نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

12 اردیبهشت 1403 11:58 ب.ظ

زنان نوآوری های هوشمندانه‌تر کردند

9 مارس 2022 توسط The Manufacturer

همانطور که توسط The Manufacturer در روز جهانی زن گزارش شده است، در حالی که زنان حداقل نیمی از نیروی کار جهان را تشکیل می دهند، تنها 37 درصد از زنان در بخش تولید کار می کنند. امسال، کمپین روز جهانی زن #BreakTheBias است، موضوعی که نمی‌تواند برای بخش‌های تولیدی مناسب‌تر باشد.

چالش نوآوری هوشمندتر ساخته شده در UKRI تشخیص می دهد که پرورش همه افراد و معرفی تنوع در نحوه تعامل ما می تواند زندگی ما را به عنوان خالق دانش غنی کند. یک سیستم تحقیقاتی و نوآوری پویا، متنوع و فراگیر باید بخشی جدایی ناپذیر از جامعه بریتانیا باشد و به همه فرصت مشارکت بدهد. اما ما باید الگوی خود باشیم و از زنان در بخش تولید و پیشینه‌های متنوع آنها تجلیل کنیم تا الهام‌بخش نسل بعدی تولیدکنندگان باشیم.

برای جشن گرفتن روز جهانی زن، در اینجا تنها تعدادی از زنان باورنکردنی پیشرو در چالش نوآوری هوشمندتر ساخته شده و اینکه چرا آنها از کار در بخش تولید لذت می برند، آورده شده است.

شارون واکر در جولای 2020 به عنوان مدیر برنامه برای چالش نوآوری هوشمندتر به Innovate UK پیوست. شارون در رشته اقتصاد از دانشگاه لیورپول فارغ التحصیل شد و اوایل دوران حرفه ای خود را برای تعدادی از شرکت های FMCG و مصرف کننده بادوام از جمله Walkers Crisps و Dyson گذراند. با این حال، بخش اصلی حرفه او در ارتباطات تلفن همراه از جمله E.E.، Vodafone و Virgin در تعداد زیادی از عملکردها از جمله مدیریت محصول تجاری، مدیریت کانال و پیشنهاد قیمت و همچنین تغییرات تجاری قابل توجه بوده است.

ناتالی شانون یک مدیر پروژه برای چالش نوآوری هوشمندتر ساخته شده است. با پیوستن به تیم در قرنطینه، ناتالی از دانشگاه منچستر نقل مکان کرد، جایی که در طیف وسیعی از برنامه‌های تحقیقاتی و تحرک دانشجویی با بودجه ESPRC و BEIS کار می‌کند. از زمان پیوستن به Made Smarter Innovation، ناتالی یکی از مدافعان EDI در Innovate UK، قهرمان برابری، تنوع و گنجاندن در تیم چالش شده است.

من اخیراً مجموعه گروه آموزش همتا را تکمیل کرده‌ام، که فرصتی شگفت‌انگیز برای ملاقات منظم با همتایان در سراسر UKRI و وقت گذاشتن برای بحث در مورد چالش‌ها و فرصت‌ها و رویکردهای ممکن برای پرداختن به آنها بود. دریافته‌ام که در نقش من در حمایت از زنان جوان در تولید بسیار مفید و مرتبط است.

نیکول بالانتاین بخشی از تیم تولید در KTN است و شبکه نوآوری هوشمندتر ساخته شده را رهبری می کند. او یک مهندس مکانیک با 3 دهه تجربه در صنعت در بخش تولید و پشتیبانی از نوآوری است. نیکول کار خود را به عنوان یک دانشجوی مهندسی با Metalbox آغاز کرد – یک حرفه 15 ساله که منجر به نقش‌های رهبری هیجان‌انگیز در تولید در سراسر اروپا شد. نقش‌های مدیریتی متنوع بعدی در بخش پشتیبانی، نیکول را به توسعه و همکاری در استراتژی‌های فن‌آوری و نوآوری در شرکت‌های مختلف در بخش‌های مختلف نشان داد.

دلیلی که من عاشق کار در تولید هستم این است که به ظرفیت ملی نوآوری خود افتخار می کنم و دوست دارم همچنان جایگاه خود را به عنوان نهمین اقتصاد تولیدی بزرگ در جهان ارتقا دهیم. توانایی و ظرفیت تولید بریتانیا برای کل اقتصاد ما بسیار مهم است – انعطاف‌پذیری و پایداری ملی ما در اختیار ماست، و ما باید درآن سرمایه‌گذاری کنیم.

در مورد حضور در چالش نوآوری هوشمندتر – مطمئناً هرگز خسته کننده نیست. در سال گذشته، مراکز تحقیقاتی، مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها را بسیج کرده‌ایم، میلیون‌ها نفر را در پروژه‌های مشترک تحقیق و توسعه اختصاص داده‌ایم و یک جامعه نوآوری بیش از 15 هزار نفر ایجاد کرده‌ایم – و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

پروفسور جانت گادسل، مدیر مشترک شبکه InterAct با بودجه نوآوری هوشمندانه ساخته شده است، او همچنین رئیس دانشکده تجارت و اقتصاد دانشگاه لافبورو است. پروفسور گادسل علاوه بر موفقیت تحصیلی، موقعیت‌های ارشد بسیاری در صنعت داشته است. حرفه او با ایفای نقش در ICI/Zeneca Pharmaceuticals آغاز شد و به دنبال آن تا سطح مدیریت ارشد در Dyson در هر دو بخش زنجیره تامین و مدیریت عملیات مشغول به کار شد. در حالی که در Dyson بود، چندین نقش بهبود عملیاتی و فرآیندی را در R&D، تدارکات مشتری، خرید و ساخت بر عهده گرفت.

با نگاه به آینده، آرزوی ما برای InterAct ایجاد جامعه ای با ارزش افزوده واضح برای همه است، جایی که گروه های ذینفع بخواهند درگیر شوند و بخشی از شبکه باشند. ما تنوع و فراگیری را تعبیه خواهیم کرد. تنوع افکار مزایای دیدگاه های متعدد را به همراه خواهد داشت. https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *