نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 5:51 ق.ظ

گروه QTS سیستم ایمنی کارگران هوشمند Pathfindr’s Zonr را پذیرفته است

ارسال شده در 26 سپتامبر 2022 توسط The Manufacturer

Zonr، سیستم ایمنی هوشمند که مناطق محروم مجازی را برای محافظت از ایمنی کارگران در صنایع سنگین ایجاد می‌کند، توسط پیمانکار مهندسی QTS Group در تمام سایت‌های بریتانیا پس از یک آزمایش موفقیت‌آمیز به کار گرفته خواهد شد.

QTS در توسعه اولیه خود با سازنده Zonr Pathfindr – متخصص ردیابی دارایی و فناوری IoT صنعتی – همکاری کرد و اکنون خود سیستم را برای بهبود سلامت و ایمنی در سراسر مهندسی راه‌آهن، زیرساخت‌ها و عملیات برق‌رسانی در سراسر بریتانیا پیاده‌سازی خواهد کرد.

Zonr هنگام نزدیک شدن یک وسیله نقلیه یا خطرات دیگر به کارگران از طریق هشدار مجاورت خبر می دهد، یا اگر وارد یک منطقه پرخطر می شوند – آنها را در محل کار راهنمایی می کند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود. این به اپراتورهای سایت داده های بلادرنگ را در مورد هکر ها اطلاع می دهد، امکان مداخلات در لحظه را فراهم می کند و همچنین داده های جامع را برای بهبود فرآیندهای بهداشت و ایمنی کلی فراهم می کند.

آلن مک‌لیش، مدیر عامل QTS Group، گفت: آزمایش‌های اولیه بسیار خوب پیش رفتند و ما توانستیم سادگی و عملکرد سیستم را به وضوح نشان دهیم.سایت‌های کاری محیط‌هایی پویا و متحرک هستند و با استفاده از این سیستم برای هشدار خودکار کارگران در مورد خطرات، ما بسیار مطمئن هستیم که می‌توانیم ایمنی را در سایت‌هایمان بیشتر کنیم.

راب گراهامسلاو، مدیر عامل Pathfindr، گفت: “اولین آزمایش در دنیای واقعی برای Zonr یک نقطه عطف بزرگ است و ما بسیار خوشحالیم که گروه QTS متعهد شده است از آن برای بهبود سلامت و ایمنی در سراسر سایت های خود استفاده کند.”

وی افزود: “هیچ فناوری هرگز ایمنی را تضمین نمی کند، اما Zonr با در نظر گرفتن کاربر طراحی شده است و امکان تصمیم گیری بهتر را فراهم می کند و کارگران را به محض بروز خطرات آگاه می کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با سازمان های بیشتری برای کمک به بهبود ایمنی کارگران هستیم.”

Zonr تکامل یافته دستفایندر Safe Distancing Assistant است، یک دستگاه پوشیدنی که در سال 2020 برای حمایت از فاصله گذاری اجتماعی ساخته شد و در بحبوحه شیوع همه گیر کووید-19 راه اندازی شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *