نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 اردیبهشت 1403 1:34 ق.ظ

بریتانیا با ادغام 8.1 میلیارد دلاری بین NortonLifeLock و Avast موافقت کرد

غ

2 سپتامبر 2022 -نمای ساختمان اداری-اعتبار تصویر NortonLifeLock / Wikimedia Commons

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) به طور رسمی ادغام پیشنهادی 8.1 میلیارد دلاری بین غول‌های امنیت سایبری NortonLifeLock و Avast را یک ماه پس از مطرح شدن موقت این قرارداد تأیید کرد.

این ادغام از زمانی که برنامه‌ها برای اولین بار در آگوست گذشته فاش شد، در تعادل باقی مانده است. CMA در ماه مارس فاش کرد که تحقیقاتی را آغاز کرده است و اظهار داشت که ترکیب دو رقیب پیشرو بازار که نزدیک به هم هستند، نگرانی‌های رقابتی قابل توجهی را ایجاد کرده است. و این درست است، زیرا هر دو شرکت یکی از بازیگران اصلی در فضای امنیت سایبری هستند، با محصولاتی که شامل آنتی ویروس، محافظت از هویت، VPN و موارد دیگر هستند.

ماه گذشته CMA لحن متفاوتی به خود گرفت و بیان کرد که ادغام در واقع نگرانی‌های رقابتی را در بریتانیا ایجاد نمی‌کند و یکی از دلایل آن را افزایش مجموعه محصولات امنیت سایبری مایکروسافت عنوان کرد. در واقع، مایکروسافت پیشنهادات امنیت سایبری با برند Defender خود را برای مصرف‌کنندگان و شرکت‌ها به طور یکسان تقویت کرده است – اوایل تابستان امسال، این شرکت Microsoft Defender را برای افراد در همه پلت‌فرم‌های اصلی دسکتاپ و موبایل راه‌اندازی کرد، در حالی که نسخه مستقل Microsoft Defender برای تجارت را نیز عرضه کرد.

بر اساس گزارش CMA، این محصولات – همراه با خدمات رقبایی مانند McAfee، استحکام امنیت سایبری – به این معنی است که همه کمتر به NortonLifeLock یا Avast وابسته شده‌اند.

CMA امروز در ارزیابی نهایی خود نوشت: «در سال‌های اخیر، مایکروسافت برنامه امنیتی داخلی و همراه خود را بهبود بخشیده است، به طوری که اکنون حفاظتی را ارائه می‌کند که به خوبی بسیاری از محصولات ارائه شده توسط تأمین‌کنندگان متخصص است». علاوه بر این، برنامه‌هایی که اخیراً توسط مایکروسافت برای مشتریانش راه‌اندازی شده است، پیشنهادات ایمنی سایبری آن را به کسب‌وکارهای در حال ادغام نزدیک‌تر می‌کند و احتمالاً مایکروسافت را به عنوان یک رقیب در آینده تقویت می‌کند.»

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *