نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 5:01 ب.ظ

تعیین سطح مقیاس مناسب کسب و کار های کوچک

ریوا لسونسکی-28 ژوئن 2023

با وجود تمام چالش‌هایی که با راه‌اندازی یک کسب‌وکار پیش می‌آیند، مقیاس‌بندی آن اغلب حتی سخت‌تر است. این زمانی است که کسب و کار خود را تأسیس کرده اید، و مشتریان منظمی دارید و اگر نتوانید آن را حفظ کنید و آن را گسترش دهید، در این صورت چیزی برای از دست دادن دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چالش‌های رایجی که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک وقتی آماده توسعه هستند، با هدر اسپردوتو، معاون عملیات فروش کانال حسابدار در ADP صحبت کردم. وی همچنین متخصص کسب و کارهای کوچک ADP است و بینش خود را در مورد استراتژی‌های کلیدی که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند برای مدیریت مؤثر رشد و گسترش اتخاذ کنند، به اشتراک می‌گذارد.

ریوا لسونسکی: بسیاری از صاحبان کسب‌وکار فکر می‌کنند زمانی که از مرحله حیاتی راه‌اندازی فراتر می‌روند، رشد آسان‌تر خواهد بود. اما این درست نیست. بنابراین، چالش‌های رایجی که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هنگام تلاش برای گسترش کسب‌وکار خود با آن مواجه هستند، چیست؟

Heather Sperduto: [استخدام] کارمندان با استعداد و نگه داشتن آنها در هیئت مدیره برای صاحبان مشاغل امروزی بسیار مهم است. این می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص برای کسب و کارهایی که به دنبال گسترش هستند. و در حالی که این می‌تواند زمان هیجان‌انگیزی در چرخه حیات یک کسب‌وکار باشد، اطمینان از اینکه فرآیندها از [زمانی که شروع می‌کنید] به‌دنبال کاندیداهای واجد شرایط از طریق رویه‌های مختلف، بسیار مهم است.

این امر زمینه را برای یک تجربه کارمند فراهم می کند که به شعله ور شدن علاقه آنها به شرکتی که برای آن کار می کنند کمک می کند، آنها را بخشی از فرهنگ و درگیر تجربه کاری خود می کند.

با گسترش کسب‌وکارهای کوچک، بر اساس تغییر چشم‌انداز انطباقی، در معرض خطر بیشتری قرار می‌گیرند. به روز بودن در مورد مقررات در حوزه قضایی فدرال، ایالتی و محلی یک ضرورت است. سه روند انطباق منابع انسانی برای به دست آوردن بینش شامل الزامات مرخصی جدید است که در 13 ایالت وضع شده است. افزایش الزامات دستمزد، با 20 ایالت و 40 حوزه قضایی محلی که نرخ حداقل دستمزد را افزایش می‌دهند. و شفافیت پرداخت در 20 ایالت به تصویب رسید.

لسونسکی: برخی از استراتژی‌های کلیدی که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند برای مدیریت مؤثر رشد و توسعه اتخاذ کنند، چیست؟

Sperduto: کسب و کارهای کوچک می توانند با رسمی کردن سیاست های شرکت شروع کنند. این سطح از ثبات به ارتقای آگاهی کمک می کند، زیرا هر کارمند جدید از در عبور می کند و با همتایان و رهبران خود تعامل دارد، بنابراین همه با انتظارات، استانداردها و مسئولیت پذیری هماهنگ هستند.

ما در محیطی زندگی و کار می‌کنیم که تغییرات در اطراف ما وجود دارد. تمایل به بازبینی فرآیندها و بهترین شیوه‌ها برای انطباق و تکامل با محیط امروز اغلب می‌تواند کسب‌وکارها را در مکانی قرار دهد تا از آن مرحله توسعه به سمت موفقیت حرکت کنند. صاحبان مشاغل موفق به ندرت از شرایط خود راضی هستند. آنها تمایل دارند بهترین زوایا را برای قرار دادن کسب و کار خود در موقعیت مثبت و برنده جستجو کنند.

یک رویکرد مدرن برای فعالیت در محل کار شما ممکن است بسیار متفاوت از چندین سال یا حتی چندین ماه پیش به نظر برسد. همه چیز از نحوه نگرش مشتریان به برند شما در بازار گرفته تا نحوه درک موقعیت در شرح شغل می تواند باعث شود که افراد به سمت شما حرکت کنند یا آنها را دلسرد کند. صاحبان کسب و کار ها باید به این فکر کنند که چگونه در بازار، چه در داخل و چه در خارج، برای کارکنان و مشتریان خود ظاهر می شوند.

لسونسکی: چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند زمان مناسب را برای مقیاس بندی و گسترش عملیات خود تعیین کنند؟

Sperduto:داشتن دیدی به داده ها و تجزیه و تحلیل ها می تواند به صاحب کسب و کار کمک کند تا تصمیمات آگاهانه ای برای تعیین حرکات بعدی سازمان خود بگیرد. و داشتن ابزار و منابع مناسب برای در دسترس قرار دادن این داده ها، کلیدی است. از آنجایی که کسب‌وکارها به تغییر بازار کار از نظر تورم و دستمزد ادامه می‌دهند، استراتژی‌های پرداخت و مزایا مهم‌تر از همیشه هستند. این نوع اطلاعات به موقع می تواند به کارفرمایان کمک کند تا ساختارهای جبرانی خود را برای رقابتی ماندن و جذاب بودن محک بزنند. به دنبال راه حل های HCM (مدیریت سرمایه انسانی) باشید که بتواند این دیدگاه جامع را ارائه دهد.

ارزیابی وضعیت فعلی شما در حالی که آینده نگری در مورد آنچه در آینده خواهد آمد ممکن است به تخصص مشاوران مورد اعتماد نیاز داشته باشد، بنابراین جستجوی راهنمایی بیشتر از شرکا مانند حسابداران و وکلا ممکن است به آنها کمک کند تا داده ها را برای کمک به رشد درک کنند.

لسونسکی: همانطور که کسب و کارهای کوچک مقیاس می شوند، غیرمعمول نیست که برخی از کارمندانی که مدت طولانی با آنها بوده اند، برای انجام وظایف خود در شرکت در حال رشد مجهز نیستند. در مورد آن چه می توان کرد؟

Sperduto: هنگامی که یک شرکت در حالت رشد قرار دارد، ارتباطات واضح برای تقویت مدیریت تغییر حیاتی است. این به کارمندان و رهبران اجازه می دهد تا در محیطی که ممکن است سریع و پویا باشد با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همکاری کنند.

چک-این های منظم برای هدایت عملکرد در هر مرحله از سفر کارمند ضروری است تا از آنها عقب نمانند. این به کارفرما این فرصت را می دهد تا راه های مهارت مجدد کارکنان را در صورت وجود شکاف در سرمایه گذاری در برنامه آموزشی و توسعه و توانایی های آنها ارزیابی کند.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه از افراد خود می توانید بهره وری را افزایش دهید. منتورینگ و در برخی موارد راهنمایی معکوس، فرهنگ تخصص مشترک را پرورش می دهد. رابطه کارمند با کارفرما باید برای دو طرف سودمند باشد تا هر دو طرف در موقعیتی قرار گیرند که پیشرفت کنند.

Lesonsky: ADP عموماً با مشاغل بزرگتر سروکار دارد. اما شرکت های کوچکتر چطور؟ چگونه 10 کارمند را به 20 تقسیم می کنید؟ این هنوز شما را به یک تجارت کوچک تبدیل می کند – اما اندازه شما دو برابر شده است. توصیه ای برای آن شرکت ها دارید؟

Sperduto: ADP به بیش از یک میلیون مشتری خدمات می دهد و بیش از 800000 کسب و کار کوچک هستند. بهترین شیوه هایی که در هنگام استخدام اولین کارمند خود اعمال می شوند باید مقیاس پذیر باشند. سرعت در استخدام، استخدام با کارآیی و کارآمدی عالی و همچنین حمایت از رهبران خود برای حفظ رشد، همگی می توانند به مشارکت کارکنان در همه سطوح منجر شوند.

استفاده از فناوری های جدید می تواند به تسریع بسیاری از این موارد کمک کند. به عنوان مثال، با اضافه شدن کارمندان اضافی، ابزارهای زمان بندی می توانند به مدیریت زمان کمک کنند. اتوماسیون زمان و حضور و غیاب می‌تواند فراتر از ردیابی باشد، بلکه به شناسایی روندها و شکاف‌های پوشش کمک می‌کند تا کسب‌وکارها بتوانند بر این اساس حرکت کنند.

همانطور که کسب و کارها رشد را تجربه می کنند، تقریباً اجتناب ناپذیر است که سؤالاتی ایجاد نشود. داشتن متخصصان موضوعی که می‌توانید به آنها تکیه کنید، می‌تواند تفاوت را ایجاد کند زیرا تخصص خود را برای ارائه یک تجربه عالی برای کارمندان افزایش می‌دهید. این تماس انسانی، همراه با بهترین فناوری در کلاس، می تواند شما را در موقعیتی برنده قرار دهد.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *