نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 6:21 ب.ظ

نیسان سرانجام کانسپت Max-Out EV کانورتیبل را به نمایش گذاشت

• 2 فوریه 2023 -نیسان مکس اوت کانورتیبل EV مفهومی

در نوامبر 2021، نیسان رندرهایی از چهار مفهوم خودروی الکتریکی را با نام‌های جذابی مانند Chill-Out، Surf-Out، Hang-Out و Max-Out به عنوان بخشی از اعلامیه خود برای سرمایه‌گذاری 17.6 میلیارد دلاری برای توسعه خودروهای الکتریکی و فناوری باتری جدید به اشتراک گذاشت.

نیسان سرانجام نسخه فیزیکی یکی از این کانسپت ها – نیسان Max-Out EV کانورتیبل – را قبل از رویداد نیسان فیوچر خود که از 4 فوریه در یوکوهاما ژاپن آغاز می شود، به نمایش گذاشت. به گفته این شرکت، این رویداد که تا 4 مارس ادامه دارد، قرار است نشان دهد که نیسان چگونه آینده خودرو پایدار و طراحی نوآورانه را شکل می دهد.

اطلاعات زیادی در مورد Nissan Max-Out وجود ندارد، جدای از آنچه که از نگاه کردن به آن و توصیف مبهم و آرزویی نیسان ارائه می کند.

این وسیله نقلیه در واقع یک کانورتیبل دو نفره است که به گفته شرکت بر اساس “مفهوم اساسی یکی بودن با خودرو” ساخته شده است. ما مطمئن نیستیم که دقیقاً به چه معناست. آیا این نوعی موقعیت صف آواتار ناوی است یا صرفاً بازی با کلمات به این معنی است که طراحی و عملکرد این وسیله نقلیه نظری باعث می‌شود رانندگان احساس کنند که با آن یکی هستند؟

کانسپت ها اغلب تمرین های طراحی هستند که به منظور تحریک خلاقیت در یک شرکت انجام می شود. گاهی اوقات، این مفاهیم یک نگاه اجمالی جهتی ارائه می دهند که یک خودروساز ممکن است در آن مسیر طراحی را طی کند. به عبارت دیگر، عناصر نیسان مکس اوت می توانند وارد بازار شوند.

طرفداران نیسان GT-R احتمالا از نزدیک آن را دنبال می کنند. نکاتی وجود دارد مبنی بر اینکه جانشین GT-R در راه است و برقی خواهد شد. تاکائو کاتگیری، مدیرعامل نیسمو، در مصاحبه ای در دسامبر 2022 به اتوکار گفت که نیسان در حال توسعه یک خودروی اسپرت جدید است که به صورت هیبریدی یا سایر فرمت های برقی در دسترس خواهد بود. ابتدا در ژاپن و پس از آن آمریکای شمالی، اروپا و بریتانیا فروخته خواهد شد.

طرح نیسان Ambition 2030 که در ابتدا در نوامبر 2021 معرفی شد، قصد دارد نیمی از مجموعه خود را برقی کند و 15 خودروی برقی جدید را تا پایان دهه عرضه کند.

در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که تا سال 2030  تعداد23 وسیله نقلیه الکتریکی تولید خواهد کرد که 20 مورد از آن ها تا سال 2026 به بازار خواهند آمد. 55 درصد در ژاپن و 40 درصد در ایالات متحده و چین تا سال 2030.

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *