نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 8:30 ق.ظ

کانسپت جدید به سایبرتراک ایلان ماسک اجازه می‌دهد روی آب رانندگی کند

14 فوریه 2022

یک مفهوم الهام گرفته از جیمز باند به سایبرتراک ایلان ماسک اجازه می دهد تا روی آب رانده شود.ایده Cybercat برای تبدیل سریع وسیله نقلیه تسلا به یک کاتاماران آبی خاکی تمام الکتریکی با عملکرد بالا طراحی شده است.

در مدل Foiler موتورهای بیرونی الکتریکی، پانتون‌ها و هیدروفویل‌های اختیاری اضافه می‌شود که تا شده و یا به قطعاتی تبدیل می‌شوند تا در خودرو ذخیره شوند.سپس آنها را می توان “توسط یک نفر در زمان کمتری نسبت به راه اندازی یک قایق” نصب کرد.

ایلان ماسک قبلاً گفته بود که طراحی سایبرتراک “تا حدی تحت تاثیر جاسوسی که مرا دوست داشت” بود و حتی لوتوس اسپیریت 1976 را که در فیلم به نمایش درآمده بود، خرید.

اکنون آنتونی دایموند، خالق Cybercat معتقد است که بردن وسیله نقلیه به روی آب “ادای احترام به این اشتیاق” است.

او توضیح می‌دهد: «ما معتقدیم که با بیش از 1.3 میلیون رزرو Cybertruck، پتانسیل بازار Cybercat بسیار زیاد است و مجموع حاشیه‌های ناخالص قابل مقایسه با حاشیه‌های تولید شده از خطوط خودروی تسلا مدل S و X ترکیبی قابل دستیابی است.»

Cybercat قیمتی بین 22900 تا 32900 دلار تخمین زده شده است، در حالی که Foiler بین 35400 تا 42900 دلار به فروش می رسد.

سایبرکت حداکثر سرعتی در حدود 25+ مایل در ساعت و بردی معادل 115 مایل خواهد داشت، در حالی که انتظار می رود فویلر با برد مشابه به سرعت 40+ مایل در ساعت برسد.

دایموند می‌گوید که مفهوم ثبت اختراع در حال تعلیق یک راه‌حل جانبی شخص ثالث نیست. در عوض، ما قصد داریم به طور مستقیم با OEM ها (سازنده تجهیزات اصلی) کار کنیم تا این مفهوم را به بازار عرضه کنیم.

او می افزاید: ما در مورد این مفهوم هم جدی و هم هیجان زده هستیم و قصد داریم با شرکت های OEM کار کنیم تا این کشتی های آبی را به بازار عرضه کنیم.

شرکت Cybercat مستقر در سیاتل TSWLM Electric Vehicles Inc. – که نام آن از فیلم Bond گرفته شده است – اکنون ایمیل درخواست هایی را می پذیرد تا علاقه بازار را نشان دهد و احتمال واقعی شدن Cybercat را بطور قابل ملاحظه ای افزایش دهد. https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *