جدید Surface را معرفی کردیم که تمام این تجربیات هوش مصنوعی را برای شما زنده می کند و از امروز برای پیش سفارش در دسترس هستند.

به روز رسانی جدید ویندوز 11 بیش از 150 ویژگی جدید را ارائه می دهد، از جمله اوردن قدرت Copilot به کامپیوتر

امروز، ما هیجان زده هستیم که گام بعدی خود را برای تبدیل ویندوز به مقصد بهترین تجربیات هوش مصنوعی به اشتراک بگذاریم – با یک به روز رسانی جدید که شخصی ترین تجربه ما را در 26 سپتامبر ارائه می دهد.

در اینجا نگاهی به برخی از انچه که در اخرین به روز رسانی برای ویندوز 11 جدید است می کنیم:

  • Copilot در ویندوز (در پیش نمایش) شما را قادر می سازد تا وظایف سریع تر و کامل را به راحتی ایجاد کنید و بار شناختی خود را کاهش دهید – انجام وظایف پیچیده، ساده است. ما دسترسی به قدرت Copilot را بدون درز ساخته ایم زیرا همیشه برای شما در نوار وظیفه یا با میانبر صفحه کلید Win + C وجود دارد که در کنار تمام برنامه های شما، در تمام اندازه های صفحه نمایش در محل کار، مدرسه یا در خانه کمک می کند.
  • Paint با هوش مصنوعی برای طراحی و ایجاد دیجیتال با اضافه کردن حذف پس زمینه و لایه ها و همچنین پیش نمایش Cocreator که قدرت هوش مصنوعی مولد را به برنامه Paint می اورد، افزایش یافته است.
  • عکس ها نیز با AI از جمله ویژگی های جدید برای ویرایش عکس های خود را نسیم افزایش یافته است. با Background Blur می توانید سوژه عکس خود را به سرعت و به راحتی برجسته کنید. برنامه Photos به طور خودکار پس زمینه عکس را پیدا می کند و با یک کلیک، بلافاصله سوژه شما را برجسته می کند و پس زمینه را تار می کند. ما جستجو را بهبود بخشیده ایم، با عکس های ذخیره شده در حساب های OneDrive (خانه یا شخصی)، اکنون می توانید به سرعت عکسی را که به دنبال ان هستید بر اساس محتوای عکس پیدا کنید. شما همچنین می توانید عکس ها را بر اساس مکانی که در ان گرفته شده اند پیدا کنید.
  • Snipping Tool در حال حاضر راه های بیشتری برای ضبط محتوا بر روی صفحه نمایش شما ارائه می دهد – با این به روز رسانی شما اکنون می توانید محتوای متنی خاصی را از یک تصویر استخراج کنید تا در برنامه دیگری قرار دهید یا به راحتی می توانید اطلاعات حساس خود را با ویرایش متن با استفاده از اقدامات متنی در صفحه ضبط محافظت کنید. و با اضافه کردن ضبط صدا با استفاده از پشتیبانی صوتی و میکروفون، ایجاد فیلم ها و محتوای قانع کننده از صفحه نمایش شما اسان تر است.
  • Clipchamp، در حال حاضر با اهنگسازی خودکار، به شما کمک می کند تا پیشنهادات صحنه ها، ویرایش ها و روایت ها را بر اساس تصاویر و فیلم های خود به طور خودکار انجام دهید تا بتوانید فیلم ها را برای به اشتراک گذاشتن با خانواده، دوستان و رسانه های اجتماعی مانند یک حرفه ای ایجاد و ویرایش کنید.
  • دفترچه یادداشت به طور خودکار شروع به صرفه جویی در وضعیت جلسه خود را به شما اجازه می دهد برای بستن دفترچه یادداشت بدون هیچ گونه قطع گفتگو انجام و سپس انتخاب  می کنید زمانیکه  ترک کردنه اید و دوباره زمانی که شما بازگشته اید. دفترچه یادداشت به طور خودکار زبانه های باز قبلی و همچنین محتوای ذخیره نشده و ویرایش ها را در ان زبانه های باز باز می کند.
  • با چشم انداز جدید برای ویندوز، شما می توانید حساب های مختلف خود را (از جمله جیمیل، یاهو، iCloud و غیره) در یک برنامه متصل و هماهنگ کنید. ابزارهای هوشمند به شما کمک می کنند ایمیل های روشن و مختصر بنویسید و اسناد و عکس های مهم را از OneDrive ضمیمه کنید.
  • فایل اکسپلورر مدرن، ما در حال معرفی یک خانه فایل اکسپلورر مدرن، نوار ادرس و جعبه جستجو همه طراحی شده است و برای کمک به شما به راحتی در دسترسی به محتوای مهم و مرتبط، حفظ موقعیت تا تاریخ با فعالیت فایل و همکاری بدون حتی باز کردن یک فایل امکان پذیر است . همچنین  ورود به فایل اکسپلورر یکی از ویژگی های گالری جدید طراحی شده است تا ان را اسان برای دسترسی به مجموعه عکس خود در اختیار داشته باشید .
  • تجربیات نوشتن متن جدید برای دسترسی به صدا و صداهای طبیعی جدید ، ادامه تعهد مداوم ما برای ساخت ویندوز 11 در دسترس ترین نسخه ویندوز تا کنون می باشد.
  • پشتیبان گیری ویندوز باعث می شود حرکت به یک ویندوز جدید 11 PC اسان تر از همیشه باشد. با پشتیبان گیری ویندوز، انتقال اکثر فایل ها، برنامه ها و تنظیمات از یک کامپیوتر به دیگری، یکپارچه است، بنابراین همه چیز درست در جایی است که شما ان را ترک کرده اید، دقیقا همانطور که ان را دوست دارید.

این تجربیات، از جمله Copilot در ویندوز و بیشتر در تاریخ 26 سپتامبر به عنوان بخشی از اخرین به روز رسانی ما به ویندوز 11، نسخه 22H2 در دسترس خواهد بود.

Bing و Edge در حال تعریف مجدد نحوه تعامل ما با وب هستند

امروز، ما ویژگی های جدیدی را در Bing و Edge اعلام می کنیم تا کار خود را با اخرین مدل هایی که پیشرفته ترین قابلیت های هوش مصنوعی موجود را ارائه می دهند، افزایش دهیم. شما می توانید چت بینگ امروز با مایکروسافت لبه و یا در bing.com/chat استفاده کنید. ویژگی ها به زودی شروع به گسترش می کنند.

  • پاسخ های شخصی در حال  حاضر، سابقه چت شما می تواند نتایج شما را مطلع کند. به عنوان مثال، اگر از بینگ برای ردیابی تیم فوتبال مورد علاقه خود استفاده کرده اید، دفعه بعد که قصد سفر دارید، می تواند فعالانه به شما بگوید که ایا تیم در شهر مقصد شما بازی می کند. اگر پاسخ هایی را ترجیح می دهید که از سابقه چت شما استفاده نمی کنند، می توانید این ویژگی را در تنظیمات بینگ خاموش کنید.
  • Copilot در خرید مایکروسافت.  از Bing یا Edge، اکنون می توانید انچه را که به صورت انلاین خریداری می کنید پیدا کنید. هنگامی که شما برای اطلاعات در مورد یک مورد بپرسید، بینگ سوالات اضافی را برای کسب اطلاعات بیشتر می پرسد، سپس از ان اطلاعات برای ارائه توصیه های مناسب تر استفاده کنید. و شما می توانید اعتماد کنید که بهترین قیمت را دریافت می کنید – در واقع، در 12 ماه گذشته، برای خریداران بیش از 4 میلیارد دلار صرفه جویی در Microsoft Edge ارائه شده است. به زودی، شما همچنین می توانید از یک عکس یا تصویر ذخیره شده به عنوان نقطه شروع برای خرید استفاده کنید.
  • DALL. E 3 مدل از OpenAI در بینگ تصویر خلق شده. DALL. E 3 یک جهش بزرگ رو به جلو با خلاقیت های زیباتر و ارائه بهتر برای جزئیات مانند انگشتان و چشم ها ارائه می دهد. همچنین درک بهتری از انچه شما می خواهید، که منجر به ارائه تصاویر دقیق تر می شود. ما همچنین Microsoft Designer را به طور مستقیم در Bing ادغام می کنیم تا ویرایش خلاقیت های شما را حتی اسان تر کنیم.
  • اعتبار محتوا. همانطور که ما همچنان به یک رویکرد مسئولانه برای هوش مصنوعی مولد ادامه می دهیم، ما در حال اضافه کردن اعتبارنامه های محتوای جدید هستیم که از روش های رمزنگاری برای اضافه کردن یک علامت دیجیتال نامرئی به تمام تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در بینگ استفاده می کند – از جمله زمان و تاریخ ان در اصل ایجاد شده است. ما همچنین از Content Credentials برای Paint و Microsoft Designer پشتیبانی خواهیم کرد.
  • بینگ چت به روز رسانی سازمانی. از زمان معرفی ان فقط دو ماه پیش، بیش از 160 میلیون کاربر مایکروسافت 365 در حال حاضر بدون هیچ هزینه اضافی به Bing Chat Enterprise دسترسی دارند و پاسخ باور نکردنی بوده است. امروز ما اعلام می کنیم که Bing Chat Enterprise در حال حاضر در برنامه تلفن همراه Microsoft Edge در دسترس است. ما همچنین پشتیبانی از جستجوی بصری چند منظوره و خالق تصویر را به Bing Chat Enterprise می اوریم. خلاقیت خود را در محل کار با توانایی پیدا کردن اطلاعات با استفاده از تصاویر و ایجاد انها افزایش دهید.

تبدیل کار با مایکروسافت 365 Copilot، Bing Chat Enterprise و ویندوز

در ماه مارس، ما به شما نشان دادیم که مایکروسافت 365 Copilot می تواند در برنامه هایی که میلیون ها نفر هر روز در کل کار و زندگی استفاده می کنند – ورد، اکسل، پاورپوینت، چشم انداز و تیم ها – فقط با استفاده از کلمات خود انجام دهد. پس از ماه ها یادگیری در کنار مشتریانی مانند ویزا، جنرال موتورز، KPMG و Lumen Technologies، ما در این مرحله هستیم که مایکروسافت 365 Copilot به طور کلی برای مشتریان سازمانی در تاریخ 1 نوامبر در دسترس خواهد بود.

امروز، ما همچنین یک تجربه جدید و قهرمانانه را در Microsoft 365 Copilot معرفی می کنیم: Microsoft 365 Chat. شما یک نگاه اجمالی از مایکروسافت 365 چت در ماه مارس، سپس به نام چت کسب و کار – اما پیشرفت های سریع در طول چند ماه گذشته ان را به یک سطح کاملا جدید گرفته است. Microsoft 365 Chat در سراسر جهان داده های شما در محل کار، از جمله ایمیل ها، جلسات، چت ها، اسناد و غیره، به علاوه وب، مرتب می کند. مانند یک دستیار، درک عمیقی از شما، شغل شما، اولویت های شما و سازمان شما دارد. این بسیار فراتر از سوالات و پاسخ های ساده است تا شما را در برخی از پیچیده ترین یا خسته کننده ترین وظایف خود یاری شروع کند – چه نوشتن یک سند استراتژی، رزرو یک سفر کاری یا گرفتن ایمیل.

در طول چند سال گذشته، سرعت و حجم کار فقط افزایش یافته است. در یک روز کاری اعلام شده، سنگین ترین کاربران ما 18 بار برای انچه که نیاز دارند جستجو می کنند، بیش از 250 ایمیل Outlook را دریافت می کنند و نزدیک به 150 چت تیم را ارسال یا خوانده اند. کاربران تیم در سراسر جهان در جلسات هر هفته سه برابر بیشتر از سال 2020 هستند. و در ویندوز، برخی از مردم از 11 برنامه در یک روز برای انجام کار استفاده می کنند. مایکروسافت 365 چت پیچیدگی را کم می کند، کار سخت را از بین می برد و به شما کمک می کند تا زمان کار را بازیابی کنید. مشتریان پیش نمایش می توانند امروز در Microsoft365.com، تیم ها یا در بینگ هنگام ورود به حساب کاری خود به ان دسترسی داشته باشند. در اینده شما قادر خواهید بود برای دسترسی به ان هر کجا که شما می بینید از طریق ایکون Copilot  حساب کار خود را وارد کنید.

برای توانمندسازی شما در محل کار، ما همچنین قابلیت های جدیدی را برای Copilot در Outlook، Word، Excel، Loop، OneNote و OneDrive معرفی می کنیم. Bing Chat Enterprise – اولین نقطه ورود به هوش مصنوعی مولد برای بسیاری از شرکت ها – چند ارتقاء را دریافت می کند. و به عنوان بخشی از به روز رسانی بزرگ ویندوز 11 ما، ویندوز 365 سوئیچ و ویندوز 365 بوت به طور کلی در دسترس خواهد بود و دسترسی به کامپیوتر ابری ویندوز شما را حتی اسان تر می کند. این به کارکنان کمک می کند تا چیزی بیشتر به دست اورند، در حالی که فناوری اطلاعات را برای استقرار، مدیریت و امنیت اسان تر می کند.

رها کردن بهره وری شخصی و خلاقیت با طراح و Copilot در مایکروسافت 365

طراح، جدیدترین عضو خانواده ما از برنامه های مصرف کننده مایکروسافت 365، به شما کمک می کند تا به سرعت تصاویر خیره کننده، های رسانه های اجتماعی، دعوت نامه ها و غیره را با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته ایجاد کنید. امروز، ما برخی از ویژگی های قدرتمند جدید را نشان می دهیم که بسیاری از انها توسط Dall.E 3 OpenAI طراحی شده اند. Generative expand از هوش مصنوعی برای گسترش تصویر شما فراتر از مرزهای خود استفاده می کند. ایجاد یک شی یا پس زمینه جدید اضافه می کند و پاک کردن آن می تواند اشیاء ناخواسته را حذف کند. Dall.E 3 همچنین به زودی تجربه تولید تصویر را در Designer به دست خواهد داد و اضافه کردن تصاویر اصلی و با کیفیت بالاتر به طراحی شما در عرض چند ثانیه اسان خواهد بود.

ما همچنین Designer را در Microsoft 365 Copilot برای مصرف کنندگان ادغام می کنیم – با Word شروع می کنیم. طراح از زمینه سند شما برای پیشنهاد تصاویری برای انتخاب استفاده می کند. شما می توانید ان را شخصی تر با اپلود عکس های خود بیش از ح تصور عمل کنید. و در عرض چند لحظه، شما می توانید یک سند متن سنگین را با گرافیک سفارشی تبدیل کنید. ما شروع به ازمایش Microsoft 365 Copilot با گروه کوچکی از مشترکین مصرف کننده مایکروسافت 365 می کنیم و منتظر گسترش پیش نمایش به افراد بیشتری در طول زمان هستیم. هفتاد درصد از سازندگان به ما می گویند که یکی از سخت ترین بخش های فرایند ایجاد تازه شروع شده است. با ابزارهای خلاقانه مانند Designer، به علاوه Bing Image Creator، Clipchamp و Paint، اکنون می توانید یک پیش نویس بصری فوری از تقریبا هر چیزی- با چند دستور ساده داشته باشید .

معرفی دستگاه های جدید Surface موجود برای پیش سفارش از امروز برای مردم و مشاغل

هیچ مرحله ای بهتر از دستگاه های جدید Surface ما برای زنده کردن تمام تجربیات باورنکردنی هوش مصنوعی از سراسر مایکروسافت وجود ندارد. Surface در خط مقدم عملکرد دستگاه و تکنولوژی پردازنده است. ما در حال سرمایه گذاری در پیشرفت های سیلیکونی برای تقویت این موج بعدی نواوری هوش مصنوعی، گسترش تجربیات مانند اثرات ویندوز استودیو در Surface Pro 9 با 5G و ادامه افزایش عملکرد برای اجرای اخرین مدل های هوش مصنوعی با دستگاه های قدرتمند مانند Surface Laptop Studio 2 جدید هستیم.

  • لپ تاپ جدید Surface Studio 2 قدرتمندترین Surface است که ما تا به حال ساخته ایم. توربوشارژ با اخرین پردازنده های Intel® Core و ابزارهای پیشرفته NVIDIA® Studio برای سازندگان با عملکرد گرافیکی تا 2 برابر بیشتر از MacBook Pro M2 Max ، [6] Surface Laptop Studio تطبیق پذیری را برای ایجاد و قدرت انجام – صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی خیره کننده 14.4 “PixelSense Flow و طراحی انعطاف پذیر با سه وضعیت منحصر به فرد به ارمغان می اورد. و با سفارشی سازی های جدید به صفحه لمسی لمسی برای بهبود دسترسی – ما افتخار می کنیم که ان را فراگیرترین صفحه لمسی در هر لپ تاپ امروز ساخته ایم.
  • لپ تاپ جدید Surface Go 3 با تعادل سبک و عملکرد خود سر خود را تغییر خواهد داد. این سبک ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ Surface ما است، با صفحه نمایش لمسی، و بسته بندی شده با ویژگی های حق بیمه مانند یک تجربه تایپ باور نکردنی و دکمه قدرت اثر انگشت، و ان را در چهار رنگ شیک می اید. با عملکرد Intel® Core i5، عمر باتری تمام روز و گزینه های RAM و ذخیره سازی قوی، این لپ تاپ و مرحله مناسب برای اخرین ابزارهای AI از مایکروسافت است.
  • Surface Go 4 for Business قابل حمل ترین Surface 2-in-1 ما است. پاییز امسال، Surface Go جدید به طور انحصاری برای سازمان ها برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد کارگران و مربیان خط مقدم در دسترس خواهد بود. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چگونه به کسب و کارها کمک می کند تا مدرن شوند و کاربران خود را کارامدتر کنند.
  • Surface Hub 3 دستگاه همکاری برتر ساخته شده برای کار ترکیبی است که توسط مایکروسافت طراحی شده است. تجربه Microsoft Teams Rooms در ویندوز بر روی صفحه نمایش درخشان 50 یا 85 اشنا و شهودی است. Surface Hub 3 50 اینچی راه های کاملا جدیدی را برای همکاری با Portrait، Smart Rotation و Smart AV.AI پیشرفته مانند Cloud IntelliFrame و Copilot در Whiteboard در Surface Hub 3 به ارمغان می اورد.
  • Grips Adaptive Pen قابل چاپ سهD برای Surface Pen به مجموعه لوازم جانبی تطبیقی ما اضافه شده است که افراد بیشتری را قادر می سازد تا نسبت به قبل در رنگ امیزی و ایجاد دیجیتال شرکت کنند. انها برای خرید از طریق Shapeways یا به عنوان برنامه های قابل دانلود برای چاپ سه نفره در دسترس هستند.
  • عصر جدید هوش مصنوعی با Copilot از مایکروسافت در اینجا است – و برای شما اماده است

ما معتقدیم که مایکروسافت جایی است که تجربیات قدرتمند و مفید هوش مصنوعی به سادگی، ایمن و مسئولانه در محصولاتی که بیشتر استفاده می کنید، گرد هم می ایند. امروز، ما به شما نشان دادیم که چگونه ما نه تنها سودمندی این تجربیات را افزایش می دهیم، بلکه انها را گسترش می دهیم. از ویندوز 11 به عنوان مقصد برای بهترین تجربیات هوش مصنوعی برای توانمند سازی مردم با استفاده از ان در محل کار، مدرسه و خانه. برای مایکروسافت 365، قابل اعتمادترین مجموعه بهره وری در این سیاره است . به Bing و Edge، نواورانه ترین موتور جستجو و مرورگر موجود هستند. همه اینها در رایانه های شخصی ویندوز 11 مانند Surface جمع می شوند. و با Copilot به شما کمک می کند تا کارها را انجام دهید، به شما کمک می کند تا افرادی را که به انها اهمیت می دهید یا جهان اطراف خود ایجاد و ارتباط برقرار کنید. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم با این تجربیات چه کاری می توانید انجام دهید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *