نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 6:47 ق.ظ

فناوری هولوگرافیک و برگزاری جلسات

ساده آگارد-03 ژانویه 2023 -مفهوم هولوگرافیک -mikkelwilliam/iStock

چت‌های وب‌کم مانند زوم می‌توانند مسیر دو به دو را طی کنند، یک فناوری هولوگرافیک جدید امواجی ایجاد می‌کند تا شکاف بین دنیای واقعی و مجازی را پر کند.

مردم از هر طبقه‌ای از هر نقطه‌ای در جهان به صورت بلادرنگ در جلسات حضور پیدا می‌کنند و رویاهای علمی تخیلی بسیاری را که به افرادی مانند جنگ ستارگان، آواتار و پرومتئوس چشم دوخته‌اند، شعله‌ور می‌کنند.

دستگاه هولوگرام اصلی و ثبت شده از Proto M که توسط یک شرکت لس آنجلسی به نام Proto ساخته شده است، این هفته به عنوان برنده جایزه نوآوری CES 2023 در رده سلامت دیجیتال معرفی شد.

سیستم هولوگرام به‌اندازه انسان «Epic» پروتو به‌قدری واقعی است که این تصور را القا می‌کند که یک شخص (یا مورد) واقعی در دستگاه 7 فوتی آن وجود دارد – حتی اگر هزاران مایل دورتر و در کشوری کاملاً متفاوت باشند.

به گفته این شرکت، دستگاه دارای وای فای را می توان به یک پریز دیواری استاندارد وصل کرد و تنها چیزی که فرد نیاز دارد یک دوربین، پس زمینه سفید و اتصال است. با LunaNet در حال حاضر، آیا می توانیم به زودی احساس واقعی تری از فضانوردان در فضا به دست آوریم؟ پس از این ، چه کسی می تواند بگوید سیاره زمین محدودیت است؟

پروتو مدیرعامل دیوید نوسبام به MailOnline فاش کرد: “به نظر می رسد که من مردی هستم که در یک جعبه گیر افتاده ام. من معتقدم اینگونه است که مردم باید با تمام بدن خود برنامه پخش کنند. مردم یک بدن کامل را می بینند و می توانند ارتباط عمیق تری با شخصی که در داخل می شود داشته باشند.”

اگرچه ظاهر Nussbaum در نسخه 6900 دلاری رومیزی Proto و تبلت مانند Proto M تجربه شد، اما صفحه نمایش همچنان می تواند درک عمق ایجاد کند، چیزی که در آن یک تجربه دیجیتال می تواند تا حدودی “احساس” شود و بدون تاخیر معمول تماس زوم . در مورد قیمت، Proto Epic حداقل 65000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *